Posts by Yoichi

Je moet een eigen PC tot je beschikking hebben, geen virtuele computer waarvan er een paar draaien op een PC.
    Je moet een dedicated server huren.

Vindt het meer een openlijke discussie of het uberhaupt genocide was. Daarnaast vindt ik dat beide partijen op elkaar reageren.
    Turkije ontkent het gewoon keihard, maar ze ontkennen niet dat ze daadwerkelijk Armeniers vermoord hebben. Of het hier om systematische ras-uitroeiing gaat, zou je moeten onderzoeken.
    Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat ik het een erg schofterige zet vindt van Frankrijk.
    Dan moeten zij de amerikanen er ook op wijzen dat ze allebei verantwoordelijk zijn geweest aan Vietnamese genocide.

Heb gelijk even gezocht en op http://www.diplomatie.gouv.fr even een klacht gestuurd naar hun regering.
    Dat ik niet vindt dat ze een wet kunnen uitbrengen als aanval op Turkije zonder dat ze bewijs publiceren dat die genocide er echt geweest is.

Heb tijd geleden ook ermee gewerkt.
    Was een script dat data las uit xml bestanden ( zodat ik het niet onnodig hoef op te slaan in een database ) en er ook wijzigingen op kon aanbrengen.

DOM was de enige die er nog iets mee kon.
    Weet wel dat het erg gevoelig kan liggen en je niet chagrijnig moet opkijken als je feel parse errors krijgen van XML kant :D

Citaat van Hood

Yoichi: Dit doet Nieuw-Zeeland waarschijnlijk om zo vrienden te blijven met de Verenigde Staten.

Naar mijn gevoel is de vrije wereld zo'n 80 jaar geleden gestorven nu.
    Toen spraken landen nog van gerechtigheid en vrijheid, daarna een oorlog om die vrijheid te beschermen waarna we juist alle vrijheid uit handen hebben gegeven.
    Dit is zo'n 60 jaar doorgegaan en zelfs nu doen we er nog geen donder aan.
    Wanneer ziet de wereld in dat het te laat is.

Citaat van az

@sukel je punten zijn goed onderbouwt maar je kan wel zien dat je pro xbox bent want het is gewoon bullshit als je zegt dat de ps3 een funconsole is, dat is het namelijk niet er zitten genoeg hardcore gamers op de ps3. Het beeld zou op de ps3 beter moeten zijn als je een hd tv hebt aangezien hij blueray draait en @sukel je punt dat blueray van sony is is ook bullshit want samsung etc hebben ook blueray spelers.

Inderdaad, Wii is een funconsole, en die heb ik !
    Monopoly > jullie hardcore shooters anyday (xD)

xbox valt nog zwaar tegen.
    Heb zelf geen van beide maar wel vrienden die het hebben en vindt zelf de PS3 altijd fijner.
    Ze laden een stuk sneller, interface is gewoon lekker simpel en gebruiksvriendelijk inplaats van lange menu's.
    PS3 heeft daarnaast leukere spellen.
    De controller is oldskool en werkt gewoon prima, vandaar dat het bijna hetzelfde is als die van de eerste, microsoft heeft het verbeterd van dat gruwel ding maar spellen als GTA kan je nog niet goed spelen door rare knoppen.
    Daarnaast is het gratis, alleen omdat de servers er een keer uitliggen kan je niet generaliseren dat het gelijk slecht is.
    KPN ligt er een keer uit, nog steeds krijgen hun abonnementen.
    Games van xbox vindt ik ook een stuk repetitiever.
    Ik bedoel, Gears of War 1 was leuk, maar 2 was bagger. Voor de rest is de hele Halo franchise ook een overpromote mislukte kopie van unreal tournament of wat het ook moet voorstellen. (Halo is het spel wat ik het eentonigste tot nu toe heb gevonden, tetris is leuker :$ ), niet alle PS3 games maken dat dan weer compleet goed, maar je hebt er nog wel een paar tussen zitten.
    De Ratchet and Clank games zijn nog altijd leuk. Daarnaast kan je op je PS3 gewoon internetten, youtube kijken en bluray films afspelen.

Je kan dus niet klagen dat ik een fanboy ben, ik heb geen van beide maar dit zijn mijn ervaringen en mijn mening over de twee.

Citaat van K.Rens

Juist daarom dat jullie het moeten gaan gebruiken, anders wordt het nooit goed... ;)
    Het is in elk geval wel het goedkoopste alternatief op de markt en levert toch mooi geld op voor je site.

Nu valt het toch echt onder je eigen regels van adverteren met deze opmerking.

Fitim, wat voor site is het ?
    Is het een forum, een webgame ?
    Weet allicht nog wat genre specifieke adverteer systemen.

000webhost...
    Geef het op, database of niet.

De error is ook gewoon dat hij moet mag verbinden, dus dit kan zowel script als host zijn ( wat eigenlijk nooit het tweede mag zijn ).

Citaat van Maviose

Maar in anderen landen zoals China en vroeger Turkije werd Youtube gewoonweg geblokkeerd...

Is het in Turkije veranderd ?, toen ik er twee jaar geleden was was het nog wel geblokkeerd.

Daarnaast al een klacht gestuurd naar Ziggo ( provider helaas ) en ook naar BREIN dat ze vrijheden proberen in te perken en dat censuur nog nooit iets goeds heeft opgebracht.
    [offtopic]Laatste kunnen mensen hier ook nog een hoop van leren, of dat hebben ze al.[/offtopic]

Citaat

- ABN-AMRO laat klanten nooit inloggen om gegevens te wijzigen e.d.
    - ABN-AMRO vraagt nooit en te nimmer naar uw PIN-code, ook niet voor gegevens (aldus het privacybeleid van ABN AMRO N.V.).

Algemeen begrip en zijn zelfs reclames over, dus best stom als je er toch intrapt.