Nog even een toevoeging aan de punten van Victor, ik vind het contact gedeelte, met mailen niet super duidelijk. Ik zou het gebied groter maken en eventueel een mailto functie toevoegen zodat contacteren makkelijker is/word. Daarnaast misschien een indicatie van wie je bent, foto of iets in die richting. Op dit moment moet je afgaan op de tekst etc, al is dat natuurlijk ook niet verkeerd!
Posts by T.Nijborg
-
-
Je uitleg is niet super duidelijk, maar rijen in MySQL is niet heel moeilijk te plaatsen, zo ook updaten niet.
Erin zetten:
Updaten van rijen:
Op ongeveer deze manier, succes!
Gr, Tim
-
Tim succes verder met je studie, en hoop dat je een succesvolle ict'er word natuurlijk! Je hebt veel voor ICTS gedaan dat kan niemand ontzeggen. Bedankt!
-
Ik vind hem er ook goed uitzien, maar hij is zooooooo traaaaaagg....
Vind ik ook, vind de beta, de 2de dus er beter uitzien, beter werken. Het enige nadeel puntje hierbij is dat het content vak transparant is, ik zou dat dus veranderen. Verder is de 2de perfect!
-
Ik heb dit ook maar allee met Google Wallet. Met de reet kan ik gewoon betalen, het kan zijn dat de verkoper dit vraagt denk ik.
Yes, verkoper + paypal stellen allebij eisen aan betalingen. Denk aan geloofwaarheid etc om fraude tegen te gaan. Een bankrekening koppelen heeft niet bijzonder veel zin aangezien er eerst een aantal uitgestelde bank betalingen mee gedaan moeten worden voordat dit je waardigheid verhoogd of je er directe betalingen mee kunt doen, denk aan verwerk tijd van 6 dagen. Paypal is soms handig, maar vooral langzaam.
-
@mitchellve
Lijkt me niet zo slim om met mysql dit te regelen. Laat het lekker door de browser zelf doen.
Wat in de browser kan doe ik niet op de server.Gebruik javascript om dit voor elkaar te krijgen. Met jQuery framework, want dit is makkelijk te leren. Dat leer je waarschijnlijk sneller dan puur javascript.
Succes!
Zelfs dit is dan nog moeilijker. De makkelijkste manier om dit te doen is met PHP, jquery en javascript zijn handig maar wel wat moeilijker. Ik vind php nog steeds het makkelijkst voor forms.
-
Iemand die dringend kan helpen?
Heb dit nodig tegen vanavond.Zoals er al gezegd werd is dit gemakkelijk te in 1 keer inderdaad. Of Control+H werkt weet ik niet. Ik werkte altijd met Control+F dus zoeken, en dan op het tabje vervangen geloof ik. Maar inmiddels over naar betere editor waarmee het nog makkelijker gaat.
Good Luck!
-
Het zou misschien wel kunnen, maar het zal nooit op een echt gesprek gaan lijken.
Iemand een paar weken terug CSI gekeken? Hier was ook zoiets gemaakt.
CSI is een serie? Is dus nep?
Zoiets is op dit moment gewoon niet te maken. Misschien over een paar jaar. Maar op dit moment zeker niet.
-
Wat hij zegt klopt wel.
Hoe kan je iets echo'en als de variabel nog niet eens gedefinieerd is? Uberhaupt met een beetje error level krijg je dan nog eens een foutmelding dat de variabel niet gedefineert is. Daarnaast sowieso dit systeem krijgt een template parser werkt niet uit of de box met {$title} & {$motto} ten eerste staat het al niet in php. Ten tweede wat is de nut van een class als je direct de variabels aan roept en niet de gene uit een class?
Probeer het eens met:
PHP
Toon Meer[b][/b]<?php class tpl { protected $tplVariables = array(); static $templateData = null; public function setTplVar($varName, $varValue = null) { if (is_array($varName)) { foreach ($varName as $key => $value) { $this->tplVariables[$key] = $value; } } else { $this->tplVariables[$varName] = $varValue; } } public function getTplVar($varName = null) { if ($varName == null) { return $this->tplVariables; } else { if ($this->tplVariables[$varName] == null) { return false; } else { return $this->tplVariables[$varName]; } } } public getTemplate($name = null) { if ($name == null) { return 'index.tpl'; } else { if (file_exists($name)) { self::$templateData = readfile($name . '.tpl', 'r'); return true; } else { /* Voorbeeld */ self::$templateData = $name; return false; } } public render() { preg_match_all("/{([^}]*)}/", self::$templateData, $matches); foreach ($matches[0] as $key => $value) { if ($this->tplVariables[$value] != null) { str_replace($value, $this->tplVariables[$value], self::$templateData); } } echo self::$templateData; } } $tpl = new tpl(); $tpl->setTplVar('title', 'test'); $tpl->setTplVar('motto', 'test123'); $tpl->setTplVar(array('title2' => 'test', 'motto2' => 'test123'); $tpl->getTemplate('<title>{name} - {motto}</title>'); $tpl->render();[b][/b]
ongetest, dus er kan wel wat fout zijn.
