Posts by Yoichi

Mischien moeten we eerst een vergelijking maken van locatie + afkomst mensen die willen komen.

We kunnen het wel allemaal eens zijn over amsterdam of groningen, maar als er bijna alleen maar mensen vanuit brabant of vlaamderen willen komen is dat niet erg praktisch.

Citaat van Buds

Als 10% van de leden zal afkomen zal je mogen blij zijn met een meeting, denk al 100% zeker dat crew/beheerder er niet zal zijn omdat er ook problemen kunnen voorkomen op een meeting.

leeftijd ligt hier ook laag om jonge gasten ver te laten rijden met trein/bus

Toch succes

Het is een meeting, bijna een soort feest.
    Als je daar werkelijk kinderachtig gaat doen dat een crewlid je ooit een banpunt heeft gegeven gedraag je je niet oud genoeg om te komen,
    Ik zal zelf koen nog een biertje geven, ook al ben ik vaak zat tegen hem in gegaan.
    Is een verschil tussen een simpel online forumpje en hoe mensen in het echt zijn en sociaal leven.
    Als je werkelijk denkt dat iedereen precies zo is als je hier de indruk krijgt, dan kan je beter niet komen nee.

Sinds Divine wind uit is ben ik nonstop gegaan voor de achievements ( die totzover nog niemand gelukt is te halen ).
    Daarnaast af en toe potje mount en blade en soms nog een custom warcraft III map.
    Voor de rest ben ik al die spelletjes wel zat, veels te saai en eentonig.
    Maakte ze maar is een fatsoenlijk iets ( Metro 2033 x Left 4 dead x Ultimate freeroam = My digital wet dream )

Utrecht zou ook een goeie locatie kunnen zijn.
    Centraal punt en perfect bereikbaar met openbaar vervoer ( trein/bus )

Citaat van Kurene

DAn heb ik 1 vraagje.
    Waarom zou ik niet zo'n script moeten nemen?

Zijn allemaal gebaseerd op een reeks letterlijk "kut" code, dat als je er een half jaartje insteekt je hem wel gefixt en gemaakt heb naar eigen wensen.
    Zonde vind je niet.

Citaat van pekelterror

Tegen, is gewoon een stom spel XD

Daarbij is er al z`n project, maar dan voor vendetta.
    Waarom niet samenwerken en 1 goeie source inplaats 2 verschillende?

Als het ondersom geweest zou zijn zou ik liever 2 projecten willen.
    Aangezien ik het werken met power systeem en "click" paar puntjes vergelijken stom en saai vind in vergelijking tot wapen, kogels en ervaring, VS bodyguards en health met permanente uitschakeling.

Ik zie geen reden waarom men geen keuze zou willen hebben hierin.

Citaat van jemajeroen

succes ik vind het alleen jammer maak eerst vendetta af daarna kunnen we banditi gaan doen...
    zo kunnen we een cp reeks uitbrengen :p

Vind dit eerlijk gezegt beter idee zoals het nu is.
    2 projecten om naar uit te kijken en als de een er mee stopt gaan die mensen waarschijnlijk de andere meehelpen.
    Dus een van de twee word sowieso afgemaakt.

Citaat van eqaz

Omdat niemand inziet dat MySQLi beter en sneller is ! :)

PDO kan MySQLi gewoon draaien dus is PDO evensnel, daarnaast heb je gewoon hetzelfde alleen met meer ondersteuning.
    Blijkbaar ben alleen jij diegene die het niet ziet.

Citaat van SkyNet

2 van die grote unbug projecten, dan valt er altijd wel 1 dood.

Hoeft niet.
    Sommige mensen vinden power systeem leuker en zouden bij deze wel willen helpen ipv. vendetta en vice versa.

Ontopic: Ik adviseer ook jou om gewoon een project pagina aan te maken op codeplex of sourceforge, kan iedereen eraan meehelpen.

Citaat van Jackie

Yoichi

Wanneer is iets niet meer standaard dan volgens jou?

Wanneer ik het gevoel krijg dat het een beetje creatief gedaan is.
    Continu altijd maar precies zelfde indeling.
    Ga eens 200 SMF forums achter mekaar bezoeken, andere layout tuurlijk, maar dan zie je vanzelf wat ik bedoel.

Citaat van L.Groot

Ik zou die gegevens niet zo op CP zetten..

Kan iedere halve gare met een PC door gewoon WHOIS bij google in te tikken achter komen..