Posts by Yoichi

Topmenu geeft een geript gevoel, omdat ik het al tevaak tegen kom dat het op precies dezelfde wijze gedaan word. ( kwam erachter dat zelfs google vandaag een soort zelfde heeft neergezet bovenin, om van te kotsen )Verder zijn de kleuren lelijk, lijkt wel alsof je dingen in frames zet. Ga eens naar de bodem scrollen, de footer en de achtergrond lopen niet lekker over.
    Daarnaast zijn de menu's nu ook lelijk.
    Die van webmasters kan nog maar bij de andere 3 items vind ik de icoontjes iets uit hun plaats.

Ik vind de nieuwe layout lelijk en geeft een best geript gevoel.
    Komt omdat ik het principe van kleuren en PRECIES dezelfde bovenmenu in al zoveel sites tegenkom.

Of je er nou voor bent of niet, dat is even los.
    Wat ik raar vind is dat mensen nog verbaasd zijn over dit resultaat ook.
    Zag niemand dit aankomen ?
    Na al die vertragingen en het feit dat hij het binnen de regels houd, kan je niks tegen doen.

Heb al wel wat geklooit met Audacity in het verleden ( beetje muziek tunen voor meer effect erachter, draait lekkerder op de ipod en SAW tapes ) maar wat voor programma's heb je daar nog meer voor, ben niet echt goed in een instrument bespelen maar ga dat later deze zomer nog wel leren ( banjo of gitaar ^^ )

En wat voor website zou eventueel leuk zijn.
    ( Geen succes verhaal worden, maar wel iets wat gewoon draait al is het maar met een handjevol :$ )

Moet nog twee weken wachten voordat ik op vakantie ga en kan letterlijk niet wachten.
    Naast extra werken en feesten heb ik alsnog nog wat daagjes open.
    Dus wie kan me iets leuks aanraden om te gaan doen.
    Heb paar dagen terug de dawn of war II retribution collectors edition gekocht en die met afwachting op me examen helemaal kapot gespeeld dat ik er nu geen reet meer aan vind omdat ik campaigns en achievements meeste al heb.

Je ziet dat de domein naam van deze dingen nooit klopt.
    Daarnaast ben je sowieso ietwat dom om dit via mail te regelen.
    Dingen als banken etc zullen 99/100 keer, mits fatsoenlijk bedrijf is. Zaken via geregelde papieren op de post doen en niet via een mail.

Sta daar voortaan bij stil.
    ( je kan de domeinnaam ook faken namelijk )

Ik ken mensen die geld verdienen met forum posten.
    Je kan of op reacties ingaan of je inschrijven op bepaalde sites waar mensen forums hebben ingeschreven en je je forum account koppelt aan hun systeem dat je posts dan uitbetaald.

Ik vind het zeer fijn werken want ik zit sowieso veel op forums, als ik dan geld kan verdienen met iets wat ik leuk vind en al vrijwillig doe is dat top.

Is er geen demo die je eventueel kan proberen ?
    In het ergste geval kan je een illegale kopie verkrijgen, kan je skirmish of campaign proberen en alle opties zien.
    Punt is dat het spel waardeloos is zonder patches of multiplayer dus je bent gedwongen het dan alsnog te kopen wil je fatsoenlijke leuke game hebben.

Citaat van zweagels

nou er is meer dan 300 euro aan besteed het is een mijnmaffia site
    ik heb er intotaal in 3 maanden 600 Mp mee verdient
    10 Mp is 1.30

ik zal er eens info bij plaatsen wacht even.

Had je beter kunnen uitgeven aan een goeie layout en een wat unieke scripts om een bestaande source aan te vullen.

Admin abuse kan ook nog.....
    Weet maar nooit maar is net zo mogelijk als dat het een bug kan zijn.
    Hoe dan ook, is er niet zomaar.

Edit K.rens: zwaar overtreden van onze regels, herhaaldelijk.

Citaat van SkyNet

Alle goede cartoonisten beginnen (meestal) met een schets op papier en scannen het later in.. om het vervolgens over te trekken in AI..

Wil net zeggen.
    Teken iets uit op papier en scan dit in.
    Kleur het dan in of maak de lijnen beter of vloeiend en voila.

Heb eergisteren geupdate en heb de laatste versie met server, draaien we nu samen om zoals altijd te kloten. ( We hebben een kasteel gemaakt en kanonnen erop gezet ( dispenser ) en minecraft systeem voor transport en goederen vervoer van de boerderij :P ).

Sorry stan maar het is toch niet de perfecte oplossing.
    Ik probeerde het net en met dat programma aan en alles op een spel op ultra low had ik lag...
    Terwijl als ik het uitzette kon ik alles op max spelen zonder ook maar een hapering tegen te komen.

Iemand nog andere alternatieven die iets minder resource sensative zijn ?

Dank u, dit is de perfecte oplossing voor zover ik het gezien heb.
    Ik heb nog wel een vraag, wat voor upload moet ik hebben om een beetje een gematigde/stabiele video te krijgen ?