Posts by RS

1.
    "In welke taal zal ik de RPG schrijven ? ( PHP,PDO,OOP,Mysqli,Etc..)"
    PDO is niet echt een taal. (Net als OOP en MySQLi) Het is een class library. PDO heeft natuurlijk weer zijn voordelen en nadelen (zoals met alles eigenlijk)
    Als je alleen standaard queries wilt gebruiken, raad ik je aan gewoon de reguliere functies van PHP te gebruiken, aangezien het inladen van PDO ook weer tijd kost.
    Natuurlijk kan ik geen andere taal adviseren dan PHP (ben niet bepaald met andere talen wat webserver communicatie betreft bekend)
    Als je bereid bent de tijd te nemen, zou ik hem zeker objectgeoriënteerd opbouwen. Voor het geval je er nog niet bekend mee bent, een framework erbij gebruiken kan je tijd besparen, zodat je zelf minder systeembestanden hoeft te programmeren.
    Wat betreft (R)DBMS is PostGreSQL een oplossing. Het probleem is, dat deze door niet veel hosting providers ondersteund wordt. Als je voor MySQL gaat, kun je natuurlijk kijken of je MySQLi wilt gebruiken of niet.

2.
    Het betaalsysteem op mijn website wordt binnenkort waarschijnlijk ook gewoon TargetPay, aangezien Mollie erg beperkt is tegenwoordig.

3.
    Als je zelf geen verstand hebt van SEO, zou ik er een bedrijf voor inhuren die je site optimaliseert. Als je dat zelf kunt, kun je denk ik het beste voor Google Adwords kiezen.

4.
    Succes, maak er iets leuks van!

Dat jij het domeinnaam en het account met de inloggegevens naar waarheid doorgeeft, en dat de koper de overeengekomen prijs moet betalen.
    Geeft een beetje houvast met dit soort handel, aangezien CP een groot ontmoetingspunt is voor oplichters.

Contracten kunnen uitstekend via e-mail afgehandeld worden, dus geen gedoe met post en terugsturen enzovoort.

Een tussenpersoon is niet nodig. Roel kan het contract opstellen en ondertekenen. Als de koper daarmee akkoord gaat, is er een deal, anders niet.

Moet nog 1 interessante gebruikersoptie maken, en dan over op het leukere werk: de misdaden.
    Ben al meer dan een half jaar kwijt aan die vervelende, uitgebreide profielopties zoals privéberichten, vrienden, geblokkeerde leden, enzovoort. Duurt zo lang aangezien het zo slaapverwekkend saai is. Gaap. Het resultaat mag er wezen.

Ik duik m'n nest in. Welterusten!

Klopt precies. Als hij jouw naam publiceert, zelfs als iemand anders dan hijzelf jou zwart maakt, is hij strafbaar bezig! Zelfs het ongevraagd plaatsen van namen en andere persoonlijke details van iemand anders zonder dat daar een beschuldiging aan gebonden is, is niet toegestaan (zie het privacy-recht). Hij mag zelfs niet jouw naam publiceren als je jezelf in feite wel schuldig hebt gemaakt aan strafbare feiten!

Je bent veilig, je blijft veilig, en het kind dat voor dit topic gezorgd heeft, ontbreekt wat aan zijn ongezonde verstand!

Misschien zal ik af en toe mijn bijdrage leveren. Ik heb niet de tijd genomen dit hele topic door te bladeren, maar ik heb gezien dat het via SVN gaat?
    Is er autorisatie nodig om de bron te kunnen aanpassen, of is het vrij? Ik heb geen ervaring met SVN.

Zag nu net toevallig dat je OOP wilt proberen. Overweeg je dat nog steeds? Zo ja, wil je dan netjes in een framework werken (welke)?

Iemand bedreigen valt onder verbaal geweld, dat is strafbaar. Als het via MSN gegaan is niet, via telefoon, post, en zelfs e-mail wel, aangezien e-mail rechtsgeldig is, en MSN officieel niet.

[offtopic]Hoop niet dat ik je nu voor zit te liegen.[/offtopic]

Denk je echt dat zo'n persoon zich zó strafbaar gaat maken over een leugen?
    Zoals ik dit lees, lijkt me dit nou niet echt een volwassen persoon. (ik schat hem naar aanleiding van jouw verhaal rond 12 tot 14 jaar)

Neem van mij aan dat als jij je aan de regels gehouden hebt, hij de ballen niet heeft om zoiets te doen. Als ik jou was, zou ik gewoon geen aandacht meer aan hem besteden en niet op zijn beschuldigingen reageren.