Posts by T.Nijborg

Nee hehe, die link van targetpay is er niets voor niets, jij hebt geen partner schap met paysafecard. Als je dit wel hebt kun je de link van paysafecard nemen, maar dat heb je waarschijnlijk niet. Waardoor je de link van targetpay moet nemen.

Gr,

Ja met ?pnr=X

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.01.12 14:55:06:
    En ook dat stukje van jou werkt niet...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.01.12 17:32:06:
    Na lang zoeken is het gevonden, het uit eindelijke probleem lag bij mijn htaccess.

Allemaal bedankt ;)

Ik heb het gevoel alsof ik deze al is gezien heb, :S

Rating: 7/10
    Pluspunten: Mooie layout, goeie indeling.
    Minpunten: Een beetje te leeg dan weer.
    Waarde?: Ja hangt er van af waarvoor je het gebruikt.

Heey allemaal,

Ik wil graag bij mijn router mijn port 25565 opzetten voor minecraft, deze staat open samen met 80. Maar 80 staat wel open maar 25565 niet.

Hoe kan dit? Firewall en anti-virus heb ik alle bij al uitgezet en nog werkt het niet. Dus wat is het probleem?

Gr, mentimjojo

Nee ligt het niet aan, plus het is netter.

En bij luc zijn optie krijg ik :

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''0', 5' at line 1

Heey allemaal,

Ik bouw momenteel een forum, en het werkt. Reactie systeem werkte ook, maar nu moet ik er een pagina systeem in bouwen. Dit werkt alleen niet. Zie de code.

Hij laat de reacties niet meer zien. De fout zit hem bij de query $ophalen, want als ik daar $start weg haal komen de reacties weer. Dit systeem moet 5 reacties per pagina laten zien.

Met vriendelijke groeten, mentimjojo

Bij rapifia. En daar weer gehost op een VPS. Het is dus een shared pakket.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.12 15:44:48:
    Bump, plus veiling verlengt tot goeie prijs overeenkomst is bereikt.