Posts by Yoichi

Citaat

en ook de mensen die het systeem misbruikt hebben, ontvangen vandaag opnieuw 1 unieke code t.w.v. 10 euro.

Daar zit de fout.

Citaat

probeer niet te veel vensters van CP tegelijk open te hebben, anders wordt je mogelijk verbannen.

Domme mensen maken het meeste lawaai...
    Al die tijd roepen dat je zo'n grote webmaster bent en dan kom je met zo'n zwak gevolg, wat geen eens een oplossing is.
    Kom op zeg, beveilig je servers gewoon goed met software en hardware.

Citaat van Jackie
    PHP
    sudo apt-get install gnome-shell

Daar lijkt me niks mis mee?

Maar dan heb je alleen Gnome, en dan ?
    Ik heb het over alle andere pakketten, linux images en programma's die niet meer ondersteund/geupdate worden.

Citaat van Jackie

Of je installeerd gewoon gnome terug. En dan via login panneel gnome kiezen :cheer:

Maakt alsnog niks uit want de repositories worden niet meer geupdate door Canonical en als je updates van hogere versies gaat gebruiken, wilt die ook automatisch updaten (omdat hij dan alle software pakketten van dat kanaal update)

Citaat van buffy

Ik vindt niet dat Ubuntu sneller is. Ik vindt het eerlijk gezegd zelfs slomer dan Windows. Verder kan je het zover uitbreiden zover jij wilt. Iets dat in Windows weer niet kan.

Is niet de snelste distro maar zeker sneller dan elke windows setup.
    Daarnaast ( is zoals vermeld ) word Ubuntu steeds groter en groter, ik heb zelf nooit een versie hoger dan 10.04 gedraait ( zit zelfs volgens mij nog op 9 ) en dat racet alles er uit.
    Alternatief is Mint, een distro gebaseerd op Ubuntu ( zelfde software ) alleen andere mensen houden het bij en deze is vooral gebaseerd op snelheid met zo min mogelijk hardware requirements.

Tenzij iemand weggaat met tijd te kort is het sowieso al 'fishy'.

Daarnaast is zowat bijna elk crewlid dat gestopt is vanwege miscommunicatie waaruit dit soort verhalen komen zoals nu ook de reactie van Rickvbeek.
    Dit kan niemand ontkennen.

Aldus de geloofwaardigheid van deze community heeft zich allang door het nulpunt geboord en probeerd nu zoveel mogelijk de min in te gaan.

Ga me ook afvragen wat er met mijn reactie gebeurd en hoe er op gereageerd zal worden, dat zal ook voor verduidelijking gaan zorgen.

Zelfde fancy shenanigans als op de echte efteling fansite.
    Dus zullen wat dingetjes met flash moeten.
    Ook goede inspiratie is de EFF website.

Citaat van brentvdh

De resultaten uit deze test zijn wel niet representatief. De meeste hebben gewoon op +18 gedrukt met de gedachte niet meer op de site te kunnen als ze dit niet deden.

Doe dit op een andere manier, maar niet op deze methode.

Ik juist omgekeerd,
    because screw you that's why =D