Posts by RS

Citaat

Je verdiend wat je maakt.
    Behalve als je met 2 werkt.
    Dan word de winst verdeelt in het aantal procent dat jij en je collega hebben gedaan.

Wat bedoel je daarmee?

Jongens, ik mag toch wel aannemen dat iedereen ten minste kan begrijpen dat dit niet zo'n verstandige actie is.
    Ten eerste loopt meneer Shiver al graphics te verkopen die niet van hem zijn. Dat mag absoluut niet! Ook niet als hij zegt dat het een 'voorbeeld' is. Het mag gewoon niet.

Alsof dat nog niet erg genoeg is, zie ik dat hier doodleuk mensen interesse tonen die dit soort dingen juist zouden moeten voorkomen, of dan tenminste in zouden moeten grijpen. Sorry, maar dan vind ik wel dat je heel, héél zielig bezig bent!

Om een lang verhaal kort te maken: als de gestolen content morgen nog online staat, maak ik hier melding van, en rapporteer ik zowel het funpic subdomein, als deze website (criminalspoint) bij OneTwo Gaming BV. Zij zullen dan waarschijnlijk over gaan op juridische stappen en dan loopt het niet meer met een sisser af.

Citaat van Cas

Al deze reacties hierboven komen van mensen die er duidelijk niet veel verstand van hebben. Ik zie namelijk wel dat hier wel degelijk een markt voor is. Je moet er dan wel goed voor zorgen dat na een jaar, ongeveer een maand van tevoren al een bericht naar de desbetreffende persoon word gestuurd.

Het is een goede dienst, maar je moet er wel minstens 100 á 200 euro aan uitgeven voor goede reclame, en dat je website bekend word. Daarna kun je beginnen met het maken van enkele winst per maand.

Als jij vindt dat ik er geen verstand van heb, waarom kom je zelf dan niet met argumenten?
    Je kunt wel in het wilde weg gaan roepen dat er zo'n grote winst uit te halen is, maar dat zegt niks. Waarom vind (of weet) jij dat?

Als je al zegt dat je doelgroep kinderen omvat die van hun ouders/verzorgers geen geld mogen uitgeven aan iets dat waarschijnlijk een leuke hobby is, dan denk ik toch niet echt dat je er zelfs na een klein bedrag van 100 euro aan te besteden ver mee zult komen.

Met reclame alleen kom je er trouwens lang niet. Wat dacht je van vindbaarheid in zoekmachines? Bedrijven die je website optimaliseren voor zoekmachines vragen ook handen vol geld, en dan pas kun je je voortslepen om je verlies weer op te halen.

Ik probeer je niet aan te vallen, maar ik vind wel dat je je standpunt beter moet beargumenteren.

Eerst maar eens even afmaken, dan verkopen. Als de layout af is, zie ik wel wat ik doe, aangezien ik nog zo'n soort out-game nodig heb.

MySQLi is een verbeterde versie van MySQL, en die werkt ook gewoon met PHPMyAdmin. Het is de vraag of deze PHP extensie bij je hosting provider ingeschakeld is.

Dan vind ik het woord 'webmaster' wel erg slecht gekozen (een tienjarig kind dat voor de grap eens een site in de lucht gooit noem ik nou niet echt een webmaster), en is je doelgroep niet efficiënt. Als je kijkt naar de leden op deze website, zou je zeggen dat het grootste deel hiervan binnen jouw doelgroep valt, maar voor zover ik weet 'mogen' zij grotendeels allemaal 5 miezerige euro's uitgeven aan een domeinnaam. Hoe veel klanten zou je willen trekken met die minuscule verhouding van reeds kleine doelgroep die je al voor ogen hebt? Toch niet veel...

Ook zie ik een kind van 10 jaar nou niet echt een enquête doen om voor 1.000 euro bij de IKEA te shoppen en een broodrooster te winnen, maar misschien ben ik wel gek...

Ik zeg nog steeds nee ;)

Wat wil je hiermee bereiken? Webmasters die wanhopig 5 euro op de registratie van een domeinnaam proberen te besparen en ze niet eens zekerheid hebben dat ze winnen?
    Nadat ze gewonnen hebben, wordt het domeinnaam levenslang door jou betaald? Anders zou ik zelf gewoon kiezen voor een domeinnaam bij TransIP, en niet moeilijk doen bij een dienst als deze.
    Ik zeg nee, geen kans.

Citaat van az

Conclusie scripten kan je gewoon verleren door bijv dementie of andere vergeetachtigheid ziektes? en je kan het normaal niet verleren aangezien de basis is je hersens blijven hangen als je weer codes gaat zien/bestuderen! Net als school je onthoudt bepaalde dingen ook voor de rest van je leven.

Het is gewoon heel simpel, en net zoals alle andere dingen: een mens vergeet pas echt iets wanneer het iets niet boeit of er onvoldoende aandacht aan besteedt, of wanneer gewoonweg geestelijke beperkingen ervoor zorgen dat bepaalde informatie niet opgeslagen kan worden, zoals bijvoorbeeld te veel informatie in één keer.

