Posts by gocrime

Hallo,

Als eerst wil ik mij verontschuldigen voor het gedrag van gisteren, de gene die mijn topic hebben gelezen zullen het wel weten..

Back To Business

GoCrime is vandaag online gegaan met een ietwat aangepaste versie van Criminolz.
    Ik heb Bugs gefixed, beter beveiligd enz..

Nu zoek ik Personeel, dat houdt in:

-Admin (1x)
    -Moderatoren (2x)

Voor al deze functies geld natuurlijk dat je een beetje ervaring moet hebben met het omgaan van mensen, ook moet je de regels kennen, deze zijn te vinden op gocrime.nl
    Uiteraard zal hier ook Reclame maken bij in zitten.

Jullie mogen solliciteren als jullie geinteresseerd zijn.

Naam:
    Leeftijd:
    Ervaring:
    Rang:
    Motivatie:

-GoCrime

RiiCky: Gelieve normaal gesproken eerst toestemming te vragen. Bij deze heb je toestemming.

Neeeeee......

Ik wil dat ze gewoon kunnen inloggen, dat betekent dat het wachtwoord WAT AL IN DE DATABASE STAAT, IN MD5 omgezet moet worden naar weer het normale wachtwoord.

Ik ben hier al 2 dagen mee bezig en het lukt niet!!!!!!!!

Ik wil graag dat mijn spelers kunnen inloggen met het wachtwoord wat ze zelf bij de registratie hebben opgegeven, maar met de registratie is hij in MD5 in de database gezet, nu wil ik dat hij met login weer eruit word gehaalt zodat ze kunnen inloggen.

Hallo,

Ik wil graag dat mijn loginscript het md5 wachtwoord omzet uit de database zodat ze kunnen inloggen met hun zelfverzonnen wachtwoord, ik ben hier nu al 2 dagen mee bezig en het wil maar NIET werken.

Hallo,

Ik ben van plan een Crime-game op te gaan zetten met behulpt van de source: Criminolz.

Nu heb ik gehoord dat dit een Opensource is, maar ik heb ook weer ergens gelezen dat het Geen open source is? Is het wel of Geen open source?

Daarbij komt dat ik het gedownload heb op: Nulled.[ucoz].com (geen reclame), met als file name: Criminolz Clone. Mag dit ook?

Mijn grootste vraag is eigenlijk of het gewoon legaal is deze source te gebruiken en eventueel te veranderen.

-DiezeL

Het punt bij mij is dat Vendetta te weinig (mooie) images heeft.

Misschien dat ik hier dan wel geld in moet gaan steken want Designen kan ik niet.

-Diezel

PS: wat vinden jullie van Crimz.nl source?

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een Crime-game gemaakt met banditi.
    Doordat mijn computer opnieuw geinstalleerd heb ben ik vergeten mijn almost unbugde versie even op een stickje te zetten.

Nu heb ik helemaal klaar met banditi en wil ik graag een goede gratis source.. Welke is de beste?

-DiezeL