betaald.php
Posts by gocrime
-
-
Heb het, SLOTJE:slotje:
-
Hallo,
Heeft iemand de Captcha.php van Crimz voor mij? Ik kan hem namelijk nergens vinden..
-GoCrime
-
Hallo,
Mijn laatste vraag over de Crimz source (hoop ik)
Hoe moet ik Credits kopen instellen?
Volgensmij moet ik op mollie allerlijk betaalpopups aanmaken, maar ik kom er niet zo goed achter naar welke pagina's het geleid moet worden..-GoCrime
-
oke, danku:P
HIJ WERKT
-
Hallo,
Hoe krijg ik de Chatbox in Crimz werkend?
Ik heb database.php al aangepast, maar dat blijkt niet te werken..
-GoCrime
-
Hallo,
Een paar dagen geleden heeft Bonnano, zijn source (Bonnano.nl) ter download gezet hier op cp.
Nu heb ik hem gedownload. geinstallerd etc. maar nu komt hij aan met: Je hebt geen licentie en mag hem niet online zetten, terwijl ik hem toch echt gedownload heb van Bonnano.nl/Bonnano%20Licentie.rar (ongeveer)
Mag ik hem gewoon online zetten?
-GoCrime.
-
-
-
-
ja, ben zelf ook wel benieuwd
-
Danku Danku.
SLOTJE:slotje:
-
Bedankt.. Heel erg bedankt!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.11.10 18:39:51:
Nu zit ik met: Verander wachtwoord..
Ik heb dit al:PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['change'])) { $fout = array(); if($_POST['currentpass'] != md5($own['pass'])) { $fout[] = "- Het wachtwoord dat je opgaf als je huidige wachtwoord komt niet overeen."; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- Je gaf twee verschillende wachtwoorden op."; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan."; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if(empty($fout[0])) { mysql_query("UPDATE users SET pass = '" . md5($_POST['pass']) . "' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); echo "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font-weight: bold\">Je wachtwoord is aangepast.</font></div><br />"; } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "<br />\r\n" . $tekst; } echo "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />"; } } echo' <form method="post"> <table width="100%"> <tr> <td>Huidige wachtwoord:</td> <td><input type="password" name="currentpass" class="input"></td> </tr> <tr> <td>Nieuw wachtwoord:</td> <td><input type="password" name="pass" class="input"></td> </tr> <tr> <td>Herhaal wachtwoord:</td> <td><input type="password" name="pass_repeat" class="input"></td> </tr> <tr> <td> </td> <td><input type="submit" name="change" value="bevestigen" class="submit"></td> </tr> </table> </form>'; ?>
-
http://www.gocrime.nl/index.php?p=reset
En ik denk niet dat het kan, want nu generate hij 2 keer een ander wachtwoord of ligt dat aan mij?
-
BUMP
Het komt er nu eigenlijk opneer dat ik " . $pass . " weer moet uncoden..
-
Heropent!
-
1) is geen vraag.
2)het is inderdaad een outgame van (os)banditi, maar helemaal aangepast, ik vraag gewoon 1,30 voor die zelfgemaakte afbeeldingen. -
Ja, en Ja:p
-
-
Zoals je kan zien, staat er bij files geen PSD, dus.. Nee. sorry.
Het is mogelijk om Alles te veranderen hoor.