Posts by T.Nijborg

Met dit stukje code hier onder kun je je gegevens wijzigen. Nou heb ik al van alles geprobeerd achter $gebruikersnaam om op te halen via het lid is. Maar het lukt gewoon niet..

Ter informatie het is het hostmuis script. (Ik heb al z'n elk bestand aangepast en verbeterd enz.)! Maar hier lukt het me niet om op te halen wie het lid is waarvan hij de gegevens moet ophalen, en indien het lid opslaat wie het lid is waar die moet opslaan.

Hoop dat jullie wel weten hoe;)

Citaat van Dpm_x

Wat moet je dan nog doen? En raar :S session_start(); moet toch in het config script staan hé?

Moet niet, kan wel. Als je het niet doet moet je boven elke pagina dat neerzetten. Als je het wel in config zet dan hoeft dat niet.

Heey allemaal,

Vroeger toen ik games ging spelen werd de game gewoon geopend in het gehele scherm. Zoals het hoort... Maar nadat ik op een of andere knop gedrukt had blijft het game vak heel klein. Dus is niet meer over het gehele beeldscherm heen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Gr, mentimjojo

Citaat van dbays

Het gaat hier enkel om de domein De Source die erop zit word erbij gegeven met de Licentie

En dat mag dus niet, als iemand die source wil hebben, moet die zelf de source kopen..

Hallo allemaal,

Het onderstaande stukje zorgt ervoor dat je alleen prive berichten kan sturen naar vrienden die je hebt op mijn website.. Nu wil ik dat eruit hebben, en dat je prive berichten naar alle gebruikers kan sturen die op mijn website zitten. Maar dat lukt me niet.. Kan iemand de code zo bewerken dat je naar iedereen prive berichten kan sturen?

Alvast bedankt!

Code :

PHP
    ## Members in een selectfield
                                                    $sMembers = $this->r['sql']->query ("SELECT p.gebruikersnaam, p.pid FROM ##vrienden v INNER JOIN ##profielen p ON (p.pid = v.uid) WHERE v.profile_id = '".$this->r['user']['pid']."' AND v.wederzijds = '1' AND v.groep = '0' AND p.geactiveerd = '1' AND v.uid != '".$this->r['user']['pid']."' ORDER BY p.gebruikersnaam ASC");
                                                    if($this->r['sql']->rows ($sMembers)) {
                                                          while ($fMembers = $this->r['sql']->fetch ($sMembers)) {
                                                                $this->r['tpl']->assign ("Members_R", "sPid", $this->r['functions']->strip ($fMembers['pid']));
                                                                $this->r['tpl']->assign ("Members_R", "sGebruikersnaam", $this->r['functions']->strip ($fMembers['gebruikersnaam']));
                                                                $this->r['tpl']->Parse ("Sturen", "Members_R");
                                                          }

Mvg, Mentimjojo

Citaat van L.Groot

Word er een POST request en geen GET request verstuurd?
    Ik gebruik de basis nl. ook (uitgebouwd met domein registreren, meerdere pakketten etc.) en ik heb er geen last van..

Als het goed is een POST...

Maar het volgende probleem ben ik tegen gekomen:

Ik heb een reseller hiervoor en als je daar je sitenaam en wachtwoord intypt word wel een user gemaakt op de reseller.. alleen het wachtwoord en sitenaam worden niet opgeslagen in de database van mijn site en daardoor kun je dus geen host beginnen.. Weet iemand hoe op te lossen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.02.11 10:35:31:

Citaat van mentimjojo

Als het goed is een POST...

Maar het volgende probleem ben ik tegen gekomen:

Ik heb een reseller hiervoor en als je daar je sitenaam en wachtwoord intypt word wel een user gemaakt op de reseller.. alleen het wachtwoord en sitenaam worden niet opgeslagen in de database van mijn site en daardoor kun je dus geen host beginnen.. Weet iemand hoe op te lossen?

Weet niemand dit?:$

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.02.11 14:57:04:
    -is opgelost...

Slotje:slotje:

Citaat van L.Groot

Dit mag je hier eigenlijk niet plaatsen ;). Is van het Hostmuis script en die word betaald aangeboden.

On: Bestaat er wel een veld die "password" heet?

Klopt, maar met 1 script is toch niet te gebruiken..

En ja die is er..