Posts by Yoichi

Citaat van BrokenTrack

Dus jullie vinden mensen vermoorden goed?
    Begrijp ik dat goed?

Jij keurt het ook goed.
    Tibet, Guantanamo Bay, Kosovo, Wit-Rusland, Volksrepubliek China en tot voor kort ook Verenigd Koninkrijk.
    Hoor ik niemand over klagen en jou ook niet dus ga niet te snel conclusies trekken vanwege een incident, geld trouwens voor iedereen.

Vandaar dat ik ook zeg laten we even wachten voordat we een oordeel trekken, wat ik deel die mening wel.
    Verder was Kaddafi best een toffe gozer, hij ruimde oppositie aan de kant maar hij had een ordelijk en welvarend land.
    Wij hebben het hier in nederland te goed, maar in de rest van de wereld is dat nog een harde realiteit, waarom hebben we daar dan geen grote bek over ?

Ik zie over 6 maanden wel of het een succes is.
    Of het word derde vietnam, van de ene uitbuiter naar de andere of het volk houdt de touwtjes in handen.

Ik wil graag enkele taalcursussen aan gaan bieden.
    ( Nee, word geen grootschalig project om geld uit te halen, is puur hobby en zitten geen kosten aan ).
    nou ken ik zelf Moodle en E-front, maar zijn er nog alternatieven, en welke vinden jullie het beste.

De eisen:
    Cursus inschrijven natuurlijk, dus je hebt niet toegang tot alle materialen.
    Fatsoenlijke les opzet. ( Dus hoe je materiaal geeft en opdrachten ).
    Een vorm van toetsing ( Ik weet dat Moodle je een tijdlimiet en alles kan geven hoelang je erover mag doen en je volgens mij ook niet toestaat buiten het venster te gaan, aka spieken ).

Voor de rest is alles extra gewoon meegenomen.

Alvast bedankt, Robin.

Gewoon TI-84 nemen. TI-84 plus aangeraden.

Heb je ook nodig voor zowat elke fatsoenlijke opleiding ( middelbaar of hogeschool/uni ) voor alles wat met rekenen te maken heeft, dus sowieso een investeren die je toch een keer zult moeten maken.

Die afsluit tijd van programma's zou ik niet mee kloten.
    Het is er namelijk voor een reden.
    De computer wacht een aantal seconden nadat het alle processen een kill heeft gestuurd, bij XP is dit iets van 10 ( of 20 ? ) seconden dat het gewoon aan blijft staan, daarna gaat hij uit.
    Als je dit naar 2 zet sluit hij natuurlijk snel af.
    Punt is alleen dat als na die 2 seconden nog programma's bezig zijn kan je bestanden verliezen en data corruption krijgen.
    Zal je vast denken dat overkomt mij niet, maar de volgende keer als je skype of msn opstart en je krijgt ineens steeds "*****.exe reageert niet meer" dan weet je het.

Citaat van Hood

@Yoichi:stel ik voeg die gene toe dan komen mijn reactie's niet daar naar de gmail.Want ik heb namelijk geen verstand van Gmail.

Het principe is dat zijn e-mail klopt, want zijn e-mail staat niet direct gekoppeld aan het windows live account ( wat met @hotmail wel is ).

Dus als je een account maakt dat heet [email protected] en daarmee op msn inlogt, kan je gewoon met mensen praten die je toevoegen via [email protected]
    Probleem is alleen dat als je een typefout maakt en je Gmail is eigenlijk [email protected] je problemen krijgt.
    Als iemand in MSN jou een mail stuurt gaat hij naar het e-mail adres [email protected], wat compleet losstaat van je hotmail account.

Vergelijk het met een e-mail op een site, als jij je verkeerde e-mail geeft kan je daarmee wel inloggen etc maar je zult geen mails van de site ontvangen.

Hij moet via z'n gmail een account maken op messenger.
    Je kan gewoon met je gmail dan of elk willekeurig e-mail inloggen dat je aanmaakt.
    Enige nadeel is wel dat als je een e-mail als account aanmaakt dat je niet als e-mail hebt, en de msn persoon stuurt jou een mailtje dat je natuurlijk die mailtjes niet krijgt.

Dit is proces van vallen en opstaan, net zolang # voor de rewrite rules zetten totdat je weet welke de oorzaak is.
    Daarna die gewoon verwijderen

<IfModule mod_rewrite.c>
    Options +FollowSymLinks
    #RewriteEngine on
    Options +Multiviews

Kan het zijn, had ooit soortgelijk probleem op MyBB ( best script ever )

Ergens "I told you so" just doesn't do it....

Toch jammer, maarja zoals al gezegt, zat altijd al een luchtje aan.
    Ga je goed, mischien zie ik je op goeie community nog een keer terug.

Heb al 3 keer een service pack 3 geprobeerd te installeren ( ironisch 3 he.... )
    Twee keer faalde de installatie en bij de 3de keer kwam hij bij een oneindige loop tussen opstarten, laadscherm windows xp, uitvallen, weer opstarten laadscherm, uitval en oneindig door.
    Kon hem toen verdomme ook niet meer fixen aangezien ik andere versie van windows had.
    XP2 doet het voor mij nog prima.

Citaat van FrankY

De iphone 5 komt later. te minste dat meende ik te lezen op tweakers.net. Tevens denk ik niet dat de prijzen het zelfde blijven, als je fifa 11 eerst hebt gekocht en dan fifa 12 koopt is het ook niet de zelfde prijs, fifa 12 is weer meer uitgebreider dan 11.

fifa 11 is dan ook alweer een tijdje uit en overtroffen.
    Een van die twee word het nieuwe speeltje en het apparaat dat in achterwege gelaten word gaat gewoon snel in prijs dalen.
    Ik zie vanzelf dus nog wel.

Je hebt duizenden van die scripts liggen die je er zo op kan zetten.
    PHPFreechat hadden ze vroeger gebruikt, alleen faalde het een beetje op deze site op het laatst ( wou nooit de connectie met de chat afmaken ).
    Fresh install zou gewoon prima moeten draaien, snap ook niet waarom dit toen verwijderd is inplaats van gefixt.