Slechte humor.
http://theglen.livejournal.com/262200.html
Dat is grappig.
Posts by Yoichi
-
-
D66: "Mmmmhhh stemmen nodig, laten we zeggen dat we de blokkade van de Piratebay opheffen!"
Eerst zien dan geloven.
-
rpgbunny = scam
Klimt bijna als een spampost vooral door het slechte taalgebruik. -
Pb me als je nog een of twee goede gratis sources wil.
-
Citaat van Maxsz
Dat is een programma en geen php script.
Daarnaast kan je best veel van deze dingen vinden, alleen zijn ze dan in het Duits of een andere taal.
Je moet er maar moeite voor overhebben of je gaat maar een gok wagen en dokken bij een of andere willekeurige webwinkel. -
Bron + Versie of versies van MySQL waarop het invloed heeft ?
-
Ik zie dit onder een norm van zelfverdediging vallen.
Je kan zelf uiten of je dit moreel goed of slecht acht, maar wettelijk is het goed. -
-
Probleem is dat OP wat meer geld moet gaan neerleggen.
Versio is betrouwbaar en professioneel.
Maar voor een euro per maand zou ik geen rekening nemen met kwaliteit. -
1 euro per maand voor zo'n hosting vertrouw ik zelf al niet.
Daarnaast waarom wil je onze mening uberhaupt, je zelf zelf dat je de keuze al gemaakt hebt. -
-
Citaat van glammiiee
Yoichi Lees mijn reactie op pagina 1 dan heb je een antwoord.
Reactie van jou is niet een reactie van de OP, een bevestiging zou fijn zijn. -
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.....
-
Ben er eigenlijk nog best trots op dat ik nog geen pb heb gehad van een crewlid, verbaasd me dat ze openlijke discussie toestaan voor een keer.
-
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag, ik kan ook zelf een domein nemen en dan ?
-
Welk baat heeft iemand om een spel voor jou te maken ipv de 100% van de winst zelf te houden en het project op eigen been te doen ?
-
Jij hebt iets 3 jaar terug gemaakt zelf ontwikkeld en word nu door iemand die een licentie gekocht heeft aangekaart voor copyright schending...
Wat heeft meer weging voor iemand die hier juridisch over moet beslissen, een licentie of je werk van 3 jaar geleden. -
-
Citaat van scarface
Tjonge jonge wat een afgang 100 den kansen niet 1 tje raak , die laatste was echt wel een vrije trap waard !
Voor mij was het ergste dat het gewoon waardeloos was.
Kijk als je 100 keer in dat doel schiet en die keeper houd hem tegen oké, maar er 100 keer overheen schieten is gewoon niks, ZELFS IK KAN ER DAN BETER STAAN ! -
2 jaar ?
Amateurnee geintje leuk om te weten dat je dat op zo'n leeftijd nog kan doen.
Heb zelf letterlijk bakken en bouwwerken op zolder staan, maar die wil ik bewaren voor m'n eigen kinderen, zodat ik een goede ouder word en ze niet laat verpesten met alle bullshit die ze nog gaan uitvinden.