Posts by Yoichi

K.Rens

Geld bepaald en Google is nou eenmaal een corrupt bedrijf dat geld boven de dienst zal zetten wanneer het kan, zeg ik al jaren.
    Dat van jou is een goed voorbeeld.

Vind de verbeteringen zelf storend voor mijn gevoel, maar naast de homepage zelf is er verder weinig veranderd.

Geen mogelijkheid om de telefoon software te "her"installeren ?

Eerste wat je kan doen is de report functie fixen.
    Tweede is het bestand A: Mirrors geven, B: op eigen server hosten, anders zit je te vaak met dode links.
    Ook handig een aparte report functie voor dode links.

Citaat van K.Rens

Oude leden verwijderen: bwa, heeft niet echt veel zin.
    Dan krijg je reacties en topic's die bij niemand meer behoren, dan krijg je legen namen bij reacties... Staat niet netjes.

Heb je al vaker gedaan.

Citaat van SvenB

Yoichi

Natuurlijk willen wij anders zijn als de andere, en we gaan er dan ook alles aan doen dat er een uniek soort "crime" op cp als opensource vrijgegeven gaat worden.

Punt is dat het dan geen crime meer zal zijn als je het uniek gaat maken, mischien beter om gewoon een leuk spel te maken ?

Jullie gaan serieus een crimegame maken.....
    Ga dit alsjeblieft heel innovatief aanpakken anders moet je zelf ook ergens begrijpen dat het beetje saai word steeds hetzelfde spel in een ander jasje te krijgen.

Gewoon om de paar uur even afsluiten etc. Als je bijvoorbeeld wat anders doet.
    Opstarten duurt toch een paar seconden en dan zijn al je tabs weer terug ( bij mij in ieder geval onthoud hij ze )

L.Groot, ik bedoel meer "junior" kwa site zelf.
    Tegenwoordig zijn alle sites mooi gescript met prachtige vloeiende en innovatieve uitstralingen, zelfs CMS en andere OS scripts zien er goed uit, maar dit voelt nog steeds als een webtiger van 4 jaar geleden dat een beetje is verbeterd.

Bedoel hiermee te zeggen, grow up, zet nieuw systeem neer en ga mee met de tijd.

Banpunten systeem is sowieso kinderachtig en van een aantal jaar geleden, dan zelfs nog voor kleine sites.
    Gewoon met punten werken, zoals MyBB, IPB en vB doen, je krijgt een warning van x punten, na y punten krijg je sancties (20% dag verbannen, 50% eerste 10 post gemodereert, 100% jaar verbannen ) Die warning kan dan weer een maand of een jaar duren voordat die punten weer vervallen.

Daarnaast mag de hele site wel opnieuw gescript worden, voelt best "junior" aan.

Verder is de activiteit gering, en hetgeen wat er is, is vaak niet erg boeiend of onder niveau.
    Daarnaast mag het niveau van de leden wel wat opgekrikt worden en ook dat van het team zelf, vind zelf dat dat de grootste beperkings factor is, want als dat niet verbeterd kan de ledenbasis dat ook niet.

Daarnaast is de advertentie bovenin storend, kan het beter beneden komen te zitten. ( Long love ABP trouwens ).

Paar bots mee gemaakt dus ik zou zeggen 0.5 heh...

Maar wil je wel een goede aanmoediging geven, Python en Perl naast PHP zijn echt dik krachtig voor website mogelijkheden.

Citaat van Tux

Hoor wie het zegt. Jij loopt hier hele verhalen te verkondigen over hoe het wel niet allemaal moet en kan. Mijn punt is: die Khadafi is zo'n discussie niet waard, en om jullie dan te zien bekvechten over zo'n zielige man is gewoon lachwekkend.
    Die vent is/was gek, klaar. Komt geen politiek bij kijken.
    Mijn politieke bewustzijn is hoog genoeg om te weten dat het verleden geen toekomst bevat.

Use your brains, en ga toch lekker buiten spelen.

Reageer dan ook niet, je bent blijkbaar nog niet zo lang op CP ( of er is iets anders aan de hand ) dus laat die posts tellen inplaats van buiten de discussie gaan, gaat hier om Kadaffi, als het je niet interesseert ga er dan ook niet in mee.

En over die zoons, hij had er meerdere, een was er sowieso doodgegaan in de strijd om Sirte en een andere zoon zou het land ontvlucht hebben.
    Weet niet zeker maar waren er niet nog meer ?
    ( Trouwens, was hij niet het land uit gevlucht naar het zuiden, Kadaffi zelf ? )

Citaat van Tux

Ik vind het juist zo grappig om te zien hoe iedereen op elkaar zit te bitchen om een geestelijk gestoorde aan de andere kant van de wereld.

Politieke/Internationale bewustwording, belangrijk onderdeel van je zelf ontplooiing, had van iemand met z'n motto "use your brainz" beter verwacht.

Citaat van az

De VS is gewoon een vieze vuile natie. Tegen bahrein trekken ze hun bek niet open omdat bahrein een belangrijke handelspartner is olie en investeringen in de economie. Ook israel het zelfde. De VS voelt zich groot nou van mij mag rusland heel de vs plat bombarderen!

Het hoeft niet gelijk levens te kosten, maar verandering is er zeker wel nodig.
    Tevens ben ik wel een voorstander voor Rusland omdat hun zowat het enige land zijn wat letterlijk zegt, "We don't agree so f*ck you guys".

Je generaliseerde mij als eerst, dus wellicht moet je zelf je verontschuldiging aanbieden inplaats van mij nu van iets te beschuldigen wat je zelf doet.
    Ik ken je niet, maar ik weet zeker dat in 99% van de gevallen wat ik in m'n laatste reactie zei, ik een sterk punt heb.