Posts by RS

Your wish has come true...

[offtopic]Heb lollas even aangegeven voor die waardeloze reactie ;)[/offtopic]

Zal inderdaad ook even een ontopic idee brengen :)

Heb m'n broer (die ook een beetje PHP kan, hoewel hij liever met Java bezig is) vorig jaar het idee gebracht om een piratenspel te maken. Dit is jammer genoeg niet volledig tot uitvoering gekomen.

Het is in dit spel de bedoeling om je eigen schip te krijgen, die kun je kopen, maar ook zelf bouwen. Daar heb je veel timmerlieden, maar ook hout, spijkers en hamers voor nodig. Daar heb je houthakkers en smeden (die ook weer zwaarden en (kanons)kogels kunnen smeden) voor nodig. Het bouwen van je eigen schip zal uiteindelijk goedkoper zijn, maar duurt langer dan wanneer je één koopt.

Als je eenmaal je eigen schip hebt, kun je daar kanonnen in zetten. Ook die kun je weer kopen of zelf laten maken. Per schip heb je een beperkt aantal kanonnen die daarin passen, en dus een beperkt maximum rang van dat schip.

Met je schip kun je weer andere schepen kapen of vernietigen. Voor het kapen van een schip heb je ook piraten nodig, voor het vernietigen van een schip van een andere speler heb je alleen kanonnen en de bijbehorende kogels nodig.

Ook dacht ik aan mogelijkheden munten van je schepen in kisten te kunnen stoppen en die te begraven, zodat als je schip gekaapt wordt niet al het geld dat aanwezig is op dat schip meteen naar de kaper gaat, maar alleen een kopie van de schatkaart, zodat als jij de kist met een ander schip eerder opgraaft dan hij, je geld veilig is.

Verder kun je nog leuke minigames in je spel stoppen, zoals dobbelen, kaartspelen, et cetera.

Succes toegewenst voor degene die zoiets wil ontwikkelen!

Dat is best mogelijk, als je er maar moeite voor doet, en dat doen de meesten hier niet ;)
    Ik zeg niet dat dat in 1 dag gebeurd is, maar als je er gewoon tijd en geld in steekt is het heus niet onmogelijk.

Dat een maffia spel jou stimuleert een mes op zak te nemen en jan en alleman dood te steken moet jij weten. Van een aantal letters en plaatjes op een webbrowser krijg ik nu niet echt zulk soort ideeën...

Heb je wel gelezen wat ik net gezegd heb of probeer je alleen maar je totaal aantal posts te stimuleren?

Citaat

Maffia games kunnen met een goede marketing zelfs tot de groep behoren die de meeste Nederlanders aantrekken

"Tevens is dit geen goed spel voor je algemene ontwikkeling, aangezien "maffia" niet iets real-life's is."
    Nee, Pokémon, avatar en die andere troep is wel 'real life' wil je zeggen... Denk dat maffia dan toch echt iets dichter bij de realiteit ligt.

Het gaat er niet om hoe vaak een onderwerp geïndexeerd is, maar het gaat erom hoe vaak er op gezocht wordt. Als er 5.000 keer gezocht wordt op 'maffia spel' en je staat met jouw spel tenminste op de eerste pagina van Google, kun je meer bezoekers verwachten dan wanneer alleen jouw eigen home pagina in Google opgenomen is en er nooit op gezocht wordt...

Citaat van Cas

Sorry hoor maar een echte webdesigner weet dat je onder de 1000px moet werken om nog een stukje van de achtergrond te kunnen zien.:}

Grappig dat ik professionele bedrijven en -freelancers vaak met afmetingen van 1074 * 1100 zie werken.

Citaat van jemajeroen

ik denk dat de maffiagames terug van weg zijn geweest als je veel flash zult gebruiken...

Tegenwoordig red je het anders niet meer.

Jij hebt dus zo te zien geen verstand van online marketing.
    Maffia games kunnen met een goede marketing zelfs tot de groep behoren die de meeste Nederlanders aantrekken. Kijk maar eens hoeveel er bijvoorbeeld op Google gezocht wordt op termen als 'maffia spel', 'criminals', noem maar op. Er zijn zelfs gamers die met een groepje vrienden proberen het ene maffia spel na het andere te veroveren. Die zullen dus erg vaak online te zien zijn.

Natuurlijk moet je wel beter proberen te zijn dan andere spellen, maar daar heeft Flash echt niks mee te maken.

Zodra een misdaad gepleegd is, geslaagd of ongeslaagd, gepakt of niet gepakt door de politie, wordt er een rij toegevoegd waarin alle gegevens van de misdaad opgeslagen worden. Ook de tijd dat die misdaad gepleegd is, wordt opgeslagen.
    Heb je dus (ik noem maar wat) 4 minuten geleden al een misdaad gepleegd, dan zul je nog een poosje moeten onderduiken voordat je weer de boel op stelten mag zetten.

Hey,

Ik ben nu bezig met het ontwikkelen van het misdaden systeem van een criminals spel.

Als een speler een misdaad gepleegd heeft, moet die speler zoveel seconden 'onderduiken' voordat hij/zij opnieuw een misdaad kan plegen.

Kan ik voor het achterhalen van deze status het beste een aparte tabel aanmaken genaamd recent_crimes, met daarin een ID, de gebruiker die de misdaad gepleegd heeft en de tijd dat het vervalt, of kan ik daar beter een timestamp kolom in de users tabel voor invoegen?

Is er een mogelijkheid een contract aan te gaan? Zo ja, wat zijn de uren per week dan?

Sorry, niet gezien dat Maikel dezelfde vraag stelde. Mijn fout ^^

Forum topic resultaten voor "welke source"
    BugFixingZaterdag
    Opmerking script
    Vraagje :$
    Welke Source vinden jullie het beste?
    Welke source
    Welke source
    genovese
    Criminalspoint
    Beste source?
    Voetbal nieuws