Maar hoe kan ik met Spy in contact komen?
Posts by gocrime
-
-
Ja, dat klopt Skynet, al heeft het nu wel een andere layout
-
ow.., dan weet ik het niet meer.
-
@kurene, dat zou kunnen, maar ik denk eerder .eu
-
Nou, ik heb niks van een licentie gezien.
Daarbij komt dat ik van de koper verstaan heb dat ene 'Mike' en 'Spy' de makers zijn.Van 'Spy' zou het wel gewoon mogen alleen schijnt 'Mike' daar tegen te zijn..
Zou ik mogen weten wie de source nou echt gemaakt heeft?
-
Hallo,
Één half jaar geleden ongeveer heb ik van iemand de Lococriminals source gekocht.
Na hem een tijdje zeer succesvol online te hebben staan kreeg ik een mail, die duide erop dat ik hem NU offline moest halen.
Nu zou ik graag willen weten hoe het nou zit met deze source, want ik wil hem wel graag gaan gebruiken.
-Gocrime
-
-
Wil je gratis een website maken? Bij spinix ben je aan het juiste adres! Je kunt je eigen website maken met onze gemakkelijke Editor. Maak kennis met andere website makers en zie hoe zij hun website hebben gemaakt.
* Gratis
* Gemakkelijk
* Geen technische kennis vereist* Gezellige community
* Handige editorDus waar wacht je nog op? Registreer je!
-Gocrime
-
Heb ik ook al gedaan xD
-
Meer leuke handige scriptje (snippets)
-
-
Veranderd, maar nu krijg je het er bijna niet op..
-
Ja, daar was ik al mee bezig, gekgenoeg krijg ik het niet voor elkaar
-
Mensen ik wil gewoon weten wat jullie van het concept vinden.
Daarbij zou ik ook graag een screen willen van de gene waarin de layout faalt. -
Het is ook een webbuilder voor kinderen..
-
Hoe bedoel je dat?
-
http://diezel.spinix.nl (dit is puur een test :))
-
-
Ik heb die source ook (gehad), nadat ik hem 2 dagen zeer succesvol online had staan kreeg ik een mail van een bedrijf, ik weet niet precies meer welke, maar van dat bedrijf moest ik hem offline zetten en anders zouden ze stappen gaan ondernemen.. Dus ik vertrouw die source niet..
-