Posts by T.Nijborg

Als je geen handteking van iemand hebt voor een verklaring van geheimhouding, is het bovenstaande dan bindend?

In principe is het inderdaad niet bindend. Wij gaan er gewoon van uit dat je je houdt aan de maakte afspraken omtrent meedoen aan het Beta project. Indien er niet aangehouden wordt nemen wij maatregelen om ervoor te zorgen dat het project niet openbaar wordt.

Beste leden,

Zoals aan de titel te zien is, en zoals Victor al in een nieuwsbericht (klik) aangaf zijn we op de achtergrond met leuke en interessante functies/veranderingen bezig. Voor 1 van die projecten zijn we nu op zoek naar bèta testers. Ik kan in dit topic geen details geven hierover en als je hier aan mee doet mag je hierover dus ook niet over spreken tegen andere. Lekker geheim dus :P .

Ben je al nieuwsgierig geworden? En lijkt het je leuk om een bèta tester te worden voor dit project, stuur mij dan even een prive berichtje waarom je mee wil doen, en waarom wij jou zouden moeten kiezen voor de bèta. We hebben maar een beperkt aantal plekken in deze bèta ronde dus wees er snel bij.

Let op: Door mij een prive bericht te sturen ga je automatisch akkoord met het geheim houden van dit project. Indien dit niet nageleefd wordt zullen wij maatregelen treffen.

Met vriendelijke groeten,
    T.Nijborg

Heb ik ook al gemerkt. Dankje voor de tips maar ik ga denk ik toch verder met Banditi want ik zie mezelf niet voor een boek zitten of werken aan een source die me niets interesseert. Ik haak al heel snel af dan. :P Toch bedankt voor de tip! :)

Waarom begin je dan niet aan Criminals blue - revamped deze source? Dit is wel een iets andere source maar maffia game. Deze bevat een stuk minder lekken en is veel beter geprogrammeerd. Ook makkelijker om mee in te stappen.

EUhm. Lees je even de eerste zin mee 'Binnen twee jaar zullen er geen illegale games meer te spelen zijn, denkt de oprichter van een groot gamepiraterij-forum.'.
    Tevens kan ik otch nog games op een PS3 dat jailbreak heeft ook gewoon games bespelen (ook de nieuwste)..

Er staat expres een vraag teken in de titel, en ik zeg in het bericht niet direct dat het niet meer mogelijk is.

De tijd van de illegale games is bijna voorbij, de afgelopen jaren is de software die games beschermt daarvoor al steeds beter en sterker geworden en ook de games die de afgelopen tijd uitkwamen zijn steeds beter beveiligd. De software die games beschermt heet Denuvo. Deze software is de afgelopen tijd toegepast op Just Cause 3 en FIFA 16 en beide games zijn nog niet gekraakt en dus ook nog niet illegaal te spelen. De hackers die dit proberen verwachten wel op ten duur de games ten kraken maar verwachten dat de nieuwere versies van Denuvo veel sterker zullen zijn waardoor die niet meer te kraken of bijna niet te kraken zullen zijn.

Ik ben zelf wel benieuwd wat dit gaat brengen voor de toekomst, ook wat betreft qua muziek, software en films/series. Ook daar gaat op ten duur de beveiliging van omhoog. Hoe lang duurt het nog voor we dat niet meer kunnen downloaden. Een goeie ontwikkeling vind ik persoonlijk. Beter voor de makers van de games, software, etc. Wil je een game spelen, of serie kijken, betaal er gewoon voor. Mits er een goed platform voor is, zoals Steam voor games, voor series/films kijken is er nog niet echt een goed platform, helaas. Qua software en muziek heb ik geen idee hoe het qua platformen zit.

Bron: Nu.nl: http://www.nu.nl/games/4193417…mes-binnen-twee-jaar.html

Is niet mogelijk, jij bent houder basta.

@Dennii
    Dus als ik Google.me zou registreren ben ik de houder en kan Google deze niet opeisen ? Zo werkt dat helaas niet :)

Precies, google claimed dat domein in dat geval gewoon terug, en aangezien hun ook eigenaar zijn van het merk naam google hebben ze daar ook alle rechten toe. In het geval van de topic starter zou ik niet weten of het geclaimt kan worden, hangt er vanaf of dat bedrijf een merknaam heeft, etc, of andere zaken waarmee ze kunnen bewijzen dat de naam van hun is en het domein dus ook eigenlijk tot hun eigendom hoort.

Probeer is op de main page, dus op index.php bijvoorbeeld, dit neer te zetten:

Code
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set('display_errors', 1);

Als het goed is krijg je hier door alle Errors te zien i.p.v een witte pagina.

Allereerst de lezen je niet de les, het is meer dat ze je advies geven over wat je wel en niet moet gebruiken, en daarnaast ook proberen je mening over dit onderwerp te veranderen.

Er zijn al genoeg redenen hier boven genoemd waarom je niet MySQL moet gebruiken, maar MySQLi of PDO. Daarnaast je kan inderdaad op een verouderde versie van PHP blijven zitten draaien, maar hou daarbij wel in het achterhoofd dat lekken, fouten etc er pas in volgende versies er uit gehaald worden. Wat dus ook alweer een risico punt is voor je klanten. Het is niet alleen zo dat MySQL verouderd is, niet updaten betekent ook dat je PHP verouderd raakt, en grote kans dus op bovengenoemde punten. Ook om die reden raad ik aan snel over te stappen naar nieuwere versies en technieken.

Daar geef ik je volledig gelijk in, het gaat mij er echt niet om hoeveel data ik aan films etc heb en hoeveel andere hebben, ik wilde alleen maar zeggen dat het op dit moment, kijkende naar de huidige markt downloaden een betere optie is. Ik heb ook netflix gehad, maar aangezien ik daar soms wel half jaar tot een jaar moet wachten voor een aflevering erop staat vond ik dat niet echt fijn. Als er een goed programma komt waar je gewoon films en series voor een goeie prijs kunt kijken en die ook met regelmaat wordt geupdate, dus een aflevering na enkele dagen online dan zal ik er zeker voor betalen.

Ja maar de films op netflix zijn like een jaar oud, het loopt niet echt bij. Ik download ook veel qua films en series. als er een goed programma komt waar je gewoon films en series kan kijken die ook bij de tijd zijn dat wil ik er op zich wel voor betalen :)

Adobe raadt voor het eerst het gebruik van hun eigen plugin Flash af. Flash krijgt al jaren kritiek, zo word de plugin op mobiele Android en IOS niet ondersteunt, ook is Flash relatief zwaar en trekt het een wissel op de prestaties en accuduur van apparaten. Bovendien zit Flash vol met veiligheidslekken. In oktober zou een kwetsbaarheid is Flash nog misbruikt zijn om in te breken in computers van overheden. Daarnaast is de plugin onder volledig beheer van Adobe, terwijl z'n concurrent Html5 volledig open is. Dat Adobe nu hun eigen software nu afraadt is dus niet verrassend voor ons.