Posts by Daan1987

ik heb geen wachtwoorden veranderd

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.11 11:14:42:
    maar waar moet ik de cronjob opnieuw istellen dan?

Hallo ik heb een probleem. Bij me banditi source heb ik me site even uit de lucht gehaald wegens onderhoud maar nu ik m de lucht weer inzette deed ie raar. Online leden geeft ie ineens van de laatste 24 uur aan, van gister. Daar blijft ie ook op staan ineens. En bescherming enzo gaat er om het uur ook niet meer af. En leden hebben ook geen drugs en rente gekregen. Heb niks veranderd aan het script. Weet iemand dit probleem? Ligt het aan het script of in de database. En waar dan ongeveer.

Geachte leden ik heb hier een loterij script die op zaterdag om precies 23 uur de loterij moet uit keren alleen hij keert niet uit? Zit het in de loterij script of cron_week?

Dit is het loterij script.

Dit is het cron_week script.

Geachte Cp`ers.
    Ik heb een probleem. Als ik op me online leden lijst kijkt. Staat de power verkeerd om. Het staat gesorteerd op power. Maar de power begint vanaf de laatste pagina.
    Bijvoorbeeld:

Gebruikersnaam | Power | Familie | Stad

#1 Piet 250.450 Gang Turijn
    #2 Sanne 2.260.000 Catania
    #3 Klaas 7.000.000 Turijn

Het hoort anders om te zijn zoals hieronder.

#1 Klaas 7.000.000 Turijn
    #2 Sanne 2.260.000 Catania
    #3 Piet 250.450 Gang Turijn

Wie kan me helpen ik weet niet waar het aan ligt.

Jantje vraagt aan zijn vader "Pap, wat is een clitoris?"
    Zegt zijn vader "Had je gister bij me moeten komen, Jantje.
    Toen lag het op het puntje van me tong."
    (xD)(xD)(xD)

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb op de voorpagina van me spel een chat staan. Daaronder staan de leden die online zijn. Maar de chat wil ik alleen toegankelijk maken voor vipleden. Dat is gelukt, alleen nu kan je de online leden ook niet meer zien, alleen als je vip bent. Weet iemand de oplossing?

Om het op te lossen zet dit in het script.

PHP
    $select = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE vermoord = '0' ORDER BY (`respect`) DESC LIMIT 0,5");

Ik kon ook geen verbinding krijgen, maar wat maakt het uit voor een avondje. Er is ook nog leven buiten CP. Kijk naar buiten, het is mooi weer.

Hoi CP'ers,
    Ik heb een probleem met me reis scripts. Ik heb een haven op me site staan maar als ik wil reizen met de boot dan komt er te staan je zit te wachten op de boot naar (de stad waar je naar toe wilt), maar als je daarna kijkt by het vliegtuig staat er ook je zit te wachten op het vliegtuig naar (de stad waar je naar toe wilt.) Terwijl je alleen een reis met boot hebt geboekt. Hoe kan dit? Ik heb overal in me script gekeken maar ik kan het niet vinden waar het aan ligt.

Ja ik heb toen ook de database overgeschreven en toen deed hij het nog niet, ik heb toen loterij overgezet, dat is geloof ik de enigste database van de loterij. Moet er niks in config of zoiets staan? PS: Cron_week staat ook goed. Dus daar ligt het ook niet aan.