Nee denk niet dat hij een eerlijk proces zou krijgen, ze zullen hem alsnog de doodstraf geven aangezien hij genoeg zaken gelekt heeft etc.
Posts by T.Nijborg
-
-
er is momenteel niet heel veel animo voor dus het rust even, bij bugs melding los ik ze uiteraard wel op
Top, waar bugs reporten dan?
Want een aantal reacties geleden had Frenzo een fout gevonden
-
Zit de BEGangster lay er ook bij?
Ja deze zit er standaard bij en is aangeleverd door Frenzo. Ik weet niet of @Patrick de source nog update. Iemand enig idee?
-
Hallo,
Is een maffia source herschreven door een van onze van leden en krijgt nog steeds updates en ondersteuning. Deze is overigens wel gratis :).
Met vriendelijke groeten,
T.Nijborg -
Topic opgeschoond. Vanaf hier alleen ontopic en alleen reageren indien interesse of als je een vraag hebt over het geen waar het over gaat.
-
Hallo,
Volgens de error code staat die op lijn 101, ik denk dat je daar moet kijken, het kan zijn dat het een iets andere syntax is.
Gr,
T.Nijborg -
Topic gesloten omdat de TS de beginpost heeft verwijderd.
-
Geen idee of dit kan in php, je bedoelt dat je in je while 2 dingen tabellen aan je @value toevoegen, dit gaat niet. Je kan hier maar 1 tabel waardes aan voeren. Ik snap ook niet waarom je dit zou willen, je kan er nog zo goed een while loop onder zetten.
En nog even een tip, MySQL is verouderd. Gebruik MySQLi of PDO voor het verbinden met databases.
Alvast succes
Mvg,
Tim Nijborg -
In principe werkt het met de meeste PHP versies gewoon, en ja je moet een MySQL database hebben. Geen idee of Cpanel MySQL databases heeft.
-
Erg duidelijk wat je bedoeld...
Even ter aanvulling op @Frenzo.Brouwer als je ingelogd bent en je gaat naar de link die hij mee stuurde heb je inderdaad een error:
-
Yes indeed, ik heb windows 10 previeuw al een hele tijd, super fijn, zal binnenkort wel een blog of iets schrijven over hoe en wat
-
@T.Nijborg hartelijk dank!
Inderdaad, dat ik zo stom ben dat ik dacht dat het in dagen was... Maar nu werkt het inderdaad!Top! En kan de beste gebeuren hoor, heb ik ook wel is gehad
-
Waar kan ik kopen? :P, ziet er super goed uit, en zeker niet duur voor 31 euro z'n computertje alleen de rest zou wel wat meer hebben gekost
-
Dat heeft R.Haentjens al gedaan. Kijk een maar naar zijn laatste bericht. (hier is de link)
Sorry, ik miste de link
Ik zie het probleem al, je zet een cookie voor 365 seconden, dat is dus zo voorbij. Tijden in cookies werken in uren dus 3600 is een uur in het echt. Op die manier zul je je tijd goed moeten zetten. Daarnaast waardes in string kun je beter in "" opslaan dus true en false in "true" of "false", dit wil bij php in ieder geval nog wel is wat fixen
Daarnaast zie ik niet waar jij de waardes van de cookies uitleest, ik zie dat je ze aanmaakt maar waar lees je ze weer uit om te gebruiken?
-
Hey,
Zou je even het stuk code waar het om gaat willen delen hier zodat we kunnen kijken of daar iets fout gaat/is
Gr,
T.Nijborg -
Ik bezocht the piratebay sowieso al niet, ik gebruik popcorn time of primewire, en nog een paar sites soms. Maar inderdaad ik vertrouw de nieuwe piratebay ook niet. Het verhaal is te raar om te geloven met cloudfare etc. Maar we gaan het zien op ten duur.
-
Heb je meer info over wat je zoekt en wilt, even een aantal tips hiervoor :
- Wat voor crime source (wil je gebruiken) gebruik je?
- Om wat voor script gaat het en wat voor scripts zoek je?
- Wat is je budget voor de vergoeding?
Hoop dat je iets aan deze tips hebt
-
Super! Zo hebben andere leden er ook nog iets aan
-
Hallo
voor een adult website in Belgie ben ik opzoek naar iemand die verstand heeft van een website hoog in google te krijgen.
Mocht je mij willen helpen ik ben beschikbaar op skype: bjornvideos
tot snel.Heel gericht kan ik je niet helpen, maar een van onze leden heeft laatst een blog hierover geschreven Website optimaliseren voor zoekmachines. Misschien dat dat je kan helpen?
-
Als je server geen shorttags ondersteunt zie je dit gewoon op je site...
Klopt maar op moment dat je een volledig systeem zo schrijft en je wisselt van server dan moet je al die tags gaan aanpassen, dus handig is als je het meteen doet. En op de vraag wat er is mis ik snap niet helemaal wat er mis gaat? Kun je het probleem beter omschrijven?