Slotje, al gevonden.
Posts by T.Nijborg
-
-
Nou, stel dat er minder leden op zitten? OF de website minder bezocht word?
-
Heey,
Ik zoek een layout voor een nieuwe game van mij genaamd world-war. Deze game is een economiese en oorlog game in een. Je begint met een kleine stad(Basis ook genoemd!) en daar moet je gebouwen neer zetten zoals woonhuizen,winkels,ect, maar ook verdediging zoals oorlog basissen ect. Als je wat groter bent kun je dan uitbreiden naar meerdere steden of andere steden aanvallen.
Graag een moderne layout met als basis kleur toch blauw en de tekst wit.
Nu heb ik hier wel een layout voor nodig. Beloning valt over te praten. Mijn keuze beloning gaat uit naar een gratis hosting account met DA.
Gr, Mentimjojo
-
Ik wil wel testen. Stuur de gegevens maar!
Gr, Mentimjojo
-
Kan ook
-
Druk f5.
-
Dein: Niet mee eens. Ik vind het erg mooi zo. Alleen sommige bugs er nog uit halen.
-
Haha dein:P,
Bug erbij. Bij artikelen komen sommige zinnen in het rechter menu terecht. Het zelfde bij de code vakken zoals ik al eerder melden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.12.11 20:05:52:
En jawel. Ik denk niet dat dit klopt:CitaatGeladen in: 1323630236s
Staat er bij mij in de footer.
-
Code vakken worden bij sommige te groot. Zie:
-
Ps. header staat nu wel mooi. En zeker nice!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.12.11 19:53:13:
Hmm, die header staat niet lekker?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.12.11 19:51:13:
En druk f5 -
Hmm, Eventjes. duidelijk :D. Haha, 000Webhost weet ik niet. Heb het zelf lang gehad. Sinds een jaar toch betaald. Maar bij 000Webhost ligt er beetje aan welke server je zit. Want die servers zijn toch vaak offline door aanvallen. Daarbij werkt FTP zeer sloom. En een forum draaien is ook sloom. Maar wel sneller dat Woelmuis.
-
Tekens lijkt mij moeilijker te decoderen. Dus ik denk tekens+letters.
-
Of gewoon via beltegoed betalen? Maken ze nog veel meer winst. Bijvoorbeeld van mensen onder de 18, want onder die leeftijd zijn android mobiels toch erg in.
-
Lol, je zou verwachten dat ze bijvoorbeeld via beltegoed doen, dat als je genoeg btg hebt dat je dan zon app kan kopen.
-
-
Alleen jammer dat je het dan moet komen met een creditcard
-
1. Phpbb. Uitgebreid, makkelijk uit te breiden met mods. En goed beveiligd. Uitgebreid admin paneel.
2. SMF. Goed beveiligd, uitgebreid, iets moeilijker uit de breiden. Maar wel mooier dan phpbb stijlen. Admin paneel redelijk.
3.Mybb. Iets te simpel voor mij. Althans de oude versies. De nieuwe versie ik heb geen idee. Nadeel, niet makkelijk in nederlands te vinden.
-
Succes met je taak! En zeer goeie update op mobiele CP!
-
Het is zeker handig om de positieve boven te zetten en negatieve onderin. Maar dat groene poppetje kan weg. Het past niet tussen de andere. Maar dat is mijn mening. Verder is het leuk misschien juist bewegende smileys te nemen?