Posts by habib10
-
-
volgens mij moet
PHP
Toon Meer$sql_betaald = "INSERT INTO betalingen (user_id,credits,tijdstip) VALUES ('".$par."','30','".date("d/m/Y - H:i")."')"; $query_betaald = mysql_query($sql_betaald); }else{ #als er geen resultaten zijn echo "Verkeerde paramter, exit"; exit; } }else{ #als parameter geen getal is echo "Verkeerde parameter, exit"; exit; } }else{ #als er geen paramter aanwezig is echo "Missende parameter, betaling niet voltooid."; exit; } }else{ #anders echo "Geen geldig ip!"; exit; } ?>
worden veranderd in
PHP
Toon Meer$sql_betaald = "INSERT INTO betalingen (user_id,belmunten,tijdstip) VALUES ('".$par."','30','".date("d/m/Y - H:i")."')"; $query_betaald = mysql_query($sql_betaald); }else{ #als er geen resultaten zijn echo "Verkeerde paramter, exit"; exit; } }else{ #als parameter geen getal is echo "Verkeerde parameter, exit"; exit; } }else{ #als er geen paramter aanwezig is echo "Missende parameter, betaling niet voltooid."; exit; } }else{ #anders echo "Geen geldig ip!"; exit; } ?>
zoals die ook op pagina 36 aangeeft
-
Mij ook skynet
-
Ikwil voor micro ads
-
hallo is er ergens een website zoals mollie maar dan in het engels?
-
en misschien admin paneel of heeft ie dat niet?
-
wat voor moeite ik wil der wel 1
-
dus je kan alleen kleuren instellen en geen plaatsje weet iemand anders misschien een website?
-
ik heb een vraag hoe doe je die Microads van mollie met deze plaatje?
-
verdiensten?
-
Alles kan veranderen, zoals je net zei "Barca veranderd nooit, tactiek en Real dus wel
Jannick: dat geschreeuw is nergens voor nodig
-
Tsja laat ze als ze maar winnen
-
Movie door te verdedigen kun je scoren.
-
En die van barca dan?
-
-
-
-
-