Edit: ook de basis kun je naderhand vergeten, argumenten zijn onderhand wel duidelijk naar voren gekomen volgens mij.

Als je van Guus Meeuwis-achtige muziek houdt, dan kan ik met je praten.
    Ook muziek van mensen als Kelly Clarkson, Train, Owl City, Counting Crows, en noem de hele zooi maar op, kan ik waarderen.

Een greep uit mijn persoonlijke top:
    Owl City - Vanilla Twilight

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Train - Hey, soul sister

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes

Veel plezier! :D

Het geheel is goed bedoeld, maar op een aantal aspecten is het een beetje slordig.
    Ten eerste zou ik niet meteen voor de overgang oranje-rood in jouw logo kiezen. Dat is geen ramp, maar ik denk dat een andere kleur ook uitstekend zou lijken. Wat me ook opvalt is de 'inner glow' die aangebracht is op het logo. Dat kun je beter vervangen door een traditionele licht-donker gradiënt. Laatste opmerking over het logo is dat de strook iets dunner had mogen zijn. Verder ziet je header er uitstekend uit.

Je menu is erg stoer en past bij de gangster sfeer. Waar je wel aandacht aan zou kunnen besteden is je lettertype. In dit geval zou ik overal wit-vetgedrukt gebruiken. Arial of Verdana lijkt me een uitstekende fonttype hiervoor. De lettergrootte is prima zo!

De subnavigatie die je toepast ziet er leuk, strak en origineel uit! Maar ook hier zou ik weer aandacht besteden aan je lettertype. De gele kleur is niets mis mee, maar zou het niet leuker zijn als de lettertjes lichter of donkerder werden, als je er met je muis over gaat, in plaats van puur wit?

Nu is de achtergrond wel leuk en aardig... Maar zorg ervoor dat het geen problemen op gaat leveren met browsers en resoluties! Ik zeg niet dat je het aan moet passen, het ziet er zo heel leuk uit.

Zoals Cas ook al zei, vormen de content/menu headertjes geen eenheid. Ik zou voor de contentheader dezelfde stijl als de menuheaders gebruiken.

Ik vind het sidemenu nog aan de saaie kant. Probeer er wat leuke effecten in aan te brengen (neem bijvoorbeeld de hoekjes van de menuheader als voorbeeld) en dan komt ook dat in orde.

Het knopje, 'Meer nieuws' bevat overduidelijk 'Bevel and emboss'. Dat vind ik jammer. Dat kan beter!

Je footer ziet er goed uit!

Het ontwerp is zeker niet perfect, maar al goed op weg voor aantrekkelijke webpagina's!
    Succes!

[offtopic]Dit is een leuke discussie, even een bumpje :)[/offtopic]

Citaat van Toontjuhh

Ik denk dat als je het scripten nu volledig links laat liggen, en bijvoorbeeld 2 jaar gaat designen, maar dan ook alleen puur designen, dat je voor zo'n 70% opnieuw kunt beginnen met scripten, maar zoals eerder gezegt,helemaal verleren zal niet zo snel gebeuren

Wat noem je volledig links liggen? Nooit meer programmeren, deels niet meer programmeren, een poos niet meer aan je applicaties werken en op slag weer beginnen? Zijn allemaal definities van een simpele uitdrukking, waardoor jouw reactie als vaag naar voren komt.

Als ik 2 jaar lang niet bezig ben met een programmeertaal die ik voor een aanzienlijk groter deel uit mijn broekzak kan trekken (neem PHP als voorbeeld) en daarna een opdracht krijg om een uitgebreide applicatie in elkaar te bouwen, dan denk ik toch dat die 70% van jou behoorlijk meevalt.
    Zie je, het ligt aan meerdere factoren dan aan je 'aandacht' eraan alleen. Als je programmeur van beroep bent, kan ik me voorstellen dat je dit werk minder snel verleert dan een tuinman (ik noem maar wat) die als hobby wat simpele code schrijft voor zijn bedrijfswebsite.

Om nu één van mijn persoonlijk minder goed beheerste programmeertalen, Java erbij te halen, dat verleer je sneller als het niet binnen grootschalige prioriteiten ligt. Voorheen lukte het me bijvoorbeeld mbv. Swing interactieve sprite-based objecten te maken die een bepaalde functie uitoefenden wanneer je daar een event aan knoopte. Vraag dat nog maar eens van me, ik zou er absoluut geen raad mee weten!

Kun je programmeertalen dus 'verleren'? Ja, dat kan zeker wel. De vraag is echter niet concreet genoeg om daar een statisch antwoord op te kunnen geven, aangezien is gebleken dat het niet aan de omstandigheden ligt, maar aan de ambities en ervaringen van de persoon zelf.

Laten we het hier maar op laten hé. Prima verwoording.

Citaat van Killingdevil

Ik denk dat je de functies en de syntax van individuele programmeertalen wel verleerd. Als ik nu weer in Java ga programmeren duurt het ook even voordat ik de syntax en de bestaande classes en hun methoden weer goed in me hoofd heb zitten.

Maar het echte programmeren? Het doen, de logica en het denken erover? Nee, denk dat je dat niet echt verleerd.