Posts by Jackie

NielsB dat heb ik expres gedaan omdat de gebruikersnamen niet langen dan 16 letters/cijfers mogen zijn.

Jannick Waarom zou ik addslashes gebruiken in een gebuikersnaam er komen geen " in voor, en ook een html tekens.

@All

Ik post me script wel!

EDIT;
    Het script

Lancer beetje kinderachtig, we zien het niveau op cp terug hier.

Je ziet bij de iframe

<iframe src="status.php" height="890" width="85%" frameborder="0" name="frame"></iframe>

width = 85%

Dus als je een grotere resolutie hebt dan rekt ie meer uit.

Als je is van de width = 800 maakt

Wat is hier de fout, ik heb de query nog een keer na geschreven maar IK kan de fout er niet uithalen.

PHP
    mysql_query("INSERT INTO messages (to, from, subject, message, date, ip) VALUES ('" . strtolower($_POST['to']) . "', '" . strtolower($information['nickname']) . "', '" . addslashes($_POST['subject']) . "', '" . addslashes($_POST['message']) . "', '" . time() . "', '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "')") or die(mysql_error());

De message tabel is:

EDIT:

De error is:
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'to, from, subject, message, date, ip) VALUES ('demo', 'jackie', 'Test bericht', ' at line 1

Mensen,

Ik wil gaan werken met classes, begin net pas eigenlijk.
    Dit is een login class gemaakt door mij.

Ik zit op school en kan niet testen of alles goed werkt, maar maak ik dit zo goed, en zou het kunnen werken.

class

script

Jackie :cheer:

@Killingdevil

Dankje voor de oplossing had ik niet aan gedacht om dat te doen, zal het onthouden :D

Oplossing is gevonden door Killingdevil, topic mag dicht
    Bedankt voor de reacties :D

:slotje:

Hm blijf het raar vinden?

Ik hou;

PHP
    <table><tr><td>Je moet nog <span id="bullets"></span> wachten totdat je nieuwe kogels mag kopen.</td></tr></table><script language="javascript">countdown("<?php echo($information['bulletwaiting'] - time()); ?>", "bullets", "index.php?a=mod_localbulletfactory");</script>

Dit wel aan!

Als iemand toch het antwoord op mijn vraag weet

Zo zien mijn echo's eruit, en wil die niet veranderen ;)

PHP
    echo("welkom " .$name. " op ...");

Hmm

PHP
    echo("<script language=\"javascript\">countdown('" .$information['bulletwaiting'] - time(). "', 'bullets', 'index.php?a=mod_localbulletfactory');</script>");

Zelfs zo doet ie het niet.

Heb ik ook al aan zitten denken,

Wil eigenlijk voor alles "" gebruiken inplaaats ''

Maar als het niet anders kan zou het wel moeten.

Laat wel weten of het gelukt is!

Dat maakt niet uit, komt op hetzelfde neer.

Want zonder de () gebruik je de echo zo;

PHP
    echo "Welkom " .$name. " bij ...";

En een echo met ()

PHP
    echo("Welkom " .$name. " bij ...");

Iemand?

Cper's

Ik gebruik de countdown van banditi.

Als ik dit doe;

PHP
    echo("<table><tr><td>Je moet nog <span id=\"bullets\"></span> wachten totdat je nieuwe kogels mag kopen.</td></tr></table><script language=\"javascript\">countdown(\"" .$information['bulletwaiting'] - time(). "\", \"bullets\", \"index.php?a=mod_localbulletfactory\");</script>");

Dat werkt ie niet.
    Als ik het zo doe wel;

PHP
    <table><tr><td>Je moet nog <span id="bullets"></span> wachten totdat je nieuwe kogels mag kopen.</td></tr></table><script language="javascript">countdown("<?php echo($information['bulletwaiting'] - time()); ?>", "bullets", "index.php?a=mod_localbulletfactory");</script>

Ik wil het in een echo houden.

Wat doe ik verkeerd.

Gr
    Jackie