PB Gestuurd. En mensen niet zo klagen, je krijgt toch al 70 procent?
Posts by T.Nijborg
-
-
Geen, tenzij je echt een goeie site of ander internet bedrijf maakt, maar zelfs dan zul je er echt veel voor moeten doen en investeren.
-
Meestal duurt het ff voor zon domein is gezet Qua dns ect. En daarom duurde het dus even voordat je hem kon bezoeken;)
-
Oke misschien wel:P, maar niemand gaat scripten voor free..
-
MikeHun die ip ban is toch echt je eigen fout. Leer scripten zou ik zeggen. Dan kun je je eigen game maken naar hoe jij het wil! Want gratis ga je het sowieso hier niet krijgen!
-
PB Gestuurd!
-
DangerProne ze komen wel aan, het lid reageert of expres niet of geen tijd.
@ts Inderdaad een goed idee maar topic is oud.
-
Probeer het dan:P, want spaties zorgen vaak voor deze errors hoor...
-
Yoichi schijnbaar wel
-
Het is iets met skype, als ik me skype open krijg ik eerst 2 fout meldingen. En daarna kan diegene met een chat die ik niet kan sluiten met me praten en de computer besturen. Als het dan lukt op skype te sluiten is het opgelost. Een trojan horse en keylogger zijn het sowieso niet omdat ik alles al lang gescant hebt en met ccleaner heb gedaan.
Plus ik heb er aardig veel verstand van omdat mijn vader alles er van weet en ik daar van leer ;). Maar helaas wist me vader het ook niet. En misschien ter informatie, dat ik windows 8 draai
-
1. Lees mijn verhaal is...
2. Alles al lang gescant ect.
3. Lees mijn verhaal is... -
ik heb geen keylogger... die heeft er ook nooit opgestaan.
-
Heey allemaal,
Misschien weten jullie het:P, gister heeft een iemand mijn skype gehackt met 1 of andere programmatje, waarmee hij ook in mijn computer kwam, daarna heb ik skype afgesloten en toen werd ook mijn computer weer veilig.. maar telkens als ik nu op skype ga, kan hij dus weer in mijn computer.
Hoe los ik dit op? Ik hoor het graag.
Mvg,
mentimjojo -
-
Genoteerd.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.03.12 18:25:29:
Website is verkocht! Koper ontvangt z.s.m de site.:slotje:
-
Op dit moment 23 unieke klanten + tot nu 12 euro inkomsten.
-
Heey dein,
Ja dit kan zeker, maar het nadeel hier van is dat dan bij dat hosting bedrijf genoeg saldo moet hebben om het domein te kunnen bestellen. Anders werkt het niet. En als registrar is dat niet zo. daar werkt het anders.
Hopelijk genoeg info.
Gr, mentimjojo
-
Op een vps, maar je kan ook gewoon je eigen server huren en DA erop zetten.
-
Hallo allemaal,
Ik verkoop mijn hosting website+domein, dit omdat ik hier echt geen tijd meer voor heb, i.v.m met me werk, me opleiding en prive leven.
Gegevens:
Url: http://www.hostvoorfree.nl
Account: demo/demoStart bod: 40 euro.
Buy now: 100 euro.Je krijgt de website+domein. Met back up van alle klanten die er nu zijn. Het domein loopt tot februari 2013.
Interesse? Stuur me een PB of reageer hier.
Met vriendelijke groeten,
MentimjojoPS. Geen gezeur over de layout. Er is niks meer over van de hostmuis source afgezien de layout. Deze zit dus ook niet bij de verkoop in en krijg je gratis!
-
Haha ja dat weet ik dat het nog niet af is, maar dat zei ik ook niet
En nieuwe layout komt eraan!