Posts by diamondboy

Beste cp-ers,

Ik heb een offerte pagina voor op mijn site gemaakt en nu is het de bedoeling dat als ze op submit klikken het word ingevoerd in een database en vervolgens weer kan worden uitgelezen. Nu vroeg ik me af hoe ik dit het beste aan kon pakken en of jullie enige tips hadden.

Groeten Dia.

Beste CP-ers,

nog een vraagje van mijn kant.
    ik gebruikte voor mijn joomla webwinkel versie 1.5 het template rt mynxx en eigenlijk vond ik die perfect, echter nu ik geupgraded ben naar joomla 2.5 is deze niet meer te gebruiken.. is er misschien alsnog een oplossing om hem te kunnen gebruiken?
    vind de andere templates eigenlijk te design technisch.

hoor het graag.

Groeten Dia

Beste Cp-ers,

Ik heb een webwinkel van iemand gekocht die gemaakt is in joomla met virtuemart, nu bevat die database eigenlijk alle informatie voor de webwinkel, echter gebruik ik nu joomla 2.5 en virtuemart 2.0.2, en de database is gebaseerd op joomla 1.5.15 en virtuemart 1.1, als ik die ga gebruiken werkt alles dan gewoon optimaal? kwa componenten etc of moet ik echt alles voor de laatste versie hebben?

Vriendelijke Groeten Dia

ik ga idd eerst even de gebruikersnaam opnieuw opvragen en dan kom ik weer terug hier, overigens heb ik het met hoofdletters geprobeerd maar het werkte niet

Oke, dat is te doen, maar eigenlijk is toch het enige probleem dat ik mijn gebruikersnaam niet weet van de testkassa, nu zeiden ze aan de telefoon dat mijn gebruikersnaam voor de testomgeving hetzelfde was als die van de downloadpagina alleen dan met hoofdletters, klopt dit of is het een hele andere gebruikersnaam?

Beste cp-ers,

Ik ben een hele tijd geleden een webwinkel begonnen en alles werkt, nu ben ik bij het laatste onderdeel gekomen: de betaalmethode, na veel uitgeprobeerd te hebben kom ik er gewoon niet uit, ik wil gebruik maken van de Rabo Omnikassa,verder heb ik alles gedaan wat ik moest doen en kon ik verder met de testomgeving. ik ben in de downloadpagina geweest, heb alle contracten getekend en ben goedgekeurd. nu heb ik via de post brieven gehad met mijn wachtwoord en daarin staat dat ik als het goed is een gebruikersnaam voor de testomgeving in mijn mailbox moet hebben gehad (nooit gekregen) ik sta dus voor een groot raadsel. heeft iemand hier toevallig verstand van en kan die mij daarmee helpen?
    ik hoop graag van iemand iets te horen, want dan kan ik eindelijk aan de slag!!

Vriendelijke groeten Dia

scarface nee niet alles is in style

Ik heb mijn website gecheckt met http://validator.w3.org en ben daar gestuit op 5 errors en 2 fouten in mijn script, dat betreft deze fouten:

weet iemand hoe deze fouten ten eerste op te lossen zijn, ten tweede zijn veroorzaakt en ten 3de ook misschien fouten hebben opgeleverd verder in het script die niet te zien zijn via de check?

en dan als laatste vraag, tasten deze fouten de seo van de site aan?

Groeten Diamondboy

Beste CP-pers,

ik heb sinds kort een website gekocht, en ben van dat script en database nu nieuwe sites aan het maken, ik installeerde joomla en exporteerde database en plakte hem vervolgens in sql en dat werkte, toen begon ik aan de 2de site maar wist niet meer precies wat ik had gedaan bij de vorige blablabla om een lang verhaal kort te maken ik krijg nu als ik een code in de sql plak deze foutmelding:

dit krijg ik ook bij jos_session als ik hem wilt editen,

kan iemand mij de oplossing of tips geven?

grt dia

Beste CP-ers,

Ik heb een nieuwe website, maar krijg regelmatig van mensen te horen dat sommige pagina's niet geopend kunnen worden in internet explorer, pdfs staan niet compleet op de site etc, nu vraag ik me af wat ik hier aan kan doen (heb het al gegoogled maar kreeg niet de informatie die mij verder hielp)

Groeten Diamondboy

beste cp-ers,

ik heb een eigen zencart webwinkel maar ben nog steeds op zoek naar een template, ik heb de psd gemaakt en wilde hem door een professioneel iemand laten omzetten van psd naar zencart template, alleen 750 euro was mij toch echt wat te duur.
    kan ik dit niet ergens zelf leren of zijn er online forums met uitleg etc? google heeft me tot nu toe nog niks opgeleverd.

grt dia

ik heb een eerste opgezet gemaakt van een template voor mijn zencart webwinkel en ik vroeg me af wat er beter kon dus graag opbouwende kritiek wat mis ik en evt een cijfer

Dia

beste CP-ers,

Ik heb een zen cart website met een standard template maar moet nu om de tekst te veranderen in de header wat aanpassen, in de header staat: My Online StoreSlogan or tagline here - change in tpl_header.php.
    ik heb heel tpl_header doorgezocht maar ik kon het maar niet vinden.
    iemand die het wel weet? hier is het script:

ik dacht dat het deze code was: <?php if (HEADER_SALES_TEXT != 'morgen' || (SHOW_BANNERS_GROUP_SET2 != '' && $banner = zen_banner_exists('dynamic', SHOW_BANNERS_GROUP_SET2))) { ?>
    <div id="taglineWrapper">
    <?php
    if (HEADER_SALES_TEXT != '') {
    ?>
    <div id="tagline"><?php echo HEADER_SALES_TEXT;?></div> maar als ik iets invul werkt het niet dus is het een andere?

frank

Hallo cp-ers,

Ik ben sinds kort bezig met een webshop via wordpress op mijn domein 123camping.
    nu vroeg ik me af of het mogelijk is dat als je naar 123camping.nl gaat je op mijn gewone site terecht komt dus die gewoon gemaakt is met notepad++ en dreamweaver en dan bij die site in de menubalk webshop zet en als je daar op klikt dat je dan word doorgelinkt naar me wordpress site of blijft me wordpress site altijd de hoofdpagina?
    weet niet of dit goed staat anders mijn excuses

Groeten Dia

hoi criminalpointers,

ik heb sinds kort een probleem met internet explorer. ik kan niet naar mijn document, deze computer etc want dan krijg ik deze foutmelding: In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. deze fout heb ik in google opgezocht en het heeft iets te maken met pdm.dll misschien is er iemand die ooit het zelfde heeft gehad of me kan helpen?

gr dia