Posts by T.Nijborg

Pingen doe je als volgt:

Stap 1. Ga naar start.
    Stap 2. Typ in zoek veld cmd en dan druk je dus bij zoek resultaten op cmd.
    Stap 3. Dan krijgen ze een zwart venster waarin ze moeten typen:

Ping gangstertime.nl

Als ze dat doen krijgen ze het ip te zien van je site. Die moeten ze dan doorgeven.

Dein het werkt nu, op nog 1 bug na:P, nu krijg ik 1 keer in de zoveel tijd niks. Hij kiest dus geen jail. Maar ook geen goed. Wat moet ik doen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.11.11 12:11:12:
    Laat maar, al opgelost ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.11.11 13:16:53:
    Probleem alweer:P

Dit moet de database in:

PHP
    $autoimg1 = 'images/auto/renault-twingo.jpg';

/ is delen en - is min, maar hoe krijg ik dan de afbeelding code in de database met insert?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.11.11 13:29:28:
    Opnieuw opgelost :P

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik ontwikkel geheel zelf me eigen spel. Nu bezig met auto stelen maar er gaat iets mis. Als ik deze manier gebruik krijg je beide meldingen gelijk. Dus ze zijn allebei goed? Hoe los ik het op?

Alvast bedankt,

Gr, Mentimjojo

Citaat van L.Groot

@mentimjojo,
    Die andere manier werkt in principe ook, alleen is jouw manier valid en daarnaast beter gescript ;). Variabelen moet je namelijk zoals je ook goed doet altijd buiten de quotes houden.

@TS,
    We hebben de hele code nodig, indien je dit niet wilt posten kunnen we je moeilijk helpen.

Ah oke, dan word dus bij de andere manier verkeerd gewerkt met de puntjes..

echo "Pincode validatie mislukt ($ebcheck)";

Dat kan zowiezo niet volgens mij:P, volgens mij moet het zo:

PHP
    echo 'Pincode validatie mislukt ' . $ebcheck;

Althans zo werkt het wel altijd bij mij ;)

Citaat van Kabling

Zie je hij werkt niet, we weten weer meer BrokenTrack.

Je kan niet alles in 1 keer oplossen, daarvoor moet je eerst meerdere dingen onderzoeken.

Haha inderdaad, Waarom ben je weg van msn? En Iemand een oplossing?

Heey allemaal,

Na vanmiddag te hebben gewerkt en begin van de avond heb ik samen met iemand van hier ubb werkend gekregen in het hoofd bericht van een topic. Dus onderwerp ect. Maar nu krijgen we de ubb niet werkend in de reacties. Hier onder de code. Hopelijk weet iemand hoe we dit moeten doen;)

Gr,

Heey allemaal,

Zojuist mijn nieuwe site dan toch echt gelanceerd!

http://site-mania.tk.

Voor diegene met kritiek dat mag, (template is niet van mij). De rest van de site Qua code gezien geheel zelf gemaakt. Dit is mijn eerste site die ik geheel zelf gemaakt heb. Ja iedereen moet leren;).

Login:
    demo
    Wachtwoord:
    demo

En dan over het forum(indien ingelogd). Deze moet nog verbeterd worden, maar zo geweldig in css ben ik nog niet, en in ubb ook nog niet. Indien iemand me dat wil leren graag pb'en!

Verder als je ideeën hebt of een bug vind graag even melden.

Gr,

Edit:
    In internet Explorer zit een grote fout. Header word niet weergeven. Hoe dat komt weet ik niet?