Posts by Darkcoding

    ik wil niet heel lullig doen maar ik heb het script + MRR gekocht voor $97 dan lijkt het me meer dan normaal dat ik het script ga verkopen om er winst aan te maken , maar who cares topic mag dicht bann me maar :)

    haha grappig , ja klopt dat script "lijkt" erop dit heb ik zelf ook gebruikt als voorbeeld , alleen heb ik zelf stukken simpeler gescript en geef ik er nederlandse support op + er gaan nog wat leuke uitbreidingen komen ( dus sta altijd open voor iden ) zoals reff linking etc , maar wat maakt het uit , bann me hier maar weg vind ik totaal niet erg :) tot ziens

    ik maak genoeg zelf .
    Het script is erg easy te maken in .js en wat simpele .php bestandjes , ooh dus omdat ik linkpartner ruils doe met andere site's die mij voor goed targeted verkeer en backlinks zorgen maak ik niets zelf ?


    Goed bedacht maar dat word hem helaas niet , als je zelf verstand van php/java had had je kunnen weten dat dit script niet super moeilijk is om te maken :)

    V2 doet het niet ?


    versie 1
    Cijfer 3/10:
    Pluspunten:mooie kleuren
    Minpunten: standaard criminals layout , maak eens een keer wat specifieks wat niet lijkt op andere mafia game's , want ik vind dat uiteindelijk alle layouts teveel op elkaar lijken , probeer eens wat anders , login box in het midden bijv.
    Tips: zie hier boven
    evt waarde:geen free layout

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.07.10 10:52:55:
    versie 2
    Cijfer 5/10:
    Pluspunten: kleuren zijn er mooi en passen goed bij elkaar .
    Minpunten: weer de standaard criminal login layout ( mijn mening )
    Tips: probeer echt eens wat nieuws , pleur een login boc bijv. in het midden of zet hem eens aan de rechterkant dit is echt weer zon basic criminals layout
    evt waarde: 1 eurie voor de moeite hahaha

    bij deze wil ik graag mijn e-book website verkopen , dit omdat ik over een week op een lange vakantie ga en er dus geen tijd meer voor heb .


    http://www.hotfarmvillesecrets.com


    Is een website waar men een informatieve e-book kan downloaden met tips en tricks over FarmVille ( facebook game ) mensen moeten eerst een zogenaamde survey invullen voordat ze de e-book kunnen downloaden .


    Inkomsten
    http://i27.tinypic.com/2utgvf8.jpg


    De bezoekers komen grotendeels via facebook , via de zoekmachines begint het verkeer langzaam te komen maar ik heb niet veel aan seo gedaan .
    Iemand met een beetje verstand/ervaring met facebook kan hier goede verdiensten uit halen .


    Prijs €30 .
    Inclusief domein (transip.nl)