Posts by Yoichi

Vindt dit al wel een beetje oud nieuws, heb deze hype al een maand geleden meegemaakt en ben nu prima op de hoogte van de hoe en wat.
    Maak je er niet teveel druk over, de naam is al meer dan de inhoud.

Beste crimesource=diegene waar je werkelijk moeite in zult steken.
    Als je met Vendetta meer kan fixen en daadwerkelijk wat gaat doen, dan is dat voor jou de beste.

Citaat van K.Rens

Maak een beveiliging zoals hier op cp dat men geen topic kan openen als het laatste topic dat werd geopend al van jou is.
    Same voor reacties.

Are you kidding me ?
    Dat is wel een hele slechte beveiliging, hoe zit dat met de de topics in de andere forums, en de oneindige spam replies ?

Citaat van Ferhat.Remory

Dat kan je opzoeken.

Inderdaad, jij gebruikt de forum software, dus kijk gewoon op hun mod site.
    De oplossingen die ik heb genoemd zijn voor veel fora al beschikbaar, zo niet kan je het opzoeken en naar de maker gaan en vandaar uit kan je makkelijk zelf een mod voor SMF maken.

Gooi recaptcha gelijk weg als je het hebt, is zowel irritant voor gebruikers en helpt niet echt, vooral met een hoop human spammers.
    Zorg voor een custom question on registration plugin, zorg dat de vraag UDK gerelateerd is dat alleen mensen met interesse het dus weten.
    Zorg daarnaast voor Fassam anti-spam en Spamalyzer en het zou oké moeten zijn.
    Cloudflare kan ook nog helpen.

Citaat van Twan025

<meta name="description" content="PokemonChampion, best online Pokemon game! Will you become the Pokemon master?!" />
    <meta name="keywords" content="pokemon, PokemonChampion, pokemon game, pokemon rpg, pokedex, online game, online spel, online rpg" />

Zo goed denk je?

Wellicht in het Nederlands zetten ?
    Ik bedoel je hebt een .nl site

Vriend op z'n ICT studie had het beter voor mekaar gekregen.
    Een stukje code met een algoritme dat een oneindig inzoombaar plaatje creëerde.
    Dit zijn er maar 88.
    Al is de overflow wel heel erg knap.

Omerta/Barafranca, enige die ik ooit echt boeiend heb gevonden en populair genoeg was dat er genoeg mensen waren die het levendig hielden.

@Ferhat, voldoet aan de eisen anders zou ik de vraag niet eens stellen, voor de rest zijn de antwoorden al gegeven als je terug leest.

Citaat van R-Mijnten

Naar mijn weten heb je met een Visa kaart geen Maestro.
    Met een Master Card heb je wel een Meastro.

Ik ben gewoon een geboren kaaskop en bezit een nederlandse bankpas met het logo Meastro. Als er Meastro op staat kan je overal betalen in binnen en buitenland. ALs ik jou was zou ik even oriënteren hoe en wat;)

Kijken of dat ook via haar bank kan om een Maestro erop te krijgen, zo niet word het een Visa.

Bedankt voor je hulp, dit zijn nou antwoorden die op een forum reputation waard zouden zijn.

Citaat van Willem

Ik zelf gebruik een Visa Card, echter kan je nog lang niet overal betalen met je Visa card wat op zich wel jammer is.

Ik zelf gebruik me Visa card enkel voor betalingen aan het buitenland. Verder heb je er naar mijn mening weinig aan.

Bedankt voor het eerste nuttige antwoord in dit hele topic, kunnen veel mensen wat van leren.
    Maar je niet meer met Mastercard dan met Visa betalen ?

Citaat van randy105a

Beste,
    Ik ben gewoon in belgie bij fortis, ik kan ook gewoon van alle landen overschrijvingen plaatsen en krijgen.

Beste, ik heb het hier duidelijk gezegt dat het niet om iemand uit Belgie gaat, Visa of Mastercard en niet overstappen op een andere bank.

Google resultaat zegt dat Visa iets vaker gebruikt word dan Mastercard.
    Nederlandse rekening/Maestro is geen optie, dus net als de beginpost, Visa of Mastercard ?