Posts by RS

Je moet gewoon kijken op welke poort je server luistert (in linux via terminal 'nmap localhost', in windows kun je gewoon equivalente programma's downloaden daarvoor) en die poorten zet je als het ware open voor de buitenwereld.
    Zie het als een kasteel: buitenstaanders die niet door de voorste grote poort kunnen, maar wel door een andere, waar ze geen toegang hebben tot andere delen van het kasteel.

De hele layout komt een 'beetje' kinderachtig over. Het is een wirwar van kleuren die niet bij elkaar passen.

Gebruik minder of andere kleuren en strakkere effecten.

Citaat van RiiCky

Zet er een bezoekers teller op met unieke bezoekers;)
    Zo kun je is kijken hoevaak zoon domein nou bezocht word.

Ooit gehoord van Google Analytics?

Ik zei ook niet dat je het topic moet sluiten voor zover ik me kan herinneren, maar je kunt niet zonder iets van een domein af te weten iets op jouw manier taxeren. Je weet namelijk ook niet hoe veel bezoekers er vandaag de dag op die website uitkomen, dus kun je niet zomaar iets roepen.

Moet je wel eerst een bedrijf oprichten en schoenen inkopen bij de groothandel :hmm:

Joshua
    Tja, dan verkoopt Nillas hem voor 30 euro voordat hij er achter komt dat er 10.000 bezoekers per dag op komen... Oeps! Jij kunt niet bepalen hoe veel het domein van een ander waard is.

Niet zo pessimistisch, Mobster.

Heb je gecontroleerd of je poorten open staan? Heb je gecontroleerd dat alle instellingen goed staan? (database connectie indien dat van toepassing is) Heb je je server via proxy of een extern netwerk getest?

Probeer dat eerst maar eens :)

Even iets anders: ik zou minder technische informatie geven op je onderhoudsbericht. Meeste mensen weten namelijk niet wat FTP is bijvoorbeeld.

Citaat van davy

ja ik wil ook tips maar niet in het slijk worden getrokken door mensen als jou zoals ik al eens eerder zij namijken is simpel van buiten leren is iets anders iedereen mag tips geven ik probeer deze ook erin te maken.

Ik trek jou niet in het 'slijk', ik probeer je alleen nuttiger antwoorden te geven dan 'geweldig', en 'wauw, wat goed', maar als dat niet gewaardeerd wordt, heb ik liever dat je dat meteen in je topic zet. Hoef je tenminste ook niet zulke afbrekende reacties te plaatsen.

"namijken is simpel van buiten leren is iets anders iedereen mag tips geven ik probeer deze ook erin te maken."
    Van die zin snap ik niet veel, maar wat ik er van op kan maken is:
    "Namaken is simpel, het zelf leren is dat niet. Iedereen mag suggesties geven, dan probeer ik er nieuwe opties in te verwerken."
    Mocht dit de betekenis zijn van je slecht opgebouwde zin, dan heb ik daar natuurlijk mijn weerwoord tegen.
    Ik heb het namelijk niet over namaken. Ik ken genoeg van die lompe 'programma's' die een IE frame gebruiken om bijvoorbeeld via (web) proxies te surfen. Ook voor het inladen van applets met onder andere Java en Flash in die genre zijn populair. Mocht je dus hoe dan ook gebruik willen maken van zo'n IE frame, daag ik je uit er zoiets mee te doen.

Niet meteen zo aanvallend reageren graag. Je doet net of de hele wereld meteen oorlog met je wil.

Omdat frameworks ervoor gemaakt zijn om in alle browsers te werken. Als je maar één JavaScript bestandje nodig hebt kun je inderdaad wel beter een losstaand script gebruiken, maar ik raad je wel aan meer JavaScript te gebruiken ;)

Citaat van davy

RS
    als je even alles had gelzen dit was voor te oefenen

Willem
    hij lijkt inderdaad op internet explorer maar het is ook maar voor te oefenen

Wie zegt dat je terwijl je 'oefent' niet iets nuttigers kunt maken dan een schermpje met een aantal knoppen en een IE frame erin? Ik dacht dat je tips wilde, maar het ziet er naar uit dat je je hebt bedacht.

Het 'lijkt' niet op Internet Explorer, het ís Internet Explorer. Met een beetje googelen kan iedereen zoiets makkelijk maken.

Citaat van Willem

In mijn live support zie ik dat je iets van internet explorer gebruik.

Heb hem zelf ook even geprobeerd (heb zelf ook wel een eigen browser maar vind GC lekkerder werken:P)

Kun je veel makkelijker bekijken: gewoon klikken met je rechter muisknop op het IE frame en je ziet dat de Internet Explorer opties zichtbaar zijn.

Nogmaals: waarom gebruik je niet gewoon een JavaScript framework, zoals JQuery of Prototype?

Citaat van Niels

Heb je trouwens gewoon het Internet Explorer frame gebruikt om dit te maken? Heb al een tijd niet gewerkt met Visual studio dus weet de naam even niet meer.

Ja, heb het net even bekeken, en zie inderdaad dat het gewoon Internet Explorer is.
    Ik snap sowieso niet waarom je een browser zou willen ontwikkelen, er zijn al genoeg andere browsers, waar veel meer en veel ervarener programmeurs aan werken.