v2.5
Maar de verkoper (a.bijlsma) wil het niet meer doen omdat hij er zelf niet cker van is of het illegaal is :S.
Posts by gocrime
-
-
Clubcrime source om precies te zijn (google het maar eens)
-
Hallo.
Ik sta op het punt om een crimeclub source te gaan kopen.
Maar ik heb toch mijn bedenkingen of het wel legaal is.
Weten jullie hier meer over?-Bengt
Citaat van R.Jipping
Ik zelf vind dat wel een mooie en gezonde discussie voor onze leden. Als we het netjes houden zal ik dit topic dan ook meer dan goedkeuren.
Laten we wel ter verduideling opgeven dat wij op criminalspoint het verkopen en kopen van crimeclub sources ter strengste verboden, tenzij er papieren kunnen worden getoond dat je een legale licentie hebt aangeschaft van crimeclub zelf.
- Wil je zelf zo graag een crimeclub source raad ik je aan contact op te nemen met crimeclub zelf over de voorwaarden.
- Wil je zelf zo graag een crimeclub source kun je bij de rechtmatige eigenaar vragen als er legale licenties te verkrijgen zijn.Let op, ik laat het topic open maar zal streng toezien.
- Geen links plaatsen naar download websites van de sources.
- Niet zeggen dat ze de source bij jou kunnen aanschaffen(dit mag pas naar dat je bewijzen bij een van de crew leden hebt getoond dat je daadwerkelijk alle rechten hebt)
- Verder gelden alle gewone regels van CriminalsPoint. -
Hallo,
Ik heb een aantal dagen geleden een website gevonden, nog vrij nieuw, die het mogelijk maakt om geld te verdienen d.m.v filmpjes te bekijken.
Daarbij kun je ook 'Villagers' aanbrengen, dit zijn jou refferals, als deze refferals dat ook weer 'Villagers' aanbrengen zijn dat ook JOU 'Villagers'.
Als jou 'Villagers' ook filmpjes gaan bekijken kan jou saldo flink oplopen!
Mijn refferal-link: (dat is wel het minste wat je terug zou kunnen doen.)
PM ME ALS JE DE LINK WILT!Met vriendelijke groeten,
GoCrime -
sorry, niet geïnteresseerd.
-
graag meer info via PM
-
Heb jij die, of is het gewoon een suggestie
-
Hallo,
Ik zoek een zo goed en uitgebreid mogelijk crime script.
Mijn budget is uiterlijk: 50 euro.Met vriendelijke groeten,
Bengt -
Zoals?
-
Hallo,
Heeft iemand ervaring met dit script, en bovenal is het gratis?
Zijn er grote bugs/beveiligingslekken?
-GoCrime
-
Hij os gewoon online hoor.
-
Nog steeds op zoek!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.08.11 13:49:14:
En... Nog steeeeds op zoek
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.08.11 15:56:43:
bump -
50 euro.
-
Nee sorry, te inactief.
-
Mijn budget is 500mp (50eur)
-
Robin Bewijs?
-
Hallo,
Ik zoek een (zeer) goed lopende Mijnmaffia game.
PM me.
Budget: 500mp (ofterwijl 50euro)
Groeten,
Gocrime. -
Een mod van een ander forum heeft dit onderzocht en zei dat er niks van op dutchleader stond..
-
Hallo,
Ik wist niet zo goed waar ik het anders neer moest zetten maar ik ben een Dutchleader bot tegengekomen op het internet.
Het is een gratis versie voor 24 uur.
voor de hele versie kan je me PMen, dan verwijs ik je door naar de verkoper.Het helpt je bij de Uitnodigingen
Youtube:
klik hierDownloadlink:
Klik Hier-GoCrime
-
fotouploaden.com