Pagina opslaan als.
Posts by Yoichi
-
-
Citaat
en ook de mensen die het systeem misbruikt hebben, ontvangen vandaag opnieuw 1 unieke code t.w.v. 10 euro.
Daar zit de fout. -
Best jammer dat je deze techniek zo laat toepast.
Word al een aantal jaren gebruikt, bijv. MyBB -
Citaat
probeer niet te veel vensters van CP tegelijk open te hebben, anders wordt je mogelijk verbannen.
Domme mensen maken het meeste lawaai...
Al die tijd roepen dat je zo'n grote webmaster bent en dan kom je met zo'n zwak gevolg, wat geen eens een oplossing is.
Kom op zeg, beveilig je servers gewoon goed met software en hardware. -
Helaas voor mij niet grappig meer omdat hij al te oud is.
Zit wel een harde kern van waarheid in. -
XAMP moet prima werken op elke windows computer, dus anders is er iets mis met je PC.
-
-
Doe een custom vraag bij registratie, houd bij mij alle bots tegen, alsof zij weten welke vorm ijs is en of vuur warm of koud is.
-
Citaat van Jackie
Of je installeerd gewoon gnome terug. En dan via login panneel gnome kiezen :cheer:
Maakt alsnog niks uit want de repositories worden niet meer geupdate door Canonical en als je updates van hogere versies gaat gebruiken, wilt die ook automatisch updaten (omdat hij dan alle software pakketten van dat kanaal update) -
-
Citaat van buffy
Ik vindt niet dat Ubuntu sneller is. Ik vindt het eerlijk gezegd zelfs slomer dan Windows. Verder kan je het zover uitbreiden zover jij wilt. Iets dat in Windows weer niet kan.
Is niet de snelste distro maar zeker sneller dan elke windows setup.
Daarnaast ( is zoals vermeld ) word Ubuntu steeds groter en groter, ik heb zelf nooit een versie hoger dan 10.04 gedraait ( zit zelfs volgens mij nog op 9 ) en dat racet alles er uit.
Alternatief is Mint, een distro gebaseerd op Ubuntu ( zelfde software ) alleen andere mensen houden het bij en deze is vooral gebaseerd op snelheid met zo min mogelijk hardware requirements. -
Citaat van BrokenTrack
Je geeft dus nu de schuld aan ****? Lekker ben je :cheer:
En jij bent nog lekkerder want je hebt geen idee waar je het over hebt.
http://community.mybb.com/thread-116905.html
Denk dat dit in de richting komt van je probleem. -
Notepad++ werkt voor mij en vele andere prima.
Het is gewoon dé text editor. -
Citaat
Na een periode van onduidelijkheid is het hoge woord eruit: ik ben afgelopen vrijdag ontslagen door Koen, en daardoor ben ik niet langer projectleider van CriminalsPoint.
Waarom ? -
MyBB....
-
Als je een TLD en minimaal 25+ unieke bezoekers per dag hebt, stuur me maar een PB.
-
Tenzij iemand weggaat met tijd te kort is het sowieso al 'fishy'.
Daarnaast is zowat bijna elk crewlid dat gestopt is vanwege miscommunicatie waaruit dit soort verhalen komen zoals nu ook de reactie van Rickvbeek.
Dit kan niemand ontkennen.Aldus de geloofwaardigheid van deze community heeft zich allang door het nulpunt geboord en probeerd nu zoveel mogelijk de min in te gaan.
Ga me ook afvragen wat er met mijn reactie gebeurd en hoe er op gereageerd zal worden, dat zal ook voor verduidelijking gaan zorgen.
-
Geen Realmcrafter of UDK, althans mischien heeft Realmcrafter nu een nieuwe release.
UDK zou het beeld veel vloeiender moeten zijn. -
-