Gelieve het bewijs te leveren dat je echt wel de rechten hebt en niet tegen de regels van Nintendo gaat.
Zolang: :slotje:
Gelieve het bewijs te leveren dat je echt wel de rechten hebt en niet tegen de regels van Nintendo gaat.
Zolang: :slotje:
Eenvoudig: Te veel effecten en te weinig tekst en inhoud
Gelieve de link (urlpulse) niet te gebruiken, het bezoekersaantal klopt niet. Kijk hier dus niet naar!
U kan een screen plaatsen van het werkelijk aantal bezoekers...
Ik zou gewoon een standaardlayout kiezen in wordpress die je zelf nog wat kan aanpassen. Bv. Kleur header en icons
Succes
Lees deze pagina eens door? Daar kan je al heel wat info vinden...
http://handelonline.be/gratis_webshop_scripts.php
Bedankt Reza.
Gelieve geen biedingen meer te plaatsen in dit topic! De prijs is vastgezet op 300 euro.
Reza: Dit is geen veiling, maar er is gewoon een vaste prijs. Indien u deze aan de vaste prijs wil verkopen kan u de veilingsgegevens uit uw topic verwijderen.
Anders zal u een bepaalde tijdsperiode moeten plaatsen om aan te geven wanneer de veiling sluit!
Na het bekijken van de code kon ik inderdaad concluderen dat de source gestolen was. De TS krijgt een gepaste straf en men zijn tegen deze persoon verdere stappen ondernemen.
Veiling is dus gesloten, zonder winnaar.
TOPIC BLIJFT GESLOTEN
ps. probeer het icoontje (klantenpaneel) nog eens te centreren
- Chat / E-mail in het Nederlands en Engels
- Hover 'Home' is niet goed, er mist leegruimte aan de linkerkant
- Kan het zijn dat het soort lettertype verschilt van pagina tot paginia en van stuk tot stuk ?
Indien u dat wil proberen:
- maffiascript uitbreiden
- nieuwe kwalitatieve layouts
- nieuw en modern design voor het CMS systeem
- nieuw design voor de landingspagina
Succes verder
Citaat van crimzmafiasarter is een ^paar weken geleden aangeboden voor 800..
Om de eigenaar geen tijd meer had..
een source zoals dit is nergens te vinden ook niet gratis :s
Een source zoals maffiastarter gaat u toch niet vergelijken met mijnmaffia? Maffiastarter heeft geen aantrekkelijke landingspagina en heeft slechts enkele layouts die niet echt van hoge kwaliteit zijn.
Dit zijn dan nog maar enkele puntjes die ik vlug wou opschrijven, als je verwisselt tussen beide websites zie je toch al meteen een groot kwaliteitsverschil...
Ik wil de eigenaar niet afbreken, maar wil gewoon even duidelijk maken dat mijnmaffia toch wel 5 niveau's hoger is dan maffiastarter
Inderdaad, van dat budget moet je het ontwerp van de hoofdsite laten maken, ontwerp van de maffialayouts, script hoofdsite, script maffiasites en de promotie.
Die 75.000 euro is een schatting, maar volgens mij geen kans op succes.
Het heeft alleen kans op succes als je de website ziet, meteen denkt... hiervoor wil ik mijnmaffia opgeven.
Concurrentie is te groot...
+ 75.000 euro als je zoiets als mijnmaffia wil laten maken. Vanaf 0 gescript en ontworpen...
2 euro (paypal)
Ruis op een radio heeft toch alleen maar te maken met een slechte ontvangst waarbij de radio de frequentie van een zender niet goed kan ontvangen?
Wie kan nu niet geloven dat er dino's hebben rondgelopen? De skeletten maken zichzelf niet... Wat één van de sterkste bewijzen is.
Ik zal beginnen.
1 euro (paypal)
Je hebt gelijk. Weer iets bijgeleerd vandaag.