2 weken terug ofzo precies dezelfde brief gehad! Had hem alleen doorgelezen en daarna gelijk naar de prullenbak geworpen.
Posts by Addictedtuts
-
-
aaiaiiaiiaiaiiaiaiaaiai 1-4 die moet hard aankomen in rotterdam :')
-
winegums
-
Oke Pb's zijn verzonden. als jullie de filmpjes klaar hebben kunnen jullie ze naar me opsturen en zal ik ervoor zorgen dat ze op youtube komen
jullie namen worden natuurlijk vermeld.
-
Hallo leden van Criminalspoint,
Zoals jullie in mijn eerste topic hebben kunnen lezen heb ik een youtube account waar je nu alleen nog maar Visual Basic tutorials hebt. Dit wil ik uitbreiden tot HTML,PHP,MySql,Photoshop en noem maar op. Hierbij zoek ik mensen die bereid zijn om een paar tutorials te maken (met beeld natuurlijk) hierbij zijn geen verdiensten aan verbonden want dit is puur om andere mensen te helpen.
Dan wil ik ook een aparte sectie invoegen op dat youtube account zodat diegene die tutorials schrijven ook layouts,scripts etc. kunnen aanbieden en via mollie/targetpay of iets dergelijks daar kunnen verkopen.
Doordat wij dan meer abbonees krijgen zal je ook meer profiteren van verkopen. Ik hoop dat jullie mijn idee ondersteunen en als jullie zijn geinterreseerd ontvang ik graag een reactie!
Met vriendelijke groet,
Addictedtutsals u meer uitleg wilt kan ik dat natuurlijk geven!
-
hier een chrome user:) vind IE eerlijk gezegd niet echt fijn werken
heb ook een hele lange tijd FF gebruikt. Maar chrome vind ik toch het lekkerst werken.
-
Ik ben het hiermee eens (de stelling) omdat ik vind dat iedereen herkenbaar moet zijn in de maatschappij. Ik vind niet dat je in een boerka over straat mag lopen omdat het simpelweg ook totaal iemand anders is en diegene misbruikt maakt van die cultuur. Daarom vind ik dat je het beter kan afschaffen. Veel mensen zullen het niet met me eens zijn maar dit is mijn mening
-
Hallo leden van Criminalspoint,
Ik heb een week terug een youtube account aangemaakt voor (Visual Basic) Tutorials. Hier zal ik voor jullie minstens om de 7 dagen een nieuwe tutorial plaatsen en hier mogen jullie als leden inspraak op hebben. Hiermee bedoel ik dat jullie een onderwerp kiezen en ik daar een tutorial voor ga maken.
Op mijn youtube account heb ik tot nu toe 2 tutorials:
Hello World!
Login Screen (Basic)
Dit zal nog worden uitgebreid met allerlei leuke applicaties die voor beginners makkelijk te volgen zijn. Later zal ik ook voor gevorderde applicaties tutorials maken.het youtube account:
http://www.youtube.com/user/addictedtutorialsAls jullie een idee voor een tutorial hebben graag een berichtje hieronder neerzetten of een PB sturen.
Met vriendelijke groet
Addictedtuts
Toestemming van R-Mijnten