Lang leve m'n computer die magisch alles weet
http://expressionengine.com/
Posts by Yoichi
-
-
Citaat van Vulkano
Waarom zou iemand samen met jou moeten gaan werken inplaats zelf iets op te starten? Dit is niet bedoeld als commentaar maar meer om je motivatie te peilen. Er zittwn namelijk ook vele nadelen aan het samenwerken rondom een Community i.v.m ideeen en opties.
Neem je alle last lekker op jezelf.
Hij bied aan samen te werken en zo de werklast te verdelen, daarnaast twee paar handen maken meer werk en er is een meer geleidelijkere groei aangezien vaker kans is dat een van de twee personen tijd heeft voor het project. -
Citaat van Dein
Competitie is nergens voor nodig op een community, oplichters zul je altijd hebben.
Ik heb al heel veel deals afgesloten hier op CP en maar 1x opgelicht geweest in 2009 maar dat was mijn eigen schuld, je product al geven terwijl je het geld niet ontvangen hebt.. Die fout maak ik ook niet meer!Dat je opgelicht word heb je zelf in de hand en er hoeft geen bevestiging te komen dat een persoon te vertrouwen is, dat zegt niets want stel ik heb 100 likes en ga daar misbruik van maken door ineens veel mensen op dezelfde tijd op te lichten want ja die mensen denken van oh hij heeft 100 likes dan is ie wel te vertrouwen, en dan loop ik gewoon weg van dit forum..
Daarom vind ik dat systeem slecht, iedereen kan via een proxy een nieuw account maken en een met een 'schone lei' starten.
Competitie is gewoon slecht omdat mensen manieren zullen vinden om likes oneerlijk te verkrijgen.
Je spreekt jezelf tegen.
Als mensen niet volwassen genoeg zijn voor zo'n systeem zie ik niet in hoe deze mensen wel volwassen genoeg kunnen zijn om mee te kopen/verkopen. -
Citaat
Ik denk dat CP de eerste zal zijn en dat andere fora's CP gaan volgen.
Andere fora hebben dit al en deze site moet maar eens volgen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.12 19:40:39:Citaat van MalikEen ander fora loopt voor op ons, ze hebben het al en het werkt redelijk!
Minpunt: Geef je een oplichter een minpunt, kan je een minpunt terug van hem verwachten ook al heb jij gelijk.
Kan je rapporteren / Systeem dat alleen als er iets verhandeld is een waardering kan worden gegeven. -
Vind het een beetje overbodig waarom je zoiets zou willen.
Tenzij ze erom bekend gaan staan dat video's waardeloos laden dan snap ik best dat je even een spelletje gaat spelen. -
Aangezien ik al een tijdje een community probeer op te zetten maar het niet van de grond krijg.
Mischien dat dit me net de kick-start kan geven die het nodig heeft om eindelijk te draaien.
Daarnaast doe ik ook aan het principe dat internet gratis is, dus ik maak geen verdiensten hierop noch zal ik eraan uitgeven.
Desalniettemin ben ik toch bezig een domeinnaam aan te schaffen ( zodra ik een nieuwe naam heb waarvan er een vrij is ). -
Ik ben wel het die-hard roleplay type.
Alleen nog geen AVA gespeelt en gebruik ook geen teamspeak.
Alsnog kun je een pb sturen, ben wel geinteresseerd. -
Ik ga hem bij versio halen, nu alleen nog beslissen welke aangezien diegene die ik in gedachte had allemaal al bezet zijn.
-
Ik wil gewoon een .com domein, liefst dat ik via iDeal kan betalen.
[offtopic]Paypal is ook een mogelijkheid, maar ligt aan de kosten[/offtopic]Maar wat is nou een betrouwbare site om een domein mee af te sluiten, ik weet dat je al voor een eurotje of 2 of 4 per jaar al een domein kan hebben, maar wil dan wel dat dat zo blijft en niet dat het jaar erop het ineens 20 euro kost of dat ze hem zomaar van me afschrijven of dergelijk (niet dat ik er ooit genoeg hits op zal krijgen maar toch).
-
Lame.....
-
Plykes.com ( Points for likes )
Clykes.com ( Cash for likes ) -
derpit.nl
-
-
Niet iets nieuws ofzo, alleen het inlogscherm dat even preload, voor de rest heb ik zelfde / bruikbaardere gezien.
-
Le n'info pas... Me no gusta.
-
We kennen allemaal die rot fake filmpjes die je uiteindelijk laten schrikken.
Die zijn best wel slecht, deze kwam ik vandaag tegen dmv een 9gag post en ik vond hem wel gruwelijk baas.Wie van jullie kan hem aflezen.
Rules:
Gewoon normaal doorlezen, niet skimmen/skippen
Geen muziek luisteren of andere dingen
Wel geluid aan.
Resultaat posten hoever je gekomen bent. -
-
Heb binnen 2 minuten al een dozijn resultaten gevonden die werken, dus je zoekt gewoon niet goed of je hebt er geen donder voor gedaan.
-
Firefox, ondanks de memory leaks, kan gewoon niet zonder bepaalde plugins.
-
Kan er met Ziggo ook nog steeds op.