Dat weet ik, zo bedoelde ik het ook, ik legde het niet heel goed uit haha, je kan inderdaad pas een variabele gebruiken als het is aangemaakt!
-
Well je roept de config pas later op, dat dat je die dingen echo'ed, altijd eerst iets include/aanmaken en daarna echo doen
-
Veel succes Laurens en Cas! Hopen dat we jullie hier af en toe nog is zien!
-
Jeps.
Er stond een map Phone.
Volledig verwijderd, dan skype windows versie geinstalleerd, en is idd nu bter :pBeter word het nooit want dat nieuwe jasje van skype is echt zo lelijk als maar kan
-
-
Nu heb ik wel een raar probleem wat niet aan de code lag, mijn c# is overgeslagen van een mooi layout 2013, naar lelijk layout 2007 ofso, dus mijn programma ziet er oerlijk uit. Iemand enig idee wat dit heeft veroorzaakt?
-
found, it in mijn install.cs had ik roepde ik die methode dus op in de initlatize gebeuren, maar moet dus in load of later pas -,-, #beginnersfout
-
Beetje naïef bericht dit. Criminalspoint is helemaal nog geen 9 jaar oud. Criminalspoint stampt af uit 2006 en is opgericht door ene Anton en Mitch. Ook begint het niet bij de start van Webscripters.be, al zou je dat misschien wel willen gezien dat nooit zo'n succes is geweest als deze website.
Je kent duidelijk de geschiedenis van deze website niet, of misschien nog beter gezegd, die wil je niet kennen. Met een klein beetje research Koen, had je deze geschiedenis zo achterhaald.
Niet zo netjes om met alle eer er van door te gaan terwijl andere mensen dan jij deze website hebben opgericht en het veel beter deden dan jou Webscripters op dat moment.
Niet dat je deze toko op dit moment niet goed runt hoor, maar ken de oorsprong. Het is namelijk niet tof om het verhaal anders te maken dan het werkelijk is.
Ben ik toch echt niet mee eens! Icts bestaat al verdomt lang, en inderdaad daarvoor was het criminalspoint! En jawel icts is alles bij elkaar al 9 jaar oud. Ik post hier misschien niet zo heel veel, maar zit al zo lang in deze community! Icts is gewoon het beste! En hopelijk ooit ook internationaal! Maar terug naar het topic. Op naar de 10!
-
Tussen script tags zetten.
Anders is het gewoon tekst.
Inderdaad dus gewoon ergens:
-
Heey guys,
Ik probeer met met MySQL in c# te verbinden met mijn database maar krijg elke keer deze error:
CitaatAn unhandled exception of type 'System.NullReferenceException' occurred in CompanySoftware.exe
Additional information: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Ik gebruik deze code:
C#
Toon Meerusing System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using MySql.Data.MySqlClient; using System.Windows.Forms; using System.Diagnostics; using System.IO; namespace CompanySoftware.Classes { class MySQL { public string cs = @"server=localhost;userid=root; password=;database=school"; MySqlConnection conn = null; public void OpenConnection() { Debug.WriteLine("Hier 1"); try { conn = new MySqlConnection(cs); conn.Open(); Debug.WriteLine("MySQL version : {0}", conn.ServerVersion); } catch (MySqlException ex) { Debug.WriteLine("Error: {0}", ex.ToString()); } } } }
Alvast bedankt
Gr, Tim
-
Het is in json geschreven!, dus ik denk dat je meer daarop moet googlen!
-
zeker mooi meegenomen, helaas dat ik geen xbox one heb het lijkt me echt een leuke spel, soort gta5 maar met betere graphics en pure racen
gta5 next gen heeft sws betere graphisch, maar inderdaad wel volledig op racen gericht. Kan niet wachten tot die uitkomt! Helaas geen xbox maar ps4