www. werkt niet alleen http://www.?
Posts by habib10
-
-
Waar staat de domein en hosting?
-
Vissen kleuren geven, Andere vissoorten dat soort dingen :O
-
Misschien ook dat je punten die je hebt verdient kunt uitgeven?
-
Je probeert niks post de error code die je krijgt zodat we kunnen zien dat je zelf ook eens wat moeite doet en daarna pas helpen want we gaan niet altijd alles voor zitten kauwen.:sst::S
-
Nederlander? Kijk op marktplaats.nl
-
Rapifia is snel en betrouwbaar vind ik nog nooit klachten gehad
-
Je moet index.html die in public_html staat ook verwijderen en daar al je files uploaden .
-
Waarom 2 topics als je het ook in je andere topic kan vragen -_-
-
-
Ik was bezig met een forum over criminal games maar had nog geen domein en layout dit komt heel goed uit dank u wel voor het vrijgeven kan het goed gebruiken ook het domein komt goed uit. Zou ik hem mogen?:$
-
Zie PM
-
waar zijn domeinen geregistreerd en krijg je ook hosting erbij?
-
Deze vind ik opzicht er beter uitzien.
Misschien kun je ook een ander achtergrond doen want dan komt alles er een beetje uit. -
-
Beste Georgo,
Je kunt bv. blauw gebruiken maar je kunt ook andere kleuren zoals wit wat heel mooi bij zwart past gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Habib10
-
Citaat van BrokenTrack
Als je wilt kan ik je mijn pc samenstelling doorsturen.
Deze heb ik ongeveer één maan geleden in mekaar gezet, koste totaal ongeveer 3060 euro. Als je dan van enkele dingen wat goedkoper neemt kom je ongeveer op jouw budget
Ik wil hem ook graag zien ben beste wel benieuwd.
-
Beste Georgo,
Ik heb net versie 2 bekeken en vind die persoonlijk veel mooier dan versie 1.
Maar ik zelf vind nog steeds dat je teveel gebruik maakt van zwart, probeer om blauw ertussen te zetten en kijk hoe het eruit gaat zien want ik weet zeker dat het mooier staat met het zwarte gedeeltes.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.:cheer:Met vriendelijke groet,
Habib10
-
Beste Georgo,
Ik heb net even uw layout bekeken.
Bij deze heb ik een paar punten, waarvan ik zelf vind dat ze niet bij de site passen/staan.
1. Lettertype zijn veel te groot in de menu's, zelfde in de footer.
2. Ik vind zelf dat deze layout te donker is, je kunt het ook met blauw mengen voor een beter effect.
3. De iconen zijn veel te groot, wellicht kunnen ze iets kleiner.
4. Wellicht een ander lettertype, ander lettertype kleur.Ik hoop echt dat je hier iets mee kunt want ik ben zelf geen voorstander van een te donker layout.
Met vriendelijke groet,
Habib10
-
Voor welke doeleinden kan het gebruikt worden?