volledig eens met Dein!!
en als ze zo voort gaan wordt 2012 nog een pak beter
volledig eens met Dein!!
en als ze zo voort gaan wordt 2012 nog een pak beter
en wat vind je van die samsung galaxy nexus? draait die op ICS?
want ik ben ook wel geintereseerd
ik vind dat allemaal geweldig!!
Google schrapt de projecten die niet goed werken of ze herbeginnen vanaf 0 (zoals Google+ voordien hebben ze Orkut, Buzz, ... gehad)
Ze proberen nu ook al hun verschillende samen/in connectie te brengen en dit via Google+. Wat in de toekomst veel makelijker zal zijn voor google en de gebruikers ervan!
Citaat van MalikWel vet, maar wel uitkijken straks heb je een Criminolz layout.
Tekst moet wat zakelijker vind ik.
wat bedoel je met een zakelijkere tekst :s :s :s
Citaat van ILuvBikiniesNiet super slecht, alleen is het een beetje eentonig.
Wellicht variatie in de subtitles? (qua kleur etc)
Misschien staat een footer ook wel netjes.
content en footer komen nog!
header moet ik ook nog aan verderwerken.
maar wat bedoel je exact met "Wellicht variatie in de subtitles? (qua kleur etc)"?
Ik ben bezig aan een redesign van banditi, hij is belange nog niet af maar ik wou al weten wat jullie ervan vinden?
en ik inspiratieloos voor de header(hoofding) dus als iemand mij daarbij wat ideetjes wil geven ...
moet het 1 persoon zijn die de drie kan of drie verschillende personen?
Citaat van CasSorry hoor, maar ik weet van ervaring en kennis dat je nooit shadow en glow effecten in je logo moet verwerken.
Ik twijfel er dan ook erg aan of ik hier met iemand te maken heeft, die ook in deze branche ge?nteresseerd is.
als je er toch zoveel van weet, waarom vraag je het dan? :s
[offtopic]logo google heeft shadow, logo twitter heeft inner glow, nog meer voorbeelden nodig?[/offtopic]
bekijk deze link eens!, het staat vol voorbeelden van logos en hoe je ze moet maken.
de gouden tip is gewoon alles met mate gebruiken!
(lichte glow/shadow/gradient/...)
ik vind het logo dat je nu op je site hebt staan beter.
probeer meer kleuren (gradients), effecten (shadow, glow,...) enzovoorts te gebruiken. let er wel op dat het 1 geheel moet vormen met de site! (zoals een andere font)
Citaat van Joshua
Sowieso zal je 1e lay-out niet direct een lay-out zijn die hier online kan kwa kwaliteit, maargoed.. om even alle rep en roer uit de wereld te helpen, er komt zeer binnenkort een v5, en die heeft een nieuw design..
is totaal niet mijn eerste layout!
ik zeg toch dat ik bezig ben aan een banditi redesign die je HIER terug kan vinden!
gelieve me sites de geven die een ouderwetse layout hebben en die ik dan kan redesignen
Citaat van jgdonleachBanditi, criminalspoint
Criminalspoint heeft geen zin, want zij willen van een nieuwe layout geen weet!
En met Banditi ben ik bezig, maar nu zou ik graag een andere site redesignen!
hier heb je wat ik nu al heb van banditi.
Heeft iemand een goed idee van een site die ik kan redesignen?
layouts of kleinere onderdelen van layouts (vb: image slider,...)
maar ik zoek een concrete opdracht
momenteel zit ik me wat te vervelen achter m'n pc, maar ik heb zin om met photoshop te werken!
iemand enig idee?
mijnmaffia of osbanditi of is alles goed?
wat is je budget hiervoor?