Posts by ILuvBikinies

EDIT:

De koper heeft laten afweten, hij wilt perse EERST de PSD ontvangen en daarna pas het geld overmaken, hij beweert dat hij zoal meerdere keren heeft gehandeld.

(Lijkt me sterk)

[offtopic]Pas op hiermee, eenmaal weggegeven = weggegeven[/offtopic]

Avond.

Als je wilt wil ik je wel helpen met het maken van een uniek design en het laten lopen als een échte maffia game, je zou wellicht minder per maand maken, maar op lange termijn zijn het toch goede verdiensten.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Er zijn 5 episodes, als je deze goed vind zit je voorlopig wel even met muziek :p :cheer:

[offtopic]Goede avond :cheer:,[/offtopic]

GESLOTEN - Malik is de hoogste bieder.

[offtopic]Bieders:
    20 EU - Dein 12:46:02
    25 EU - Malik 16:26:06
    30 EU - Dein 23:27:24
    31 EU - Malik 21:37:36 (huidige)

Betaling via:
    Paypal l Overschrijving l Wallie-card

Wat krijgt u?
    - PSD
    - PNG

Is het mogelijk om deze layout door te verkopen?
    - Jazeker, alle rechten![/offtopic]

[offtopic]Danny l iLuvBikinies[/offtopic]

Citaat van Robin

Voor een bureaublad is een windows vps nodig als ik het goed heb, bij versio heb je een linux vps afgenomen welke je moet besturen met commands.

Robin

Mij is voor de bestelling verteld dat het mogelijk was om een vps te nemen van linux en hierop remote desktop te kunnen 'installeren' alleen moest ik van hun handleidingen op het internet opzoeken.

Daarom kom ik voor hulp =) Kom er niet uit.

Beste CP leden,

Ik heb bij versio(.nl) een VPS besteld, mij is nu verteld dat verbinden via een Putty SSH moet.

Op het gebied van VPS ben ik aardig 'nooby 8-|', daarom vraag ik jullie hulp.

Hoe kan ik zorgen dat ik een mooie bureaublad te zien krijg zoals je op bijna alles VPS hebt?

Welke command moet ik in mijn Putty zetten? Hoe activeer ik deze bureaublad?

~ iLuvBikinies

Beste,

Aangezien ik deze al een tijdje heb liggen, zet ik deze in de verkoop, waarom niet toch?

*Het design zijn door mij gemaakt en worden maar 1x verkocht*

Criminals layout
    2. http://www.imgdumper.nl/upload…18be1/4e577a99112c8-3.png

Prijs: 20,-

Webhosting
    http://www.imgdumper.nl/upload…77ab4e676b-Webhosting.png

Prijs: 10,-

Betaling
    - U kunt betalen via: PayPal, Wallie of een bank overschrijving.

Doorverkooprechten
    - Hierover kan worden gepraat, natuurlijk kunnen we er gezamelijk uitkomen.

Slicing
    - Helaas doe ik dit niet, alle layouts hierboven zijn PSD formaat.

Mijn type layout zit er niet tussen
    - Als u graag een layout wilt bestellen, neem dan contact met mij op via PB.

Wat verstaat u onder 1x verkocht?
    - Gewoon 1x is 1x, natuurlijk kunt u met doorverkooprechten het verkopen.

Met vriendelijke groet,
    Danny van der Schaft

Ik zie dat je mijn layout toch nog naar eigen smaak hebt aangepast (aangezien ik alsnog jouw wensen opvolgde). Veel plezier ermee, al hoewel de indeling, content nogwel door mij zijn aangebracht in de layout.

Als je echt een rating wilt, stel ik voor een eigen layout te maken.

Met vriendelijke groet,
    Danny.

- Muislogo = 3/10
    - layout indeling = 7/10
    - menus = Tja door mij gemaakt dus 8/10
    - gebruikersvriendelijk = 6/10
    - wat zou jij anders doen = Kleuren
    - eventuele waarde van psd en html bestanden = 5,00

Ik zou wel wat in elkaar willen zetten, als dit een veiling word gelieve de topic leeg te laten halen door een Moderator/Eigenaar en vermelden dat dit om een contest gaat. Ik geef alleen wel de tip mee dat als dit een contest word met een hoger bedrag kom je veel verder.

Graag via PM contact opnemen of een nieuwe topic (of deze schoonmaken).

Met vriendelijke groet,
    Danny.