Posts by Yoichi

Citaat van iSilverStar

Mits die niet gestolen is, is 50,- een koopje. Laat me raden. De blackberry curve 8520? Ik heb die ook, maar als je tog een abo gaat doen, waarom neem je geen bold, werkt veel fijner.

Aangezien ik alleen het toestel wil met internet, dus bold = 400 euro... vind ik beetje veel.

Citaat van jgdonleach

Ik zal geen blackberry kopen, en vooral geen tweede hands. Die vriend koopt niet voor niks een IPhone

Wat je zojuist zegt is net zo nuttig als een munt opgooien, geef commentaar of argumenten.

Een vriend van me heeft iPhone gekocht en wil van z'n blackberry af, heeft hij nog niet zo lang.
    Hij wil hem aan me verkopen voor 50€.
    Moet ik zelf nog even abo'tje erbij doen voor internet, anders 12.50 per maand voor prepaid internet.

Is de blackberry curve als goed is ?
    In ieder geval dat ding voor de bold van 400€, hij is iets meer dan 200€ als je hem los wilt kopen, heeft dat vierkantje touch ding ipv dat wieltje ( getver die werkt zo minder fijn ).

Ik weet best dat mensen wat tegen Blackberry's hebben, maar voor 50 euro een smartphone ( heb er nog geen nu ) is wel handig. Overal bereikbaar, IM / Facebook en zelfs ook al heeft het er minder, zal nog best leuke apps hebben.

Dus is dit een goed aanbod, of kan ik beter gewoon een nieuw toestel komen tegen de volledige prijs.
    ( Toestel heeft geen barsten etc, ziet er goed uit, alle knopjes werken nog en is maar een maand of 2 gebruikt )

Iphone 5 alweer, wat gaat er nog nieuw worden ?
    Dus er komen wat extra knopjes op, ik snap best dat de iPod/iPhone heel succesvol is omdat het gewoon vanaf het begin goed gedaan is, maar om er zo lang mee door te gaan gaat vervelen.

Kijk zelf daarom erg uit naar de nieuwe HTC, met kerst sowieso HTC halen met de leuke acties die ze dan hebben.

.exe Moet je HEX-editor hebben.

Ik heb er ooit met eentje gewerkt en kreeg precieze instructie om een ding aan te passen.
    Zit er een tekentje naast of mis en je hebt je programma verkloot, letterlijk.
    Snap niet hoe mensen ermee kunnen werken, maarja, voor .exe is een HEX-editor denk ik de enige, Notepad++ hoe goed het ook is, het geeft veel van die tekens zoals doosjes met "Null" erin enzovoort.

Jquery problemen kan je vaak oplossen door te zorgen dat hetgeen wat met Jquery conflict, eerder te laden dan Jquery, waardoor datgeen prioriteit krijgt.

Had ooit soortgelijke issues met Joomla en daar werkte het mee.

Je kan ook gewoon "remember me" of dergelijke aanklikken zodat je ingelogt blijf op je e-mail volgende keer als je naar de site gaat.
    Verder heb je http://www.mozilla.org/nl/thunderbird/ Werkt uitstekend vind ik, ook heeft Opera browser een e-mail client voor je. [offtopic]( het heeft het, ga niet mierenneuken over of Opera wel of niet een goeie browser is )[/offtopic]

Mischien kan de snelheid van de site ( server zelf of de upload ) maar x aantal mensen aan.
    Als x=6, en er zitten 6 a 7 mensen, gaat ie traag worden, kom jij erbij, voelt de rest dat ook erg hard.

Citaat van K.Rens

Ik heb een jaar lang mee gescript aan deze site vanuit Ubuntu.
    Was mijn hoofd OS. Nu ben ik terug gegaan naar Windows omdat mijn Ubuntu pc is verkocht, maar heb Ubuntu hier nog wel virtueel staan.

Voor iedereen die Ubuntu eens wil proberen:
    virtualbox installeren, de installatie cd van Ubuntu downloaden en dan ubuntu installeren in een virtuele image en die opstarten :)

Je kan ook gewoon eerst de livecd gebruiken voordat je hem uberhaupt gaat installeren, virtueel of niet, is iets handiger, want je ziet gelijk waar je aan toe bent.

Ze sturen je sms'jes als je op bepaalde datalimieten zit.
    Vriend van me krijgt een sms als hij 100, 150, 200 mb gebruikt heeft.
    Daarnaast, moet je niet gaan internetten ermee, als je muziek ( wat al gauw 4 mb per liedje is ) of gaat youtuben, zit je er zo doorheen, maar als je gewoon chat, pingt enzovoort niks om zorgen over te maken, een whatsapp bericht kost bijvoorbeeld maar 0.0005 mb

Daarnaast, overal waar je het kan, gewoon wifi gebruiken, dan kan je even je filmpje opzoeken of app downloaden.

Daarnaast kan je gewoon prepaid gebruiken, dan moet je gewoon zorgen dat je beltegoed hebt, dan schrijft vodafone elke maand 12.50 beltegoed af voor je 250mb voor die maand.
    ( krijg je nog netjes sms over elke keer )

Lekker 3 weken weggeweest naar schoonfamilie.
    3 dagen na mijn diploma uitreiking op het vliegtuig naar moskou daarna tokyo.
    Heerlijke vakantie gehad.
    Ze zijn niet allemaal slecht =)

Moet toch zeggen dat die hosting aanboden hier altijd zeer mager zijn.
    Ga naar http://www.hawkhost.com/ een van de pakketten.
    3 GB Disk Space
    30 Gigabytes of Transfer
    Unlimited MySQL Databases
    Unlimited E-mail Accounts
    Includes Fantastico
    Heeft een zeer goed ticket systeem waarbij ze je snel en efficient helpen. ( Dus geen hostgator bullshit ).

http://www.wirenine.com/
    Een van de pakketten:
    5GB Disk Space
    50GB Bandwidth
    Unlimited Addon Domains
    Unlimited MySQL Databases
    cPanel, RvSkin + Fantastico
    ( goedkoper dan de vorige zelfs )

Beide zijn aanraders en ik ken mensen die het ook echt gebruiken, allebei zeer gebruikers vriendelijk, support is prima, zeer snelle servers en ze zullen je altijd met foutjes helpen.
    Dat voor minder geld en betere kwaliteit.
    [offtopic]( kom op, 10 gb bandwidth ? doe dan een euro per maand... )[/offtopic]