Posts by T.Nijborg

Dat script is nogal waardeloos.

- Registeren werkt raar, plus na registeren krijg je geen melding.
    - Inloggen, zodra je inlogt met de juiste gegevens ga je naar index, en dan druk ik op adv plaatsen en dan opnieuw inloggen.

Dus eigenlijk script doet niks, maar goed, heeft de website eventuele bezoekers gehad of?

kan ook, zet je gwn tel.txt en bij elke keer tellen 1tje omhoog. Maar dat moet je zelf maar even onderzoeken. De source overigens zal ik hierbij zetten

First of all, aangezien je bereid bent te betalen en je iets zoekt, hoort het onder gezocht in marktplaats:), ten tweede er zijn genoeg van dat soort scripts, en niet moeilijk om te maken, als je wil leren progammeren is dat zeker een uitdaging;)

Nu heb ik het probleem gefixed qua inloggen etc. En een nieuw topic voor dit probleem vind ik onnodig, ik krijg als je je gegevens wilt aanpassen deze error:

PHP
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/tnijborg/domains/developers4you.nl/public_html/customers/index.php:25) in /home/tnijborg/domains/developers4you.nl/public_html/customers/pages/account.php on line 29

En daarbij gaat het op deze 2 stukjes code:

Lijn 25 uit index:

PHP
    <?php echo $menulinks; ?>

Lijn 29 uit account.php

PHP
    header('Refresh: 0; url=index.php?page=account&goed=1&security=' . $sessieids . '&save=' . $securityid);

Maar in menulinks, althans die echo, staat niks met header etc, dus waar komt deze fout vandaan...

Beveilliging doe ik zodra het werkt, ik heb nu dit:

Het zal wel aan mij liggen maar hij leest geen rows, ook al kloppen de gegevens.

Nu heb ik dit en nog steeds niet werkend...

Hallo,

Punt is dat ik niet veel snap van die mysqli... En wat ik probeer is een inlog systeem te bouwen..

Dit is de code die ik nu heb, maar dat pakt alleen de eerste rij waardoor je alleen met de gegevens vanaf de 1ste rij in de tabel kan inloggen, hoe selecteer ik alle rijen

Heey allemaal,

Ik ben een klantenpaneel aan het maken, en nou ben ik bezig met de login, nou heb ik 1 probleem ermee, mijn klantnummer leest die wel, maar van een 2, test account niet. Misschien zien jullie het probleem.

De code voor gegevens uit de db:

PHP
    // STANDAARD GEGEVENS BEGIN //
    $info = mysqli_query($con, "SELECT * FROM customers");
    $gegevens = mysqli_fetch_array($info);

De code die checkt of de gegevens kloppen:

Ik heb alles geprobeerd.. Iemand enig idee?

Gr,

Uhh ik heb nu dat als ik ictscripters open alleen de topics zie die in me cache staan, maar als ik links dan op een topic klinkt vernieuwdt alles... dus werkt nog niet lekker...