Posts by Freeek

    Beste deelnemers,


    We hebben een aantal mooie ontwerpen gezien dus zijn daar tevreden over. Natuurlijk moet er een winnaar worden gekozen. Het zal een aantal van jullie niet verbazen, het is Joshua. Dit omdat het de professioneelste en meest uitgewerkte layout was.. Proficiat!


    Robin zal contact met je opnemen over de betalingen en psd.


    Voor de andere deelnemers, heel erg bedankt en tot de volgende contest.

    Xebo, Ik vind de kleuren van het inlog scherm te vel. Het groen is ook niet echt mooi. Probeer het professioneler en strakker te maken, dit is nog niet professioneel genoeg.

    Shahiem, Ik vind de hover niet mooi, de vorige versie was dus beter. Er zijn toch nog wat dingen niet goed in het midden gezet: De titel van de tekst bijvoorbeeld. Inloggen en nieuwste forums ook niet. Ook zou ik graag de rondingen van de titel (Welkom op ...) iets beter willen, ze lijken erg onscherp. Dus iets ronder en scherper.

    Goede inzending Shahiem. Ik heb een paar dingetjes die beter kunnen:


    - De tekst in het menu en van de kopjes is niet helemaal goed uitgelijnd, ze zitten net te hoog.
    - Ik zou graag een advertentie willen zien in de layout, dus ipv de tekst Adverteer hier, een echte advertentie.
    - Ik vind de inlog button een beetje raar, het is mooi als de rest ook zo is maar nu is het te apart.


    Voor de rest zou ik goed opletten of de dingen goed zijn uitgelijnd. Het zoekvak is bijv. ook niet echt in het midden.. Pixel perfectie;)

    Ik mis nog een paar dingen in de layout:


    - Er missen wat vakken zoals wat we aanbieden. Kijk maar eens naar de layout van Joshua.
    - Ik zou toch andere kleuren willen zien. Iets vrolijker dus geen grijs of zilverblauw.
    - Iets wat de layout uniek maakt, ik vind hem nu te saai.


    Dat was het, veel succes.

    Trusttie, Ik zou graag wat kleur willen zien.. Ik kan nu nog niet goed beoordelen hoe de vakken enz. uitkomen. Ik zou dus graag een versie met kleur willen zien, het begin is niet slecht.


    devlover, U bent inderdaad uitgesloten van deze content en ik vind het erg merkwaardig dat u nog geen ban heeft ontvangen aangezien u dingen kopieert waar copyright op berust. Ik ben nog nieuw hier maar bij andere fora had u nu een ban gehad en ik vind het nogmaals raar dat het hier niet zo is.


    @Mods, Worden mensen pas gebanned als ze de layout van criminalspoint ergens verkopen of hoe zit dat? Wilt u een professioneel forum of niet?

    Ik weet niet of Robin het al heeft verteld maar ik werk samen met Robin en zal dus ook feedback gaan geven op de ontwerpen.


    Joshua, Heel mooi design maar heb een paar punten die ik wat minder vind. Het eerste punt is dat de kleur roze die je gebruikt in de footer net iets te roze is dus ik zou die graag wat minder fel willen zien. Het tweede punt is dat ik een effect in een menu genoeg vind dus ik zou graag de donkere overlay weg willen hebben en alleen de glow, ik denk dat dat er mooier en strakker uitziet. Het derde en tevens kleinste punt is dat het zoekveld iets te klein is in de breedte, die mag dus iets langer en ik zou er graag een voorbeeld tekst in willen zien.


    Dat was het, verder een heel mooi design!


    KyleM, Ik vind hem echt heel onscherp en rommelig. Ik zie graag een complete versie want dit is het nog niet.


    Ik hoop trouwens nog wat leuke inzendingen te zien.