Posts by RS

Nee, daar kun je het beste een Singleton class voor maken lijkt me. Als je niet weet wat Singleton is, kun je dat het beste even Googelen.
    Global gebruiken doen we (bijna) niet meer aan!

Wil je werken met classes, of wil je object georiënteerd werken? Daar zit namelijk nogal een verschil tussen, en dit is zeker geen OO.
    $db = $conn->query("SELECT * FROM Members WHERE email = '" .strtolower($this->email). "'");
    Daar ga je een foutje mee krijgen sowieso. $conn bestaat namelijk niet eens.

Als ik dat deed, zou ik een groot deel van de code al laten zien, en kon je in een paar minuten al achterhalen wat de rest zou moeten zijn, dus ik denk niet dat het slim zou zijn om dat te doen. Het is immers maar 1 script ;)

Citaat

hij kan wel mooi oop programmeur zijn maar eigenlijk is het voor php zowiezo overbodig als je het gaat vergelijken met c# etc.

Daar ben ik het niet mee eens. Het mag dan wel niet verplicht zijn om in objecten te denken zoals met C#, C++, Java, AS3, enzovoort, maar dat betekent niet dat het geen meerwaarde aan je applicatie toevoegt (hoewel het ook niet zonder nadelen komt)

Dit heb ik zelf gemaakt. Wat bedoel je met "de toegepaste kennis hier op CP"? Dat niemand hier het vermogen heeft als een normaal mens te 'leren'?

Hey,

Vraag jij je wel eens af hoe sommige mensen die vette text-gebaseerde plaatjes maken? Of beter: zou jij een ASCII artiest willen zijn, of dat van gebruikers op jouw website willen maken?

Dat kan nu! Deze PHP ASCII art converter leest plaatjes uit, en kijkt naar de doorzichtigheid en donkerheid van elke individuele pixel, en geeft razendsnel het bijbehorende teken terug.

Niet overtuigd? Probeer het dan zelf!
    Klik hier!

Een kopie van dit script kost 10 euro per stuk. Als je hem wilt kopen, stuur alsjeblieft even een privéberichtje. Als je vragen hebt, kun je reageren op dit onderwerp.

Betalingsmogelijkheden zijn:
    Bij voorkeur overschrijving met jouw CriminalsPoint gebruikersnaam in de omschrijving.
    Alternatief wallie. Dan zal het iets meer gaan kosten. Als je dmv. wallie wilt betalen, stel ik de service even in.

Bijgeleverde bestanden:
    PHP file
    PDF readme

Bestandstypen die worden toegestaan:
    JP(e)G
    PNG

Holografisch films kijken!

Edit: 1100e post als je de 6 accounts die onterecht verbannen zijn niet meetelt

@RiiCky Nee, je hebt gelijk. Het hebben van een eigen mening is vreselijk voor sommigen. Vooral voor die R.Mijnten :')

Om eerlijk te zijn vind ik niet echt dat ik een goed gedicht gezien heb. Zijn allemaal een beetje amateuristisch.

Citaat

Ik verdrink in je ogen, je praat met je lieve lach,
    oh man, weet je nog? Maandag, wat een mooie dag

Oh man, oh man, wat een mooie dag. Ja, maar waar slaat het op? En sinds wanneer kun je praten wanneer je lacht? Meestal wanneer ik dat probeer komen er tranen in mijn ogen, en dan zou het werkelijk wel eens zo kunnen zijn dat je erin verdrinkt :P

Citaat

elke dag zie ik je weer
    soms denk ik: ik zie je gezicht elke keer.
    Doet me denken aan de liefde die ik vroeger zie
    maar toch had ik me bedacht en was het waar dat jij het was

Ten eerste geeft het eerste schema deel me nou niet bepaald kippenvel. Integendeel.
    "Doet me denken aan de liefde die ik vroeger zie
    maar toch had ik me bedacht en was het waar dat jij het was"
    De liefde die ik vroeger zag is correct. Zelf zou ik echter kiezen voor 'de liefde die ik vroeger voelde' (en waarschijnlijk nog niet eens zo), aangezien dat meer betekenis aan je zin geeft. Ook is het rijmschema totaal verprutst door dat laatste deel, aangezien je eerste deel met ab-ab begint, en in de rest zie ik helemaal geen schema meer. Nu vond ik dit prutswerk wel heel amateuristisch!

Bedenk eens wat waar we allemaal kippenvel van krijgen :P

Nogmaals: ik zou je vertalingen gewoon in een apart bestand zetten en daar een parser voor schrijven. Vertaling wel even beschermen tegen lezen van buitenaf natuurlijk.

Ten eerste zou ik gewoon talen in een ini, conf of wat ook voor bestand zetten en daar een parser voor schrijven...

PHP
    elseif(empty($_GET['hl'])){ 
         $Hl = 'ENG'; 
    }else{ 
         $Hl = 'ENG'; 
    }

Aan dat gedeelte ligt het ;)

Hey,

Voor mijn applicatie moet ik de output van een view in een variabele zetten om die in een privéberichtje in de database te dumpen.

Hoe zorg ik ervoor dat de rendering van een view als string returned wordt naar de controller?

Gaat over het Zend Framework trouwens