Posts by Scooby-Doo

    Macbook Pro (17")


    2,13-GHz Intel Core 2 Duo-processor
    5400-rpm harde schijf van 500 GB
    Intel HD grafische processor
    NVIDIA GeForce GT 330M grafische processor met 512 MB GDDR3-geheugen


    Mac mini met Snow Leopard Server
    2,66-GHz Intel Core 2 Duo
    4 GB geheugen
    Dual 500 GB 7200-rpm harde schijven1
    NVIDIA GeForce 320M grafische processor
    Mac OS X Server Snow Leopard


    Scherm: 21-inch LED Cinema Display


    :cheer:

    Ow 8-)


    Bedankt Darstar :)


    [offtopic]Ik denk dat ik hierna even in mijn bed ga kruipen ben al van vanochtend 3 uur non stop aan het scripten (xD)[/offtopic]

    Hallo,


    Ik zit nu al een groot uur te sukkelen met 1 Query die niet mee wilt werken :|


    Ik wil graag het dat hij het ID uit chatbox tabel haalt maar ik krijg heel de tijd deze error:


    PHP
    Regelnummer: 78
    Bestand: /home/********/domains/*********/public_html/chatbox.php
    Foutmelding: SQLSTATE[42S22]: Column not found: 1054 Unknown column 'chatbox.id' in 'where clause'


    Hieronder geef ik even de Query hoe hij nu staat.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :hmm:


    PHP
    $resultaat = $sql->query("SELECT chatbox.id,leden.admin_rank,leden.id AS lid FROM `chatbox` INNER JOIN `leden` ON leden.id = chatbox.lid_id WHERE `chatbox.id`='".$meld_id."'");
    $meld_chat = $resultaat->fetch(PDO::FETCH_ASSOC);


    Bedankt alvast :cheer:


    PS: Ik heb al gezocht op google en zelf geprobeerd maar mij lukt het niet echt ;)

    Ten eerste wat kunnen wij ne checken aan deze site kwa scripts.
    Ten tweede ik zie niet eens iets die te maken heeft met maffiaway


    Ten derde ik vind het wel nice die layout ga zo door :)

    Ik zie veel gang-wars scripts...
    Hoofdkwartier lijkt op de criminalsloco HQ van hun vorige versie...



    Voor de rest vind ik hem wel nice maar probeer te werken met een Template parser of ?p= pagina systeem maakt het nog wat unieker...


    Succes verder

    Citaat van holden33

    ik heb een vraag waarom bestaat crimeway niet meer dan


    [offtopic]Illegale content die hij verkochte waarvan die zogezegd was opgelicht (xD)[/offtopic]


    Staat het nog altijd te koop? 8-|

    Zeeshan is te vertrouwen en script net ;)


    Dit is een voorbeeld van een script die op straatbaas.nl staat gescript door zeeshan:


    [offtopic]Let op!! ik heb de tabellen veranderd in verband met mensen met kwade bedoelingen...[/offtopic]



    :cheer:

    Even voor de duidelijkheid voor de mensen die op buitenlands ip of gsm zitten kunnen meestal niet op de site...


    Dit komt omdat er een Proxy block zit ingebouwd (xD)
    Verder zijn de scripts zonder doorverkoops rechten...

    Ferhat wat lul jij nou?


    Als je naar nl overschrijft betaal je juist geen extra kosten... Ik koop alles bij nederlanders en heb ze nog nooit horen zagen dat er overschrijf kosten zijn geweest... 8-)


    Ben jij wel de enige belg die wel moet kosten betalen hoor... :|

    joshua-S
    Die cartoon mag gebruikt worden aangezien heel veel sites zoals major-crime download hem ook gebruikten... zelf heb ik hem ook nog gebruikt zonder dat ik problemen ermee kreeg!


    En nu Ontopic Godver! :@


    PHP
    Cijfer 1/10: 6.5
    Pluspunten: Background
    Minpunten: Text, Lettertype
    Tips: Oefening baart kunst! hv-designs.co.uk voor goede tuts ;)
    evt waarde: 5 euro ex. slice
    Citaat van tukkie

    Maar dat duurt 3 langen en 3 korten. Dus ben ik opzoek naar iemand anders.


    Ten eerste wat bedoel je met die langen en korten? ^o)
    Kan je het zelf niet inbouwen? Dat is toch niet zo moeilijk aangezien het gewoon de scripts erin plakken is en style layout aanpassen en klaar xD

    Citaat van Cas

    Ik ga van 19 juli tot 16 augustus naar ons mooie franse huis.


    In Frankrijk zijn huizen en grond lekker goedkoop, maar ik weet niet of je het nu een villa kan noemen of niet? :p


    Ik heb het degelijk over een villa met zwembad en etc ;)
    En als je eens rondkijkt op internet zie je wel dat veel mensen die prijs niet kunnen betalen... niet dat ik wil opschepen of zo maar je hebt huis vilakes en je hebt villas villa he (xD)

    jgdonleach die layout stond al langer op die free layout site vooraleer jij hem gebruikte dus wat ga je van stappen ondernemen (xD)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.07.10 22:40:02:
    En die layout van vuresolutions ofzo is een tuterial layout op Hv designs lol wat een noob bedrijf weeral... (xD)