Posts by T.Nijborg

Haha hele discussie hier tussen 2 crew leden :),

Maar mijn mening blijft alsnog, dan dit gewoon bullshit is en dat straks alle studenten met een studieschuld zitten, en nu kan iedereen wel roepen lage rente, en met baan afbetalen, maarja als je geen baan vind, of andere dingen moet betalen dan gaat het echt niet allemaal zo makkelijk.

Goeiemiddag mede icters, en waarschijnlijk een hoop studenten,

Misschien hadden jullie het al gehoord maar het kabinet wil in 2015 dan nog het omstreden leenstelsel voor studenten invoeren, ik ben er sowieso geen voorstander van want dan heb ik aan het eind van mn studie zn 15.000 euro schuld, terwijl als er geen leenstelsel kwam ik geen schuld had, en dan nog de studenten ov, hij word niet afgeschaft, maar in de spits reizen is niet gratis straks meer, terwijl volgens mij alle scholen toch wel om 9 uur rond die tijd beginnen, HANDIG dus(Niet).

Dus vandaar toch maar even een topic voor de studenten onder ons, wat is jou mening hierover?!

Mijn mening is dat dit kabinet waardeloos voor studenten is, opleidingen worden duurder, we moeten alles zelf gaan betalen, zeker voor mij een struikelblok of ik in 2015 dan nog wel wil studeren...

Gr,
    Mentimjojo, Anti Rutte 2 :P

De site werkt snel, perfect en langzaam? Snel en langzaam? Volgens mij klopt daar iets niet helemaal maar waarschijnlijk bedoel je reactie plaatsen.

Haha ja ik bedoel bij een reactie plaatsen :P

Ik geef hem gelijk hoor. De website is snel en perfect, buiten één puntje, en dat is een reactie plaatsen.

Indeed, dat is wel raar aangezien de rest wel snel laat.

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn server voor emails ontvangen in bijvoorbeeld outlook, ik krijg de error:

Citaat

Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): De e-mailserver heeft uw gebruikersnaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam voor dit account in Accountinstellingen. De reactie van de server was: -ERR Plaintext authentication disallowed on non-secure (SSL/TLS) connections.

Dus ik weet dat het iets met ssl is maar hoe fix ik dit?

Mvg, Tim

Hallo,

Denk niet dat er veel van dat soort dingen te downloaden zijn, ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien, en zoiets maken is redelijk makkelijk, ben je ook nog goedkoper uit.
    Maar als je het laat maken ben je denk ik wel een redelijk bedrag kwijt, 100 euro ofso.

Mvg, Mentimjojo

Ligt aan de hoeveelheid gegevens, maar dat kan ik niet zien. Het is sowieso altijd goed om alleen op te halen wat je nodig hebt.

klopt, maar in dit geval staan er 4 velden en moet ik ze alle 4 hebben, daarnaast er zijn paginas die snel laden en meer querys hebben,

@ferhat mm, ik zal zo is kijken, gister avond was die pagina heel langzaam, zal zo is kijken zodra ik mijn pc opstart

Edit:
    Het probleem zit hem erin als je een factuur hebt, dus als je geen factuur hebt laat het snel, maar heb je een factuur dan doet het er uren over.

Hey allemaal,

Ik heb nogal een raar probleem, mijn hele website laat prima en snel alles, behalve 1 pagina, ik weet niet zo zeer waar dit hoorde dus vandaar bij server, aangezien het misschien aan de server ligt, het gaat om deze pagina.

De demo gegevens zijn (Kan geen demo/demo doen i.v.m dat klantnummer een nummer moet zijn, i.v.m veiligheid etc):
    111111
    111111

en dit is de code ervan:

Gr,

Ja is erg makkelijk, kijk is naar de functie while loops, daarmee kun je zoals je zegt, verschillede blokken/rijen etc laten zien.

@ jeroen, We hebben niks aan die database gegevens, we moeten de insert hebben, tevens heb jij dit staan in je select wat niet klopt:

PHP
    // Een komme tussen klikmissie en k,
    "select * from 1crimi_klikmissie,k where NOT EXISTS (select 'n' from 1crimi_klikmissie_controle where missieid=k.id and DATE_ADD(`time`, INTERVAL k.`interval` SECOND)>NOW())";

En stap overigens over naar mysqli of pdo, mysql gaat er binnenkort uit en dan doet je site helemaal niks meer.

M.Beers Ja het is inderdaad een groot leer project. En alles word gratis, zowel de source als support. Maar ik ben voorlopig toch eerst bezig met het admin gedeelte en functions en classes voor menu's etc, En ik zal is kijken of ik meer OOP kan gebruiken, als ik het een keer geleerd heb natuurlijk:P

@dees040 Thisguyisgone,

persoonlijk zou ik ook DB doen, als je dan iets wil aanpassen is het sneller dan dat je naar een bestandje moet, en inderdaad voor klanten is het veel handiger aangezien die misschien nihil tot niks weten van code...

Hallo allemaal,

Ik ben voor de lol, en omdat ik joomla en wordpress gewoon niet fijn vindt begonnen aan een cms systeem, opensource ofcourse. Nou wil ik jullie vragen om jullie mening en of jullie ideeën en tips hebben? Ben er net in begonnen en richt me nu vooral op het admin paneel, dat ook wel een van de belangrijkste onderdelen is met een cms.

Ik schrijf het geheel in PDO, maar aangezien ik dat lerend ben duurt het programmeren iets langzamer, want bijv. mysqli ken ik geheel. Al iemand mij wil helpen voeg me maar toe op skype via me profiel.

Online demo/Github:
    Demo <- Site zelf
    Admin <- Admin paneel.
    Github

En hierbij dan de demo gegevens voor admin paneel:
    User: demo
    Pass: demo

Ik hoor graag jullie mening, ideeën etc.

Met vriendelijke groeten,
    Mentimjojo