Posts by gocrime
-
-
Haha, ik had hem net gevonden op Google
-
Bedankt voor jullie leuke reacties
-
Bedankt bboy
-
Bedankt voor de Leuke reacties
-
haha oke :),
Het is inderdaad nog helemaal niet uitgebreid, maar hier zijn we mee bezig
-
-
hoe moet ik include gebruiken? want als je dan op een link klikt dan reload de radio zich ook de hele ijd ofniet?
-
Citaat van Maviose
Leef jij nog in 2004 ?! iFrames zuigen harder dan mijn lief, tevens is je layout 0/10. Je kan geen punten krijgen op niets, en je idee is ook niet echt uniek hoor. En met zo'n site kom je nergens, alleen in de donkere onderwereld.
Verbeter dus je layout, je ".php" wat gewoon .html is. Man man man toch.
Bedankt voor je reactie,
Dat een web-radio geen goed idee is valt over te discussieren, maar wat zou ik anders kunnen gebruiken als Iframe?-GoCrime
-
Het is helemaal niet zo dat ik alleen positieve feedbacks verwacht, maar zo'n reactie als 'Dat je nog durft iframes te gebruiken' kan ik gewoonweg helemaal niks mee. Zet er dan op zijn minst neer hoe ik het dan anders zou moeten doen
-
-
Dankje, het systeem is inderdaad nog niet zo uitgebreid.
-
Dankje, het systeem is inderdaad nog niet zo uitgebreid.
-
Spinix is een hippe en verfrissende web-radio.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden..URL: http://spinix.nl
1/10
-Gocrime
EDIT: let niet op die error linksonderin, er is een storing in het systeem.
-
Geachte CP'ers,
Ik ben van plan om me meer te gaan focusen op het designen van Layouts/cartoons etc.
Nu weet ik niet precies waar ik moet beginnen, mijn budget is zo goed als 0.
Waar kan ik het beste beginnen?
-GoCrime
-
Nee, overgestapt naar Criminolz, heb het helemaal gehad met Banditi
-
Slotje..:slotje:
-
Ja, ik ben nu de source opnieuw aan het uploaden, ik zal zo snel mogelijk een screenshot posten.
EDIT:
-
Hallo,
Ik heb een theme gedownload voor Osbanditi op get.osbanditi.net (of .com/.nl)
Nu heb ik deze geinstalleerd maar nu valt er een stuk van het linker menu weg.
Dus als je bijvoorbeeld een pagina hebt die niet zo lang is, laat hij het goed, en als je een pagina hebt die langer is dan de layout (en hij dus moet gaan rekken ) mist hij een stuk.
EDIT:
Kan iemand mij hiermee helpen?
-
Hallo,
Heeft iemand de echte Crimz source? niet die downloadbaar is maar iemand die het gekocht heeft.
Want ik heb het idee dat er in de Crimz source die gewoon gratis downloadbaar is heel erg bugged is..
PM Me
Dankje,