return true & return false kun je er uit laten want die hebben geen nut hier.
Posts by Jackie
-
-
http://www.w3schools.com/php/php_xml_simplexml.asp
PHP
Toon Meer<?php $xml = simplexml_load_file("test.xml"); echo $xml->getName() . "<br />"; foreach($xml->children() as $child) { echo $child->getName() . ": " . $child . "<br />"; } ?>
Zoiets??
EDIT
Dat heeft hier niks mee te maken.
:x -
En waarom gebruik je de return daar, die heeft geen nut lijkt mij? Of zie ik het verkeerd??
En wat is fout() en goed(), een functie??
Nog overzichtelijker, en de query zonder ``
PHP
Toon Meerelseif(isset($_POST['6'])) { if($data->credits < 7) { echo("Je hebt nog te weinig stempunten!"); return false; } elseif($data->hp > 90) { echo("Je kunt niet meer als 100 Health hebben!"); return false; } else { mysql_query("UPDATE crimz_leden SET hp=hp + 10 WHERE login = '" . $data->login . "'"); mysql_query("UPDATE crimz_leden SET credits=stempunten - 7 WHERE login = '" . $data->login . "'"); echo("Aankoop voltooit!"); return true; } }
-
Pm gestuurd!!
-
Moord systeem, marktplaats script?
Ik ben je een PM gestuurd!
-
Doe dit is en laat ons is zien wat de error is.
Daar kunnen we dan mee mee :cheer:
Edit:
Je query klopt ook niet.Nu wel:
Of:
-
Google ads?
Wel wat betalen maar je berijkt en veel mensen mee!
-
PHP
Toon Meermysql_query("UPDATE users SET contact = contant + '" . $gelderbij . "', nederwiet6 = nederwiet6 - '" . $_POST['drug_1'] . "' paddo6 = paddo6 - '" . $_POST['drug_2'] . "', xtc6 = xtc6 - '" . $POST['drug_3'] . "', lsd6 = lsd6 - '" . $POST['drug_4'] . "', speed6 = speed6 - '" . $POST['drug_5'] . "', opium6 = opium6 - '" . $POST['drug_6'] . "', heroine6 = heroine6 - '" . $POST['drug_7'] . "', cocaine6 = cocaine6 - '" . $POST['drug_8'] . "', ghb6 = ghb6 - '" . $POST['drug_9'] . "' WHERE id = '" . $data->id . "'");
Zo moet ie het goed doen, ik heb hem wat overzichelijker gemaakt.
En alle `` eruit gehaald. -
-
-
-
-
-
-
Of je gebruik even een nederlandse proxy en hopla je ken weer surfen!
-
-
-
Hem voor de kop slaan (xD)
Wat zou je doen als php weg zou gaan?
-
Andere videokaart driver instaleren.
Kijk is bij hardware, en dan displayadapters, en hoe staat je videokaart geinstaleerd?
-
Heel veel normale mensen boeit het niet of je iframes gebruikt of niet.
Wij als "Website kenners" kijken naar alles tot in de kleine puntjes hoe het gemaakt is.
Een voorbeeld, mijn ouders zouden geen verschil zien tussen een website met iframes of een include systeem als de layout er niet onderleid.