Posts by habib10

Citaat van Ferhat.Remory

Ik ben er al een dik jaar mee bezig en ben zelf niet zo goed...

[offtopic]Maar in je sign. staat Zeer ervaren in het Android-platform.... dus hoe kan dat dan :O[/offtopic]

Gewoon veel oefenen en je komt er wel, begin met makkelijke dingen eerst

Ik raad je deze aan: Canon PIXMA MP 495 AIO (<- klik erop) bij dixons voor maar euro59,99, kleurinkt kost euro22 zoveel, zwartwit euro19,xx zoveel. Zeer goede printer voor een spot prijsje!

Ik heb hem zelf ook deze kan scannen, kopieren en printen en gaat super makkelijk!

Je zegt zelf dat je rangvordering wilt veranderen naar ervaring in je topic. Dan zou ik beginnen met rangvordering script denk je zelf niet?

Citaat van XD001

ik doe wel de moeite om het te leren.
    maar ik ga ook nog naar school en het is dus alleen in vrij tijd dat ik kan
    en aangezien we maar 1pc hebben en mijn broer ook op pc moet voor school is dat moeilijk

hoop dat je dat begrijpt

Jij bent niet de enige dat moeten er meerdere, en dat is niet een smoes van dat je het niet kan als je het gelijk wilt hebben moet je iemand inhuren als je het wilt leren moet je de stukje script posten waar je bent vastgelopen en niet heel de tijd een nieuw topic zitten openen om steeds maar alles te krijgen naar je wens.

Als je het wilt zoals je wens betaal je iemand ervoor anders probeer je het eerst zelf en post je het stukje script waar je bent vastgelopen en dan zullen we je helpen.:cheer:

Wat bedoel je met "BSOD"??

Google coupons mag je niet verkopen je mag ze gratis weggeven of ruilen tegen wat anders maar je mag er geen geld mee krijgen omdat je het zelf ook gratis heb.

Dein
    Rating: 6/10.
    Pluspunten: Simpel en overzichtelijk.
    Minpunten: Teveel social network icons.
    Ideeen: Minder social network icons, slider, foto van je zelf misschien?, footer, plaatjes, betere navigatie menu.

Ik weet dat het veel kritiek is maar misschien heb je er wat aan?

Het komt door google chrome wanneer je op een pagina klikt of optie dan krijg je een zip bestand

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.02.12 11:02:14:

Al enig nieuws van de zwemclubs ben best benieuwd!