Posts by ScarefaceZ
-
-
Photoshop is niet gratis!!!
Gimp is een gratis design programma.
Als je Photoshop wilt zul je ervoor moeten betalen(xD)
-
Ik heb spijtig genoeg door examens nog geen tijd gehad om eraan te werken
Dit is wat ik nu heb:
klik hier voor betere versieAan de contest houders zou ik het volgende willen vragen:
ls dit een kans maakt om te winnen, geef me dan nog een weekje de tijd om het af te maken (meldt me het dan wel)!Voor de rest veel geluk aan de andere designers, moge de beste winnen :cheer:
-
zet die witte lijn eens op overlay
en mss eens ander fonts of effectjes gebruiken bij titels;) -
Voor onderaan heb je verschillende mogelijkheden, liefst een combinatie in verschillende kolommen
1. simpel contact formulier: naam, mail, een bericht!
2. laatste nieuws bericht met knopje 'lees meer'
3. topscoorders rankschikking
4. inspiratie is op ^o)Citaat van Jordy.S -
alleen banners rechts is gwn mooier!
en voor die het 3 de puntje:
tijdstip -- logo ploeg A -- Naam ploeg A -- Score -- Naam ploeg B -- logo ploeg B -- datumCitaat van Jordy.S
@ScarfaceZ
1. Ik ga even kijken
2. Waarom precies (zie wel bij meer sites)
3. Dat had ik geprobeerd maar staat niet mooi (ander alternatief)?In iedergeval bedankt(Y)!
-
1.logo mag meer effecten bevatten
2.banners alleen aan rechterkant, niet onderaan
3.vlaggen van nederland :s mss gwn de logo's van beide ploegenvoor de rest ziet het er wel goed uit!
-
Citaat van L.Groot
Ik vind het gewoon geen Firefox meer.
Firefox was altijd special en qua uiterlijk kenmerkte het zich van alle andere browsers. Toen kwam de nieuwe browser Google Chrome en hebben ze gewoon beetje de inhoud en stijl van Chrome en Opera overgenomen.
Niks nieuws dus.Kenmerken Chrome:
- Laad snel, wat we van Google gewend zijn
- Loopt niet snel vast en áls het vastloopt brengt Chrome je ervan op de hoogte en niet Windows zelf
- Heeft veel (handige) Google functies geïmplanteerd
- Een unieke en snelle stijlKenmerken Firefox
- Laad meestal niet snel, gebruikt veel geheugen en kan vastlopen.
- Heeft veel uitbreidingen (add-ons)Firefox heeft een aantal dingen van Chrome overgepikt net als de stijl van Opera, maar toch werkt het een stuk slomer. Firefox snelheid dus.
Ik raad dus mensen met een oudere PC of mensen die snel iets willen opzoeken Chrome aan, mensen met een nieuwe PC en die het niet erg vinden als het eens vastloopt raad ik Firefox of Internet Explorer aan maar alsnog niet Firefox 4.
Dit is mijn mening dus als je een andere hebt, houd hem lekker maar ik ben niet van gedachten te veranderen en ik behoud gewoon mijn oude Firefox installatie en Iron installatie.
Is het mogelijk dat opera sneller is dan chrome?
dat ervaar ik althans zo... -
Citaat van Terr0r
ik gebruik zelf ook opera voor dingen
dus ga geen dingen zeggen die jij niet weet wat ik wel weet of niet weet
terk geen conclusie als je het niet zeker dus houd gewoon je smoel dicht okeehier het levende bewijs:
[offtopic]en misschien iets vriendelijker zijn:@ (vooral dat je zelf fout was)[/offtopic]
-
de layout is helemaal van opera geript :O
[offtopic]Ik blijf lekker bij opera[/offtopic]
-
Zou iedereen ook kunnen vermelden waarom hij die browser gebruikt!
Goede punten en slechte punten opsommen van de browsers die je gebruikt. Zo kan je mss een browser ontdekken die voordelen heeft die goed van pas komen
-
hieruit enkele mogelijke tips vanuit mijn kant:
-gebruik meer kleur, we zitten in het web 2.0 tijdperk
-maak een origineel logo
-maak gebruik van iconen, er zijn vele sets van schone iconen
-mss topic tracker kolom iets kleiner maken in breedteGrtz,
ScarefaceZ -
Voor iedereen die hier offtopic gaat:
Lorem ipsum is latijn.
en geen fransof italiaans
-
-
-
gewoon opslaan en dan openen met photoshop ^o)
-
Dit topic is 55 keer bekeken door 28 verschillende leden
Zou iemand mss eens een reactie kunnen posten?
wat vindt je goed/slecht, wat kan beter
cijfer op /100
... -
Ik heb deze layout gemaakt voor een contest op een andere site, maar ik zou graag jullie mening erover hebben!
-
-
Ik ben een amateur designer,
met de volgende vraag:naar welke soort design/layouts zijn de mensen (met budget) het meest op zoek?
vb:
-Hosting
-Bedrijf
-Portfolio
...