Unbuggen zit in de prijs, en Maikel genoteerd.
Posts by T.Nijborg
-
-
@BrokenTrack niet mee eens, het is toch slim andere te waarschuwen.
-
-
Neen, maar ik ken wel iemand die het wel heeft:P, maar uw vorige game sources als mijnmaffia waren niet zo heel goed, dus daarom even een voorbeeld om te testen
-
Zoals bijna allemaal :P, erg jammer.
-
http://www.php-leren.nl is goed.
-
Ja inderdaad.
-
Voorbeeld van de source?
-
En misschien een kader om het login vak en button heen?
-
-
Slotje, spel word verkocht.
-
Bij de sluit tag maakt het niet uit, bij begin tag wel, header already sent is dat er html staat voordat de sessie gestart word. Dus kijk of er html voorstaat?
-
Heey allemaal,
Ik verkoop mijn website.
Demo account:
Gebruikersnaam: demo
wachtwoord: demoHet is dan wel een maffia source maar wel geheel zelf gemaakt. De layout krijg je er zelf bij. Waarom .tk? Omdat ik geen domein ga kopen als de source nog niet af is. Er zit 2 maanden werk in en werkt prima.
Betaal mogelijk heden: Paysafecard,overschrijving naar bank.
Begin bod: 15 euro.
opbieden met: 1 euro.
Buy now: 40 euro.
Veiling eindigt over: 4 uur.Waarom 15 euro? Omdat de source goed is. Plus een mooi admin paneel. Het admin paneel kan bekeken worden, maar om misbruik te verkomen graag een pb sturen als je intresse in de game hebt.
Gr, mentimjojo
-
Je kunt beter bij het aanmelden al die prive gegevens weg laten en pas te vragen bij het uitbetalen. Dit zorgt ervoor dat de klanten die zich willen aanmelden niet gelijk schrikken van we moeten al onze prive gegevens geven.
Plus heb je voor de website alle wettelijke zaken op orde? Kvk, belasting tariefen,ect?
-
Citaat van BrokenTrack
Het is .tk
Wat doen wij en wie zijn wij zijn hetzelfde.
Jullie bieden dingen aan die je simpel met de rekenmachine kan doen.Sorry, maar ik verwacht niet veel
Ik zie namelijk niet iets waarvan ik zou zeggen "goh, dat ziet er goed en veelbelovend uit". Dit door het allemaal simpele en gratis gedoe is die ieder ander kan met een beetje logisch nadenken
Net zoals een gratis layout en forum. (althans, layout oogt zeer gratis)
Is het niet, heeft hij zelf gemaakt. En inderdaad mijn idee was die 3 dingen gewoon in over-ons te verwerken:P, Plus de reken dingen vind ik opzich wel goed. Behalve de controles op de invoering van de velden:P
-
-
Het zelfde, dus iedereen gelukkig en vooral goed nieuw jaar
-
Je kan natuurlijk ook onder die Mobile en tab development categorie 3 sub forums doen:
-> Android apparaten
-> IOS apparaten
-> Windows phone apparatenEn eventeel als het echt nodig ook eentje voor RIM.
-
En waarom zou je dan 7 query's moeten maken?
-