Posts by T.Nijborg

Nog even een toevoeging aan de punten van Victor, ik vind het contact gedeelte, met mailen niet super duidelijk. Ik zou het gebied groter maken en eventueel een mailto functie toevoegen zodat contacteren makkelijker is/word. Daarnaast misschien een indicatie van wie je bent, foto of iets in die richting. Op dit moment moet je afgaan op de tekst etc, al is dat natuurlijk ook niet verkeerd!

Je uitleg is niet super duidelijk, maar rijen in MySQL is niet heel moeilijk te plaatsen, zo ook updaten niet.

Erin zetten:

SQL
    INSERT INTO table_name (veld1, veld2, veld3) VALUES (waarde1, waarde2, waarde3)

Updaten van rijen:

SQL
    UPDATE table_name SET veld1 = 'waarde1', veld2 = 'waarde2', veld3 = 'waarde3' WHERE id = 'hash'

Op ongeveer deze manier, succes!

Gr, Tim

Ik vind hem er ook goed uitzien, maar hij is zooooooo traaaaaagg....

Vind ik ook, vind de beta, de 2de dus er beter uitzien, beter werken. Het enige nadeel puntje hierbij is dat het content vak transparant is, ik zou dat dus veranderen. Verder is de 2de perfect!

Ik heb dit ook maar allee met Google Wallet. Met de reet kan ik gewoon betalen, het kan zijn dat de verkoper dit vraagt denk ik.

Yes, verkoper + paypal stellen allebij eisen aan betalingen. Denk aan geloofwaarheid etc om fraude tegen te gaan. Een bankrekening koppelen heeft niet bijzonder veel zin aangezien er eerst een aantal uitgestelde bank betalingen mee gedaan moeten worden voordat dit je waardigheid verhoogd of je er directe betalingen mee kunt doen, denk aan verwerk tijd van 6 dagen. Paypal is soms handig, maar vooral langzaam.

Zelfs dit is dan nog moeilijker. De makkelijkste manier om dit te doen is met PHP, jquery en javascript zijn handig maar wel wat moeilijker. Ik vind php nog steeds het makkelijkst voor forms.

Iemand die dringend kan helpen?
    Heb dit nodig tegen vanavond.

Zoals er al gezegd werd is dit gemakkelijk te in 1 keer inderdaad. Of Control+H werkt weet ik niet. Ik werkte altijd met Control+F dus zoeken, en dan op het tabje vervangen geloof ik. Maar inmiddels over naar betere editor waarmee het nog makkelijker gaat.

Good Luck!

Dat weet ik, zo bedoelde ik het ook, ik legde het niet heel goed uit haha, je kan inderdaad pas een variabele gebruiken als het is aangemaakt!

Gratis krijg je sowieso niet heel snel, itthosting is erg goedkoop en goed. Maar gratis kom je bijna niet, en als je al een gratis provider vindt dat ondersteunden die bepaalde zaken vaak niet.

Ben ik toch echt niet mee eens! Icts bestaat al verdomt lang, en inderdaad daarvoor was het criminalspoint! En jawel icts is alles bij elkaar al 9 jaar oud. Ik post hier misschien niet zo heel veel, maar zit al zo lang in deze community! Icts is gewoon het beste! En hopelijk ooit ook internationaal! Maar terug naar het topic. Op naar de 10!

Heey guys,

Ik probeer met met MySQL in c# te verbinden met mijn database maar krijg elke keer deze error:

Citaat

An unhandled exception of type 'System.NullReferenceException' occurred in CompanySoftware.exe

Additional information: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.

Ik gebruik deze code:

Alvast bedankt :)

Gr, Tim

zeker mooi meegenomen, helaas dat ik geen xbox one heb het lijkt me echt een leuke spel, soort gta5 maar met betere graphics en pure racen

gta5 next gen heeft sws betere graphisch, maar inderdaad wel volledig op racen gericht. Kan niet wachten tot die uitkomt! Helaas geen xbox maar ps4