Misschien dat je met FL (fruity loops) Studio iets kan? Kennissen van mij gebruiken dit ook.
Posts by mattie1992
-
-
-
Graag zou ik wat meer info ontvangen over backlinker (bezoekers en inkomsten)
-
Spelletjes sites? zoals funnygames en spele
-
-
Citaat
Het is, onverminderd het bepaalde in artikel 1, verboden zonder vergunning de gelegenheid open te stellen tot het meedingen naar een prijs of premie verbonden aan een prijsvraag van welke aard ook, indien aan die mededinging andere voorwaarden zijn gesteld dan het verrichten van een wetenschappelijke, kunstzinnige of technische prestatie en de uitgeloofde prijs of premie een waarde heeft van meer dan ? 2300
Dit houd toch in dat wanneer je prijzen onder de 2300 euro geeft, je geen vergunning nodig hebt?
-
pm verstuurd
-
is er al iemand die dit voor mij wil doen?
-
misschien mijn script geven of dat iemand een map voor mij maakt en zo in stelt dat ik via ftp alleen bij die map kan met gegevens die ik dan krijg?:D
-
Beste criminalspoint leden,
Ik weet niet of ik hier op de goede plek mijn vraag stel maar ik heb een script gekocht voor een spelsite wat niet werkt op mijn hosting (gethost).
Nu is mijn vraag of ik mijn script mag proberen bij iemand anders op de hosting (liefst versio) zodat ik weet of het daar wel werkt. -
deze zijn wel vet, ze komen binnenkort uit of zijn net uit:
fear 3
gears of war 3
fifa 2012
battlefield 3
call of duty modern warfare 3 -
Pb gestuurd:)
-
kan iemand mij aub helpen?
-
beste leden,
Weet iemand of het script wat op klikkaa[punt]nl en op clickfun[punt]be staat een script is wat je kan kopen?
-
ik ben denk ik nog niet zo ver dat ik zoiets ingewikkelds kan maken
al vind ik het idee wel heel goed klinken. Misschien iets voor later:P
Iemand nog andere ideeen?
-
Beste leden,
Ik wil een nieuwe game gaan maken omdat er al zoveel crime games zijn. Ik heb in de loop der tijd al wel wat meer ervaring gekregen met php en dergelijke en daarom wil ik nu een game gaan maken die er nog niet is.
Heeft er iemand nog goede ideeen?
Ik zat zelf te denken aan een surfgame ofzo.Groeten,
Mattie1992 -
hoe werkt dat multiviews dan?:O
-
Werkt niet:(
-
hallo,
Ik wil graag met onderstaande htacces zorgen dat link.nl/index.php?a=profile&x=2 het volgende wordt: link.nl/profile/2
PHP
Toon MeerRewriteEngine On #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(.*\.(php|php3|css|php?.*|html|htm))|(/(images|cgi-bin|logs|upload|Test|)/.*)$ RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [L] RewriteRule ^(.*)/(.*)$ index.php?a=$1&x=$2 [L] order allow,deny allow from all
kan iemand mij helpen? -
ik denk voor een zwart plaatje met een stukje tekst erop:)