Posts by T.Nijborg

Hey binkkie,

PC draaiende servers of thuis draainde mc servers zijn langzaam, laggy etc, ik raad aan om gewoon een server te huren p/m, hoeft niet duur te zijn. Ik persoonlijk raad http://www.orangelemon.nl aan, goeie kwaliteit, goeie klantenservice en niet te duur. Naast hamachi is er geen software zonder poorten etc.

Gr, Tim

Tim

Dat doet ik nu ook:), nu heb ik nog een vraagje, ik werk met klantennummer in mijn paneel, wat is een makkelijke manier op een klantenummer van 6 nummers te maken? want op dit moment doe ik volgens mij te moeilijk, want ik doet dit:

PHP
    $klantn1 = mt_rand(0, 9);
    $klantn2 = mt_rand(0, 9);
    $klantn3 = mt_rand(0, 9);
    $klantn4 = mt_rand(0, 9);
    $klantn5 = mt_rand(0, 9);
    $klantn6 = mt_rand(0, 9);

$make_klantn = $klantn1.$klantn2.$klantn3.$klantn4.$klantn5.$klantn6;

Heel moeilijk dus:P

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal functions voor mappen/bestanden maken en mailtjes te sturen, nu heb ik als ik onderhoud op mn website aanzet, en bij nog een pagina, een vage error. Ik kan niet echt vinden op google wat het is, misschien weten jullie het:

PHP
    Fatal error: Cannot redeclare deleteDir() (previously declared in /home/tnijborg/domains/developers4you.nl/public_html/customers/inc/functions/dirs.php:3) in /home/tnijborg/domains/developers4you.nl/public_html/customers/inc/functions/dirs.php on line 20

En het gaat om deze code:

Misschien weten jullie het:)

Gr, Tim

Heey,

Ik heb wat problemen met mappen en bestanden maken en controleren. Ik heb heel php.net afgekeken en op google gezocht maar toch kom ik er niet uit. Wat ik wil doen is als ik bij een klant op een knop druk dat dan onder project/ een map met diegenes klantnummer en index.php word gemaakt. en dan controleren. Nu loop ik vast op een aantal punten, controleren lukt geheel niet, en als ik de mappen maak heb ik nergens geen rechten meer op ze te verwijderen en moet ik dat via DA met owner reset doen. Dit is de code die ik gebruik om even te testen:

Ik gebruik hier overigens wel test als map:P omdat ik eerst wil testen voor ik het wil inbouwen in mijn systeem.

Gr, Tim

@wmdiensten nee ik heb er ook geen wachtwoorden in etc, ik maak bij registratie een speciale cookiehash aan die in je cookie word gezet als je inlogt en dat gecontroleerd word in de db, en ik heb de db etc beveiligd dus in theorie is het veilig

Ja inderdaad bijvoorbeeld zoiets:

En dan in het bestand waar het menu moet komen doe je bijvoorbeeld:

PHP
    echo $submenu1;

L.Groot, Nope ik gebruik hem daar wel een aantal x maar word niet aangepast. $con word alleen gemaakt in database.php dus ik zie niet helemaal waar het probleem lag, het is gefixed. Maar dan nog een vraag, waar ik niet echt antwoord op kan vinden via google etc. Wat is veiliger? Cookie user system, of een user systeem met sessies?

ten eerste doet je website op dit moment niks, zo ook het ssl certificaat. Maar kun je dit niet beter doen met $submenu1 = ' HIER MENU IN HTML.'; dus menu.php en daar dan $submenu1, $submenu2, etc.

@Raza gaf inderdaad een fout melding, ik dee:

PHP
    include("codes.php");

Uit eindelijke werkte het voor mij door gewoon:

PHP
    include("database.php");

maar is wel raar want ik include de database ook gewoon in codes.php... Enig idee hoe dit kan?

Hey guys:),

Ik heb een probleem met mijn email activatie systeem, het zorgt ervoor dat als je je email wijzigt dat je die moet activeren. Maar nu krijg ik daar elke keer een error als ik de activatie rij wil updaten. Zie onder voor code.

PHP
    mysqli_query($con,"UPDATE customers SET email_verfi='1' WHERE email_verfi_code='".$code."'");

En krijg deze error:

Citaat

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, null given in /home/tnijborg/domains/developers4you.nl/public_html/customers/activatie.php on line 31

Wat gaat er mis?

Gr,