http://www.criminalspoint.com/…/14659/Maffia-ingame.html
Kan zowel voor andere doeleinden gebruikt worden als voor maffia.
http://www.criminalspoint.com/…/14659/Maffia-ingame.html
Kan zowel voor andere doeleinden gebruikt worden als voor maffia.
Niet kopen, deze website is zelfs nog goedkoper gold4rs.com .
1 euro a 1m is zwaar overdreven
Omdat je misschien
auto1 = auto2
auto1 = jail2
gebruikt? hetzelfde?
Citaat van iSilverStarDie spullen zijn goedkoop, dus betekent lage kwaliteit.
Dit wil niet altijd was zeggen he, want Willem heeft ook opzich goedkope host =D
Daar was ik al bang voor .. :slotje:
Bedankt voor jullie hulp.
Godver al mijn geld boekt ze steeds daarheen zonder toestemming van mij ...
Is er überhaupt een manier dat ik er toegang TOT krijg? Het staat op mijn naam maar zij heeft geopend.
Ze zegt dat ik niet kan opnemen, alleen zij. Zij heeft als enige de pincode van de rekening, denk je dat ik bij de bank die pincode mag opvragen ?
Beste iedereen,
Mijn ma heeft jaar geleden een spaarrekening geopend bij rabo en zegt dat ik er tot me 18e er geen toegang TOT heb .. het geld kun je echter wel storten of opnemen dus het is geen vaststaande rekening.
Is dit waar ?
Want tja zelf kom ik er hier niet achter
[offtopic]Misschien handig om te vermelden hoe er betaald kan worden :cheer:[/offtopic]
Ziet er goed uit, veel succes met je verkoop!
// Betalings URL is c*10 minuten geldig
for ($c=0;$c<=1;$c++)
{
$t = substr(strftime("%Y%m%d%H%M", time()-($c*1200)),0,11);
$hash = md5($ip. "7fd1097ddc". $t);
if( $hash == $accesscode ) return true;
}
Kun je in dit stukje niet aanzoeken wat er verkeerd gaat of wat er aangepast kan worden? De link is 10 minuten geldig, probeer daar eens wat mee.
Meestal leer je het meest als je het zelf uitzoekt.
Wat snap je dan niet aan de citatie onderin ?
Minpunten:
Te standaard, ik zie dat je erover nagedacht hebt, maar toch, dit hebben bijna alle sites.
Pluspunten:
Kleur overeenkomsten
Cijfer 7/10 - 30 EU
Een portfolio moet een stukje van jou zijn, niet alleen laten zien wat je allemaal kan, maar ook waarom hij voor jou zou moeten kiezen.
Gooi er een eigen smaak in en maak het uniek zoals niemand kan behalve jij
Duss......................
Graag product code van de source als bewijs van aankoop want dit staat toch duidelijk in source.
'You may not share or resell the source. Every source may only be used on 1 domain. All copyrights are at Rpgbunny.com'
KA-BOEM ^
http://rpgbunny.com/pages/Terms-of-use.html
--------------
Dan nog iets, dat is niet jouw site, dat is de demo van de source =)
Veel plezier<3
11-11-11 ?
Je hebt de eerste rood, maak de 2de bijv donkerbruin of matchend met de header (De tekst, oranje). =)
Niet super slecht, alleen is het een beetje eentonig.
Wellicht variatie in de subtitles? (qua kleur etc)
Misschien staat een footer ook wel netjes.
Hoe hoog is de vergoeding. Wat zijn de onderwerpen van de website?
Graag PB met meer informatie.
Citaat(d) Unless you have our prior written consent, you must not directly or indirectly license, sub-license, sell or resell or provide for free the Work or offer to do any of these things. All of these things are referred to as Resale.
Bron: http://themeforest.net/wiki/su…al-terms/licensing-terms/
Personal License
The Personal License grants you, the Buyer, a non exclusive, non transferrable limited right to only use the works that you acquire (Work) for personal listening (in the case of an audio work), viewing (in the case of a video clip) reading or learning (in the case of ebooks, tutorials and screencasts) and for no other purpose.
In particular you must not:
(a ) directly or indirectly license, sub-license, sell or resell or provide for free the Work or offer to do any of these things (all of which are referred to as Resale);
(b ) reproduce the Work;
(c ) make the Work available on a website;
(d ) use the Work in another work which you are creating; or
(e ) incorporate the Work in another work which is created for Resale.
These restrictions apply to you whether the Work is being used in the creation of a work for yourself or for someone else and where the Work is being used in the creation of a work by someone else on your behalf.
In the case of ebooks, tutorials and screencasts, these restrictions do not prevent you from applying what you have learnt.
Als u de bovenstaande licentie bezit, heeft u er geen recht op, graag bewijs eerst.
Sony Vegas pro 10 ?
Als je de MP3 hebt, misschien lukt het.