Posts by Yoichi

Mischien met de nieuwe header als tekst weergeven in het plaatje, dus de versie nummer ( en eventuele andere slogans ) niet in het plaatje zelf verwerken, maar erbovenop laten zien.

Zolang je met RPG ook werkelijk begrijpt wat een rpg is een niet weer een saaie crime, want dat zie ik nou niet als echte rpg.
    Verzin iets origineels en leuks, probeer het vooral verder te brengen dan wat klikken, beetje interactief maken zodat het niet altijd hetzelfde voelt.

Als het goed is heb je van die scripts die checken vanuit welk land iemand je website opzoekt.
    Mischien dat je zo'n script moet zoeken ipv IP's ( En ja die zullen vast ook met IP's werken, maar is in ieder geval makkelijker dan lijstjes invoeren ) en dan gewoon if netherlands/belgium <yeeeeey> else <GET OFF MY LAWN !>

Citaat van Jasper

zelfde probleem gehad, wat je kunt doen is naar taakbeheer te gaan (CTRL + ALT + DELETE) selecteer nieuwe taak en start explorer.exe

Hij heeft al gemeld dat deze dan ook weer verdwijnt dus dit is geen oplossing 8-)

Beste is gewoon VLC player pakken en ondertitelings bestand in dezelfde map als het filmpje zetten + zelfde naam geven.
    WMP zuigt gewoon.

Citaat van jgdonleach

Yoichi als je 30 euro moet betalen+50 euro voor vervoerskosten dan betaal je 80 euro voor een dagje plezier. Kan beter brommer pakken en in het bos gaan.

Vervoer kost ? 43,80 dus dan word het 73,80.

Beter dan die 43.80 betalen voor beetje rondhangen ergens...

Citaat van iSilverStar

Ik wou best wel komen, maar aangezien m'n (familie)situatie kan ik niet. Maar komt de crew zelf niet? Een CP meeting zonder de crew van CP heeft niet echt zin volgens mij?

Eigenlijk zou de crew dit juist moeten organizeren.
    Heb het in het verleden bij een andere site ook eens meegemaakt.
    Waren we lekker gaan paintballen met 200+ man en daarna barbeque.
    Allemaal rond de 30 euro bijleggen voor een dagje plezier.
    Werkte prima.

Want je hebt nu een locatie, maar wat wil je ?
    Het is naar mijn mening al een ramp kwa locatie die gekozen zal worden als hoe het gekozen is.
    Laat staan de eventuele omstandigheden etc.
    In een kroeg zitten kan ik hier net zo goed.

Citaat van stan

Ik zou er gewoon zelf 1 maken man. HEb altijd het gevoel als ik op een joomla of wordpress website zit dat ik uiteindelijk naar hetzelfde aan het kijken ben.

Maak iets unieks van de template en script erachter een script dan blijft alles uniek.

Als je alleen al HTML kan kan je joomla gewoon een unieke look geven.
    Je moest eens weten hoeveel websites joomla gebruiken.

Citaat van stan

Alle 3 de steden zijn voor mij niet onbereikbaar maar ik kan voorstellen dat het voor sommige mensen wel is. Groningen en Amsterdam vallen zoizo al bijna af voor de belgen.

En Eindhoven misschien weer voor de groningers wat is er gebeurd met utrecht? en Den Bosch en Tilburg dat vond ik goede steden voor een meeting.

Is meer gekeken naar stemgedrag dan de plek zelf, wat eigenlijk best raar is.

PDO = MySQLi, maar MySQLi hoeft niet pers?e PDO te zijn.
    Een truck is een voertuig, maar een voertuig is niet pers?e een truck.

Als je dat niet wilt doorhebben ben je A, dom bezig, B moet je niet verder gaat met scripten en programmeren, aangezien soortgelijke indeling een belangrijke stap is in veel programmeer talen.

Citaat van RDMNL2010

sommige dingen zijn niet te overzien hoor.

Dit is daarom ook niet zozeer de schuld van K.rens maar meer van die kneusjes die met een simpel ddos progje lopen te fucken.

Ik bedoel gewoon dat het niks uitmaakt, nou en dat het even een dagje eruit is, rest van het jaar draait de site toch gewoon prima ?
    Daarnaast ben je er zelf niet en zijn het gewoon van die dagen dat alles alternatief gaat ( werk en sociaal ) dus dan mag er ook best wat misgaan.
    Hopelijk vat je m'n reactie nu wel goed op.